Bytex Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Pøøøøh, I am King of my Castle! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Jenter er hyklere. De kan gjerne si "jeg orker ikke sex i kveld", men med en gang jeg er for trøtt/sliten til å kose, så er det personlig og en slem ting å si. Rettelse: Jenta i eksemplet er hyklerisk. Jeg ville aldri oppført meg sånn. Endret 29. februar 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Jeg har lest The Game, og så vidt jeg har forstått er det ingenting jenter liker bedre enn å bli fornærmet. Jeg har prøvd det en gang, riktignok var det en politisk diskusjon hun følte seg litt fornærmet over. Det er en hårfin grense riktignok, var litt usikker en stund om hun ville kline heftig med meg eller rive av meg hodet så blodet gurglet og sprutet Gjør som meg, lev i sølibat i 15 år. Nei... bare nei. Endret 29. februar 2012 av multisync Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg sjekker jenter ved å miste hele ølen opp ned oppi veska deres før jeg har rukket å si noe som helst. True story 8) Jeg har funnet ut at "hei" fungerer ganske bra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg sjekker jenter ved å miste hele ølen opp ned oppi veska deres før jeg har rukket å si noe som helst. True story 8) Jeg har funnet ut at "hei" fungerer ganske bra Drar du mange jenter på den måten? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jenter er hyklere. De kan gjerne si "jeg orker ikke sex i kveld", men med en gang jeg er for trøtt/sliten til å kose, så er det personlig og en slem ting å si. Rettelse: Jenta i eksemplet er hyklerisk. Jeg ville oppført meg sånn. Så du er en hykler? Jenter er hyklere. De kan gjerne si "jeg orker ikke sex i kveld", men med en gang jeg er for trøtt/sliten til å kose, så er det personlig og en slem ting å si. Vi menn skal jo være klare 24/7. Det er jo sånn på film. Og vi tenker jo ikke på annet enn sex. Det har jeg lest på internett. I wish. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg har funnet ut at "hei" fungerer ganske bra OMG, jeg sa "Hei"!!! Im a ladykiller Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg har lest The Game, og så vidt jeg har forstått er det ingenting jenter liker bedre enn å bli fornærmet. Jeg har prøvd det en gang, riktignok var det en politisk diskusjon hun følte seg litt fornærmet over. Det er en hårfin grense riktignok, var litt usikker en stund om hun ville kline heftig med meg eller rive av meg hodet så blodet gurglet og sprutet Gjør som meg, lev i sølibat i 15 år. Nei... bare nei. You don't know what you're missing if you've never done it. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg sjekker jenter ved å miste hele ølen opp ned oppi veska deres før jeg har rukket å si noe som helst. True story 8) Jeg har funnet ut at "hei" fungerer ganske bra Pleier å gå for "hei", men av og til må man være litt spontan. Utiltenkt spontan. Jenta ble overraska, i det minste. Jeg sjekker jenter ved å miste hele ølen opp ned oppi veska deres før jeg har rukket å si noe som helst. True story 8) Jeg har funnet ut at "hei" fungerer ganske bra Drar du mange jenter på den måten? Nei, ikke så mange. Faktisk ingen. Hun ble ganske så sur, om jeg ikke husker feil. Kos Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Drar du mange jenter på den måten? Jeg vedder på at jeg hadde vært en kjempesuksess som lesbisk.. Så du er en hykler? Usj, hva skjer med hjernen min i dag da.. "aldri" skal det selvfølgelig stå Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Drar du mange jenter på den måten? Jeg vedder på at jeg hadde vært en kjempesuksess som lesbisk.. Så du er en hykler? Usj, hva skjer med hjernen min i dag da.. "aldri" skal det selvfølgelig stå Du er vel fortsatt syk da. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Du er vel fortsatt syk da. Det har ikke akkurat gått over nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 You don't know what you're missing if you've never done it. og hva har vi gått glipp av? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 You don't know what you're missing if you've never done it. og hva har vi gått glipp av? Vi har gått glipp av Bytex' hete elskov. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 OMG, jeg sa "Hei"!!! Im a ladykiller Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Du er vel fortsatt syk da. Det har ikke akkurat gått over nei. Feber? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Feber? Tror det. Har ikke termometer, men veksler veldig på å fryse og svette. Synes at alle burde synes litt synd på meg, og sende meg boller i posten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Du kan godt komme her og smitte meg. Synes jeg har fortjent litt vinterferie også. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Feber? Tror det. Har ikke termometer, men veksler veldig på å fryse og svette. Synes at alle burde synes litt synd på meg, og sende meg boller i posten Får stjele fra jobben i morra og sende på måfå til Trondheim. Du kan godt komme her og smitte meg. Synes jeg har fortjent litt vinterferie også. Jeg har planer for deg jeg, så bare slapp av. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Du kan godt komme her og smitte meg. Synes jeg har fortjent litt vinterferie også. Jeg kan hoste litt på et brev, og poste det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg