Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Haha, skrev jo at det var en tin om det var talefeil, det kan man godta. Riktignok så ville jeg ha gått til en logoped for å prøve å gjøre noe med det I løpet av mitt 21-årige liv har jeg selvfølgelig vært til logoped flere ganger. Halve familien kan ikke si R, og ingen logopeder har klart å fikse det. Når jeg prøver å rulle tunga for å lage R-lyd kommer det bare en rar L-aktig lyd, så da bruker jeg heller metoden der jeg biter meg litt i tunga for å få en jukse-R istedet. Hvis det gir mening. Åja, og ja, jeg vil være venn med deg Yey Skal vi lakkere hverandres negler mens vi ser på Pretty Woman??? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Yey Skal vi lakkere hverandres negler mens vi ser på Pretty Woman??? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Kan ikke si 'r'. 2/10 would not bang. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 2/10 would not bang. De aller, aller fleste legger ikke merke til det før jeg påpeker det da. Det er ikke så ille at jeg sier L istedet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Kan ikke si 'r'. 2/10 would not bang. Putt i en gagball så merker man ikke noe til det. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det burde jeg også. Renske opp i alle de random asiatene som har adda meg. Kvitta meg ikke med så mange, det ble vel rundt 15 stk som fikk fyken. For min del synes jeg det er en god grunn for å ende ett vennskap, hvis det er en talefeil så er det en ting (for da jobber de nok med det) er det latskap, så sier jeg bare GTFO Vil du være venn med meg? Jeg kan ikke uttale R ordentlig Woo! Jeg er fortsatt vennen din. Jeg er en av få som faktisk kan uttale R ordentlig. Skarring for livet! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 I dag hadde jeg planlagt å legge meg kl. 9. Som vanlig følger jeg opp. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 I dag hadde jeg planlagt å legge meg kl. 9. Som vanlig følger jeg opp. Du sover, alt dette er bare en drøm. Du har kjipe drømmer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hedvig, jeg trenger din norsklærerekspertise. Skrives det webTV-kanal eller web-TV-kanal? Jeg syntes sistnevnte så veldig rart ut når jeg leste det i en nettavis, men så begynte jeg å tenke og fant ut at jeg ikke er helt sikker på reglene. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Ææææææææææææææ, jeg er syk og kan ikke spørres om sånne greier som har et fasitsvar. Men det er jo riktig å skrive web-TV, og det er riktig å skrive TV-kanaler, så logikken tilsier jo at det skrives web-TV-kanal, selv om det ser helt på trynet dumt ut. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Du sover, alt dette er bare en drøm. Du har kjipe drømmer. Hmmm, spørs hvordan denne drømmen utvikler seg såklart. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hmmm, spørs hvordan denne drømmen utvikler seg såklart. Med mindre du er veldig glad i diskusjoner om rettstaving, vil jeg si at det fortsatt er en kjip drøm. Lars kan jo selvfølgelig poste noen morsomme bilder av Anfall mens hun er borte (?), det kan bli artig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Ææææææææææææææ, jeg er syk og kan ikke spørres om sånne greier som har et fasitsvar. Men det er jo riktig å skrive web-TV, og det er riktig å skrive TV-kanaler, så logikken tilsier jo at det skrives web-TV-kanal, selv om det ser helt på trynet dumt ut. Takk. Jeg tror jeg hadde skrevet web-kanalen, eventuelt nett-kanalen, siden det er åpentlyst at det handler om TV-kanaler ut fra resten av artikkelen. Lars kan jo selvfølgelig poste noen morsomme bilder av Anfall mens hun er borte (?), det kan bli artig. Det tør jeg ikke. Da finner hu frem den skumle ridepisken. edit: Skjønt det hadde vært morsomt frem til hu oppdaga det. Har noen bilder jeg synes er usannsynlig lekre. Både med tanke på motivet og fototeknisk. Endret 1. mars 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Det tør jeg ikke. Da finner hu frem den skumle ridepisken. edit: Skjønt det hadde vært morsomt frem til hu oppdaga det. Har noen bilder jeg synes er usannsynlig lekre. Både med tanke på motivet og fototeknisk. Ser ikke noe negativt i det. Jeg hadde syntes det hadde vært veldig morsomt, selv etter at hun oppdager det. Det hadde faktisk vært ennå morsommere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Neh... Jeg verdsetter husfreden. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg hadde syntes det hadde vært veldig morsomt, selv etter at hun oppdager det. Det hadde faktisk vært ennå morsommere. Jeg og. Nå synes jeg du tenker litt for lite på oss Lars. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg og. Nå synes jeg du tenker litt for lite på oss Lars. Etisk egoisme fra min side. Jeg kan ikke noe for det. Jeg bare er sånn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Ja, kom igjen, Lars! Gjør det, gjør det, gjennomfør det! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Nå kjeder jeg meg faktisk såpass at jeg tyr til å se kjempekviser bli klemt ut på Youtube.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Nå kjeder jeg meg faktisk såpass at jeg tyr til å se kjempekviser bli klemt ut på Youtube.. Så en "lekker" youtube-video av en fyr som går inn i sin egen nese med spesialverktøy for å fjerne en gedigen muggsopp. Den burde du finne. Husker ikke hva den heter da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg