Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Haha, skrev jo at det var en tin om det var talefeil, det kan man godta. Riktignok så ville jeg ha gått til en logoped for å prøve å gjøre noe med det ;)

I løpet av mitt 21-årige liv har jeg selvfølgelig vært til logoped flere ganger. Halve familien kan ikke si R, og ingen logopeder har klart å fikse det. Når jeg prøver å rulle tunga for å lage R-lyd kommer det bare en rar L-aktig lyd, så da bruker jeg heller metoden der jeg biter meg litt i tunga for å få en jukse-R istedet. Hvis det gir mening.

Åja, og ja, jeg vil være venn med deg :D

Yey :D Skal vi lakkere hverandres negler mens vi ser på Pretty Woman???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det burde jeg også. Renske opp i alle de random asiatene som har adda meg. :p

Kvitta meg ikke med så mange, det ble vel rundt 15 stk som fikk fyken.

For min del synes jeg det er en god grunn for å ende ett vennskap, hvis det er en talefeil så er det en ting (for da jobber de nok med det) er det latskap, så sier jeg bare GTFO :ermm:

Vil du være venn med meg? Jeg kan ikke uttale R ordentlig :(

Woo! Jeg er fortsatt vennen din. :D

Jeg er en av få som faktisk kan uttale R ordentlig. Skarring for livet! :D

Lenke til kommentar

Hedvig, jeg trenger din norsklærerekspertise.

Skrives det webTV-kanal eller web-TV-kanal? Jeg syntes sistnevnte så veldig rart ut når jeg leste det i en nettavis, men så begynte jeg å tenke og fant ut at jeg ikke er helt sikker på reglene.

Lenke til kommentar

Ææææææææææææææ, jeg er syk og kan ikke spørres om sånne greier som har et fasitsvar.

Men det er jo riktig å skrive web-TV, og det er riktig å skrive TV-kanaler, så logikken tilsier jo at det skrives web-TV-kanal, selv om det ser helt på trynet dumt ut.

Lenke til kommentar

Hmmm, spørs hvordan denne drømmen utvikler seg såklart.

Med mindre du er veldig glad i diskusjoner om rettstaving, vil jeg si at det fortsatt er en kjip drøm.

Lars kan jo selvfølgelig poste noen morsomme bilder av Anfall mens hun er borte (?), det kan bli artig.

Lenke til kommentar

Ææææææææææææææ, jeg er syk og kan ikke spørres om sånne greier som har et fasitsvar.

Men det er jo riktig å skrive web-TV, og det er riktig å skrive TV-kanaler, så logikken tilsier jo at det skrives web-TV-kanal, selv om det ser helt på trynet dumt ut.

Takk. Jeg tror jeg hadde skrevet web-kanalen, eventuelt nett-kanalen, siden det er åpentlyst at det handler om TV-kanaler ut fra resten av artikkelen.

Lars kan jo selvfølgelig poste noen morsomme bilder av Anfall mens hun er borte (?), det kan bli artig.

Det tør jeg ikke. Da finner hu frem den skumle ridepisken. :scared:

edit: Skjønt det hadde vært morsomt frem til hu oppdaga det. Har noen bilder jeg synes er usannsynlig lekre. Både med tanke på motivet og fototeknisk.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Det tør jeg ikke. Da finner hu frem den skumle ridepisken. :scared:

edit: Skjønt det hadde vært morsomt frem til hu oppdaga det. Har noen bilder jeg synes er usannsynlig lekre. Både med tanke på motivet og fototeknisk.

Ser ikke noe negativt i det.

Jeg hadde syntes det hadde vært veldig morsomt, selv etter at hun oppdager det. Det hadde faktisk vært ennå morsommere.

Lenke til kommentar

Nå kjeder jeg meg faktisk såpass at jeg tyr til å se kjempekviser bli klemt ut på Youtube..

Så en "lekker" youtube-video av en fyr som går inn i sin egen nese med spesialverktøy for å fjerne en gedigen muggsopp. Den burde du finne. Husker ikke hva den heter da.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...