Eplefe Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg vil ha hamburger ihvertfall, varm og fersk Da må du nesten komme til Bergen. Verdens dyreste burger, i alle fall. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det er ikke noen som har en helt syk trang til å lage en ny header for meg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det er ikke noen som har en helt syk trang til å lage en ny header for meg? Jo, men jeg innså at jeg var syk og lar derfor være å handle på impulsen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det er ikke noen som har en helt syk trang til å lage en ny header for meg? For 1,50? Nah. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg kan lage en i Paint, du har sett tegnekunnskapene mine. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det er ikke noen som har en helt syk trang til å lage en ny header for meg? Tja. Sitter fortsatt på jobb, så nei takk... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) For 1,50? Nah. :!: Yeye, skal da klare meg selv. Endret 29. februar 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Gahh... jeg failer når det kommer til sosialliv, og treffer somregel jenter på fest eller med felles venner etc. litt anderledes når man ikke har noen felles venner eller noe sånnt noe. Hva gjør man? Spørre om hun vil ta en kaffe med meg en dag? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Rev nettopp av en føflekk, tror jeg slipper kreft. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Gratulerer, du har funnet kuren for pung-kreft. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Gahh... jeg failer når det kommer til sosialliv, og treffer somregel jenter på fest eller med felles venner etc. litt anderledes når man ikke har noen felles venner eller noe sånnt noe. Hva gjør man? Spørre om hun vil ta en kaffe med meg en dag? Gjør som meg, lev i sølibat i 15 år. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ta en kaffe med henne, snakk om ting som interesserer deg, get laid. Det gjelder deg og, Bytexxxxxx. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Gahh... jeg failer når det kommer til sosialliv, og treffer somregel jenter på fest eller med felles venner etc. litt anderledes når man ikke har noen felles venner eller noe sånnt noe. Hva gjør man? Spørre om hun vil ta en kaffe med meg en dag? Jeg har lest The Game, og så vidt jeg har forstått er det ingenting jenter liker bedre enn å bli fornærmet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Gahh... jeg failer når det kommer til sosialliv, og treffer somregel jenter på fest eller med felles venner etc. litt anderledes når man ikke har noen felles venner eller noe sånnt noe. Hva gjør man? Spørre om hun vil ta en kaffe med meg en dag? Jeg har lest The Game, og så vidt jeg har forstått er det ingenting jenter liker bedre enn å bli fornærmet. Du måtte lese en bok for å lære deg verdens største stereotyp? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ta en kaffe med henne, snakk om ting som interesserer deg, get laid. Det gjelder deg og, Bytexxxxxx. +1 Jeg har lest The Game, og så vidt jeg har forstått er det ingenting jenter liker bedre enn å bli fornærmet. Det er nesten søtt med gutter ute på byen som har lest The Game. Jeg prøver å ikke le av dem. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg sjekker jenter ved å miste hele ølen opp ned oppi veska deres før jeg har rukket å si noe som helst. True story 8) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jenter er hyklere. De kan gjerne si "jeg orker ikke sex i kveld", men med en gang jeg er for trøtt/sliten til å kose, så er det personlig og en slem ting å si. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg sjekker jenter ved å miste hele ølen opp ned oppi veska deres før jeg har rukket å si noe som helst. True story 8) Bro... Hattifnatt folkens Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jenter er hyklere. De kan gjerne si "jeg orker ikke sex i kveld", men med en gang jeg er for trøtt/sliten til å kose, så er det personlig og en slem ting å si. Vi menn skal jo være klare 24/7. Det er jo sånn på film. Og vi tenker jo ikke på annet enn sex. Det har jeg lest på internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg