Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jenter er hyklere.

De kan gjerne si "jeg orker ikke sex i kveld", men med en gang jeg er for trøtt/sliten til å kose, så er det personlig og en slem ting å si.

Rettelse: Jenta i eksemplet er hyklerisk.

Jeg ville aldri oppført meg sånn.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

Jeg har lest The Game, og så vidt jeg har forstått er det ingenting jenter liker bedre enn å bli fornærmet.

Jeg har prøvd det en gang, riktignok var det en politisk diskusjon hun følte seg litt fornærmet over.

Det er en hårfin grense riktignok, var litt usikker en stund om hun ville kline heftig med meg eller rive av meg hodet så blodet gurglet og sprutet :ph34r:

Gjør som meg, lev i sølibat i 15 år.

Nei... bare nei.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Jenter er hyklere.

De kan gjerne si "jeg orker ikke sex i kveld", men med en gang jeg er for trøtt/sliten til å kose, så er det personlig og en slem ting å si.

Rettelse: Jenta i eksemplet er hyklerisk.

Jeg ville oppført meg sånn.

Så du er en hykler?

Jenter er hyklere.

Vi menn skal jo være klare 24/7. Det er jo sånn på film. Og vi tenker jo ikke på annet enn sex. Det har jeg lest på internett.

I wish.

Lenke til kommentar

Jeg har lest The Game, og så vidt jeg har forstått er det ingenting jenter liker bedre enn å bli fornærmet.

Jeg har prøvd det en gang, riktignok var det en politisk diskusjon hun følte seg litt fornærmet over.

Det er en hårfin grense riktignok, var litt usikker en stund om hun ville kline heftig med meg eller rive av meg hodet så blodet gurglet og sprutet :ph34r:

Gjør som meg, lev i sølibat i 15 år.

Nei... bare nei.

You don't know what you're missing if you've never done it.

Lenke til kommentar

Jeg sjekker jenter ved å miste hele ølen opp ned oppi veska deres før jeg har rukket å si noe som helst. True story 8)

Jeg har funnet ut at "hei" fungerer ganske bra :p

Pleier å gå for "hei", men av og til må man være litt spontan. Utiltenkt spontan. Jenta ble overraska, i det minste.

Jeg sjekker jenter ved å miste hele ølen opp ned oppi veska deres før jeg har rukket å si noe som helst. True story 8)

Jeg har funnet ut at "hei" fungerer ganske bra :p

Drar du mange jenter på den måten?

Nei, ikke så mange. Faktisk ingen. Hun ble ganske så sur, om jeg ikke husker feil. Kos :wee:

Lenke til kommentar

Feber?

Tror det. Har ikke termometer, men veksler veldig på å fryse og svette.

Synes at alle burde synes litt synd på meg, og sende meg boller i posten :blush:

Får stjele fra jobben i morra og sende på måfå til Trondheim.

Du kan godt komme her og smitte meg. Synes jeg har fortjent litt vinterferie også.

Jeg har planer for deg jeg, så bare slapp av.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...