Espen pai Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 "Soooo... This family of yours, do they.. Ehm.. Have nippels..?" two or three of them Skole går ho på?Tvedestrand Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Håks; Muntlig eller skriftelig? Muntlig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jamen, da går det bra da Håks. ^^ Husker halve klassen min måtte opp i muntlig matte. La oss si det slik; Flere av dem lå ann til stryk i matte, men fikk 4 på eksamen. x) two or three of them Sooo... Lets go dig up your mother, so she can make us some breakfast, uh? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Why is you snakking english? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Tvedestrand Allright, først så tenkte jeg omg, det er langt, men så kom jeg på at dere bor jo nesten på Eydehavn, så da er det ikke så langt allikavel Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Allright, først så tenkte jeg omg, det er langt, men så kom jeg på at dere bor jo nesten på Eydehavn, så da er det ikke så langt allikavel Jeg bor på saltrød, men ho bor i byen da... Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Allright, først så tenkte jeg omg, det er langt, men så kom jeg på at dere bor jo nesten på Eydehavn, så da er det ikke så langt allikavel Jeg bor på saltrød, men ho bor i byen da... Trodde dere bodde sammen e... Gah, you's guy's is confusing me Endret 6. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Trodde dere bodde sammen e... Gah, you's guy's is confusing meDu er nå alltid forvirret. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Sooo... Lets go dig up your mother, so she can make us some breakfast, uh?My mother is at work... but i can make breakfast too i'm a pretty good cheff Endret 6. mars 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ååååh, jeg vil ikke på skolen, jeg vil være hjemme og sove. : < Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Trodde dere bodde sammen e... Gah, you's guy's is confusing meFor det meste så sover hos henne... men jeg har min adresse på saltød... Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Ååååh, jeg vil ikke på skolen, jeg vil være hjemme og sove. : < Ta det med ro Eple, jeg skal bli med deg hjem å ligge med deg @Espen, hvor i arendal? ikke nøyaktig adresse, men hvilket område? Endret 6. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Er det Arendal-snakk? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Er det Arendal-snakk?Nei da... det er bruker-snakk... alle involverte er forumbrukere Endret 6. mars 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Hvorfor er det ikke noe Røyken folk her:( som kan snakke Røyken snakk:) LEIF!!!! Endret 6. mars 2008 av EvenEleven Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ilúvatar. Det er faen det beste gude-navnet jeg har vært borti. Mhm. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Og Røyken er hvor stort? Åja, så lite sier du. Jammen da er det ikke rart at det ikke er noen fra Røyken her. Mhm, mhhem! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ilúvatar. Det er faen det beste gude-navnet jeg har vært borti. Mhm.Egg er sonnen til Guuuuuuuuuuuuuud!! xD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ja Schnell, det er du nok. liksom-edit: Åja, beklager NgZ, jeg trodde du var en annen kjenning Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Egg er sonnen til Guuuuuuuuuuuuuud!! xD Neeei, ikke egg. Ainuene er den Enes sønner og døtre. De er barn av hans tanker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg