Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gahh... jeg failer når det kommer til sosialliv, og treffer somregel jenter på fest eller med felles venner etc. litt anderledes når man ikke har noen felles venner eller noe sånnt noe.

Hva gjør man?

Spørre om hun vil ta en kaffe med meg en dag?

Gjør som meg, lev i sølibat i 15 år.

Lenke til kommentar

Gahh... jeg failer når det kommer til sosialliv, og treffer somregel jenter på fest eller med felles venner etc. litt anderledes når man ikke har noen felles venner eller noe sånnt noe.

Hva gjør man?

Jeg har lest The Game, og så vidt jeg har forstått er det ingenting jenter liker bedre enn å bli fornærmet.

Lenke til kommentar

Hva gjør man?

Jeg har lest The Game, og så vidt jeg har forstått er det ingenting jenter liker bedre enn å bli fornærmet.

Du måtte lese en bok for å lære deg verdens største stereotyp?

Lenke til kommentar

Ta en kaffe med henne, snakk om ting som interesserer deg, get laid. Det gjelder deg og, Bytexxxxxx.

+1

Det er nesten søtt med gutter ute på byen som har lest The Game. Jeg prøver å ikke le av dem.

Lenke til kommentar

Jenter er hyklere.

De kan gjerne si "jeg orker ikke sex i kveld", men med en gang jeg er for trøtt/sliten til å kose, så er det personlig og en slem ting å si.

Vi menn skal jo være klare 24/7. Det er jo sånn på film. Og vi tenker jo ikke på annet enn sex. Det har jeg lest på internett.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...