Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har gått på slette-raid på Facebook nå. Jenter med "Gratulerer med dagen, Justin <3" fortjener ikke plass på home-siden min.

Hva om disse jentene har oppholdt seg i England/Amerika, møtt en gutt som heter Justin, de ble kjærester, de flyttet sammen, og holdt sammen i 2 lange år. På bursdagen til Justin blir han kjørt ned av en Ungarsk lastebil, og blir drept. Jenta hedrer minnet om Justin 1 år etter ulykken, ved å si Gratulerer med dagen, Justin. Er du like kald da Zeromac?!

Lenke til kommentar
Hva om disse jentene har oppholdt seg i England/Amerika, møtt en gutt som heter Justin, de ble kjærester, de flyttet sammen, og holdt sammen i 2 lange år. På bursdagen til Justin blir han kjørt ned av en Ungarsk lastebil, og blir drept. Jenta hedrer minnet om Justin 1 år etter ulykken, ved å si Gratulerer med dagen, Justin. Er du like kald da Zeromac?!

Dafuq o_o Nei ikke i det hele tatt. Men dette er snakk om Justin Bieber, ikke det at jeg har noe i mot karen, men alle fjortisjentene som forguder han og tror han er best innen alt. Get over itttttt >_>
Lenke til kommentar

Jeg legger meg ikke opp i musikk- og boksmaken til vennene mine. Da hadde jeg hatt færre venner.

Eller politikk, religion og hvorvidt de mestrer "kj"lyden.

For min del synes jeg det er en god grunn for å ende et vennskap, hvis det er en talefeil så er det en ting (for da jobber de nok med det) er det latskap, så sier jeg bare GTFO :ermm:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Jeg legger meg ikke opp i musikk- og boksmaken til vennene mine. Da hadde jeg hatt færre venner.

Eller politikk, religion og hvorvidt de mestrer "kj"lyden.

For min del synes jeg det er en god grunn for å ende ett vennskap :ermm:

Med tanke på at jeg bor hvor jeg bor, så ville jeg ikke hatt omgangskrets i det hele tatt..

.. hvem er det jeg prøver å lure..

Jeg har planer for deg jeg, så bare slapp av.

Fortell! :dribble:

Jeg kan hoste litt på et brev, og poste det?

Gjør det! :D

En type sykdom jeg må søke om tillatelse for å kunne gi bort.

Lenke til kommentar

Det burde jeg også. Renske opp i alle de random asiatene som har adda meg. :p

Kvitta meg ikke med så mange, det ble vel rundt 15 stk som fikk fyken.

For min del synes jeg det er en god grunn for å ende ett vennskap, hvis det er en talefeil så er det en ting (for da jobber de nok med det) er det latskap, så sier jeg bare GTFO :ermm:

Vil du være venn med meg? Jeg kan ikke uttale R ordentlig :(

Lenke til kommentar

Dafuq o_o Nei ikke i det hele tatt. Men dette er snakk om Justin Bieber, ikke det at jeg har noe i mot karen, men alle fjortisjentene som forguder han og tror han er best innen alt. Get over itttttt >_>

Justin Bieber er såååå 2011. Nå er det One Direction for alle penga. De er eldre, og det er 5 av dem. :love:

Lenke til kommentar

Vil du være venn med meg? Jeg kan ikke uttale R ordentlig :(

1/3 av norge klarer ikke å uttale R-ordentlig (dvs. sørlandet og oppover vestkysten :innocent:)

Haha, skrev jo at det var en ting om det var talefeil, det kan man godta. Riktignok så ville jeg ha gått til en logoped for å prøve å gjøre noe med det ;)

Åja, og ja, jeg vil være venn med deg :D

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...