Eplefe Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Fordi jeg klarer ikke å lage burger til mindre enn fire personer. Og fordi det er greit å ha besøk i blant og skjemme dem litt vekk. Hadde besøk av en venninne og veggis-kompisen hennes, så lagde veggistaco med hjemmelaget salsa og brasiliansk limeade. Fyren sverget på at det var det beste han noensinne hadde spist. SÅNT ER SÅ KOS. Jeg blir helt husmor av det. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Å gå ned trapper etter en skikkelig beinøkt er en ting, men det er 20 ganger verre de påfølgende dagene. Det er lett på førsteplass over den verste følelsen i verden. Det er et hat - elsk forhold. Det er godt når det er vondt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Fordi jeg klarer ikke å lage burger til mindre enn fire personer. Eg kan sørge for at du aldri ser de to som er til overs igjen. Ingen trenger å få vite noe! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg innså nettopp at du bor litt for close for comfort. >_> Ikke utnytt meg for matlagingen min, da blir jeg så lei meg. :c Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ikke utnytt meg for matlagingen min, da blir jeg så lei meg. :c Hva foretrekker du å bli utnyttet for? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg innså nettopp at du bor litt for close for comfort. >_> Ikke utnytt meg for matlagingen min, da blir jeg så lei meg. :c Utnytte? To close for comfort? :< Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg innså nettopp at du bor litt for close for comfort. >_> Ikke utnytt meg for matlagingen min, da blir jeg så lei meg. :c Jeg synes du skal invitere alle oss hjem til deg på middag Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hva foretrekker du å bli utnyttet for? Oh, you! Utnytte? To close for comfort? :< SKJEPISK. Jeg synes du skal invitere alle oss hjem til deg på middag Har allerede hatt gamer.no-gjengen på besøk en helg. Var artig, det. Lagde pizza. SING THE PRAISE. Kanskje jeg burde gjenta suksessen en gang. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Å gå ned trapper etter en skikkelig beinøkt er en ting, men det er 20 ganger verre de påfølgende dagene. Det er lett på førsteplass over den verste følelsen i verden. Det er et hat - elsk forhold. Det er godt når det er vondt. Det er litt godt når det er vondt ja, elsker å være støl i magen nå :!: Før like jeg det ikke fordi jeg hadde så vondt at jeg ikke kunne le. Endret 29. februar 2012 av multisync Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Vil bare si at eg daglig i regi av Bergen kommune utfører mirakler du aldri hadde klart deg uten i det moderne samfunnet vi lever i. Også er dette takken? Skjepsisk meg i rauå! Eg er såra og vonbroten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Vil bare si at eg daglig i regi av Bergen kommune utfører mirakler du aldri hadde klart deg uten i det moderne samfunnet vi lever i. Også er dette takken? Skjepsisk meg i rauå! Eg er såra og vonbroten. Jobber du med telenettsutbygging? o_o Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Nei, ikke så livssviktig som det kanskje Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Kan ikke dere spleise på iskremmaskin til meg? PM for kontonummer! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Kan ikke dere spleise på iskremmaskin til meg? PM for kontonummer! Pris? (kjeder meg latterlig på jobb, så jeg sniker meg inn her) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 1595,- Denne. Den er fin fordi den krever ikke at du fryser det ene tøyseelementet før du lager is. Lager is i bytte! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hvem søren er Chibuike? o_O e: Var det Robert Stene? En Rosenbortspiller. Og nei, han var fra Nigeria, og har de siste åra spilt i Sverige. Osei? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Du kan få låne min i bytte mot et par burgere, men det blir vel litt for stalkeraktig igjen? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Osei? Neeei, en som hadde spilt i Sverige helt frem til nå. S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg