Datasmurf Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg sjekker jenter ved å miste hele ølen opp ned oppi veska deres før jeg har rukket å si noe som helst. True story 8) Sånn du plukka opp Ane? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Har gått på slette-raid på Facebook nå. Jenter med "Gratulerer med dagen, Justin 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Har gått på slette-raid på Facebook nå. Jenter med "Gratulerer med dagen, Justin <3" fortjener ikke plass på home-siden min. Hmm, lurer på om jeg skal ta en sletterunde jeg og. Har en del unødvendige folk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det burde jeg også. Renske opp i alle de random asiatene som har adda meg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg sjekker jenter ved å miste hele ølen opp ned oppi veska deres før jeg har rukket å si noe som helst. True story 8) Sånn du plukka opp Ane? Nei, det er en helt annen historie Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Har gått på slette-raid på Facebook nå. Jenter med "Gratulerer med dagen, Justin <3" fortjener ikke plass på home-siden min. Hva om disse jentene har oppholdt seg i England/Amerika, møtt en gutt som heter Justin, de ble kjærester, de flyttet sammen, og holdt sammen i 2 lange år. På bursdagen til Justin blir han kjørt ned av en Ungarsk lastebil, og blir drept. Jenta hedrer minnet om Justin 1 år etter ulykken, ved å si Gratulerer med dagen, Justin. Er du like kald da Zeromac?! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg legger meg ikke opp i musikk- og boksmaken til vennene mine. Da hadde jeg hatt færre venner. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg legger meg ikke opp i musikk- og boksmaken til vennene mine. Da hadde jeg hatt færre venner. Eller politikk, religion og hvorvidt de mestrer "kj"lyden. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hva om disse jentene har oppholdt seg i England/Amerika, møtt en gutt som heter Justin, de ble kjærester, de flyttet sammen, og holdt sammen i 2 lange år. På bursdagen til Justin blir han kjørt ned av en Ungarsk lastebil, og blir drept. Jenta hedrer minnet om Justin 1 år etter ulykken, ved å si Gratulerer med dagen, Justin. Er du like kald da Zeromac?! Dafuq o_o Nei ikke i det hele tatt. Men dette er snakk om Justin Bieber, ikke det at jeg har noe i mot karen, men alle fjortisjentene som forguder han og tror han er best innen alt. Get over itttttt >_> Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Nå har jeg sett ferdig den norske serien "Taxi". Var veldig bra faktisk Takk for tips! Falt virkelig i smak. Noe av det beste jeg har sett av norske serier. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Jeg legger meg ikke opp i musikk- og boksmaken til vennene mine. Da hadde jeg hatt færre venner. Eller politikk, religion og hvorvidt de mestrer "kj"lyden. For min del synes jeg det er en god grunn for å ende et vennskap, hvis det er en talefeil så er det en ting (for da jobber de nok med det) er det latskap, så sier jeg bare GTFO Endret 29. februar 2012 av multisync Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg har planer for deg jeg, så bare slapp av. Fortell! Jeg kan hoste litt på et brev, og poste det? Gjør det! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg legger meg ikke opp i musikk- og boksmaken til vennene mine. Da hadde jeg hatt færre venner. Eller politikk, religion og hvorvidt de mestrer "kj"lyden. For min del synes jeg det er en god grunn for å ende ett vennskap Med tanke på at jeg bor hvor jeg bor, så ville jeg ikke hatt omgangskrets i det hele tatt.. .. hvem er det jeg prøver å lure.. Jeg har planer for deg jeg, så bare slapp av. Fortell! Jeg kan hoste litt på et brev, og poste det? Gjør det! En type sykdom jeg må søke om tillatelse for å kunne gi bort. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det burde jeg også. Renske opp i alle de random asiatene som har adda meg. Kvitta meg ikke med så mange, det ble vel rundt 15 stk som fikk fyken. For min del synes jeg det er en god grunn for å ende ett vennskap, hvis det er en talefeil så er det en ting (for da jobber de nok med det) er det latskap, så sier jeg bare GTFO Vil du være venn med meg? Jeg kan ikke uttale R ordentlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ebay tror ikke jeg har noe sosialt liv Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Dafuq o_o Nei ikke i det hele tatt. Men dette er snakk om Justin Bieber, ikke det at jeg har noe i mot karen, men alle fjortisjentene som forguder han og tror han er best innen alt. Get over itttttt >_> Justin Bieber er såååå 2011. Nå er det One Direction for alle penga. De er eldre, og det er 5 av dem. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Justin Bieber er såååå 2011. Nå er det One Direction for alle penga. De er eldre, og det er 5 av dem. One Direction er jo 5 Biebere stappet inn i en gruppe. :--D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Språkvitenskapelig sett holder kj-lyden på å forsvinne fra å være korrekt og heller skli over til å være dialektsærtrekk. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Vil du være venn med meg? Jeg kan ikke uttale R ordentlig 1/3 av norge klarer ikke å uttale R-ordentlig (dvs. sørlandet og oppover vestkysten ) Haha, skrev jo at det var en ting om det var talefeil, det kan man godta. Riktignok så ville jeg ha gått til en logoped for å prøve å gjøre noe med det Åja, og ja, jeg vil være venn med deg Endret 29. februar 2012 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg