Snurreleif Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Osei? Neeei, en som hadde spilt i Sverige helt frem til nå. S Svosei? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Trond Aurvaag er bare genial i Lilyhammer... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Svosei? Der får jeg jo ingen treff på Google Er det i det hele tatt et navn? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Er Lillyhammer noe særlig? Har ikke sett på det sålangt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Er Lillyhammer noe særlig? Har ikke sett på det sålangt. Så klart... Ikke beste i verdenshistorien, men må jo få det med seg. Dagens var/er veldig morsom. Endret 29. februar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Helt ok, første gang jeg ser den nå, mer spennende enn å rote rundt på nett ihvertfall... Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 jeg finner serien komisk. (lilyhammer) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Du kan få låne min i bytte mot et par burgere, men det blir vel litt for stalkeraktig igjen? Har du en som ikke krever innfrysning? I så fall vurderer jeg faktisk å gå med på det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Svosei? Der får jeg jo ingen treff på Google Er det i det hele tatt et navn? Uhm. Sverige minus erige + Osei = Svosei. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Uhm. Sverige minus erige + Osei = Svosei. Ai. Jeg skylder på at jeg er syk. Og at den var ganske teit Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Uhm. Sverige minus erige + Osei = Svosei. Ai. Jeg skylder på at jeg er syk. Og at den var ganske teit I motsetning til mange vet jeg at er teit, samt at jeg er det med vilje. Derfor bør du være glad for at du ikke tok 'an. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Tror jeg skal prøve og lage baconiskrem i helga. I alle fall om jeg kan lage det uten iskremmaskin, for gudene vet hvor søss sin er. Hun visste det i alle fall ikke. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Dere kommer ikke noe nærmere kronerullingen min ved å chit-chatte om deres egne iskremmaskiner. Slik jeg ser det er problemet at jeg ikke har en. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Dere kommer ikke noe nærmere kronerullingen min ved å chit-chatte om deres egne iskremmaskiner. Slik jeg ser det er problemet at jeg ikke har en. Du må jobbe mer for det vet du Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Dere kommer ikke noe nærmere kronerullingen min ved å chit-chatte om deres egne iskremmaskiner. Slik jeg ser det er problemet at jeg ikke har en. Jeg kan donere tre femtiøringer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hva skal jeg gjøre, da? Jeg er villig til å gjøre ganske mye, inkludert å postlegge kjeks og lignende hjemmebakst. Betaler for a-post. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hva skal jeg gjøre, da? Jeg er villig til å gjøre ganske mye, inkludert å postlegge kjeks og lignende hjemmebakst. Betaler for a-post. Det der var faktisk ikke en dum ide. Kjøp domenet onebrokegirl.no og begynne å selge cupcakes. Kan ta av. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Åpne facebooken igjen? Har "klart" meg to måneder uten, men trenger tilgangen til en gruppe. Argh, livet er så jævlig vanskelig til tider. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hva skal jeg gjøre, da? Jeg er villig til å gjøre ganske mye, inkludert å postlegge kjeks og lignende hjemmebakst. Betaler for a-post. Jeg vil ha hamburger ihvertfall, varm og fersk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Den var drøy. Selvsagt. Men for drøy? Du var ikke like heldig, eller? Nei. Ble overfalt av ei nigeriansk kvinne som absolutt skulle ned i buksa mi. Åpne facebooken igjen? Har "klart" meg to måneder uten, men trenger tilgangen til en gruppe. Argh, livet er så jævlig vanskelig til tider. Stakkars... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg