Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sikkert halvert forbruket på mat da jeg handler på kiwi og leter etter produkter som snart går ut på dato...

Har prøvd å leite på Kiwien her, men de er alt for flinke til å rydde tydeligvis.

De er ganske flinke ja, men man må ha øynene oppe.. Mye kjøtt går raskt ut på dato dersom det er kjølevare. Dersom man "kjøper" det og fryser det ned har man plutselig utsatt siste forbruksdag lenge...

Jeg er ikke kresen på hva det er som snart går ut på dato, så da blir middagene varierte... : )

Lenke til kommentar

Jeg har sikkert halvert forbruket på mat da jeg handler på kiwi og leter etter produkter som snart går ut på dato...

Har prøvd å leite på Kiwien her, men de er alt for flinke til å rydde tydeligvis.

De har en egen taskforce enhet som kommer stormende inn i butikken kledd i dress et par ganger i uka. Frekke som f...

Lenke til kommentar

Prøver å finne en dag der en venninne og kjæresten hennes har tid og ork til å komme på middag. Egentlig vil jeg bare ha en skikkelig unnskyldning til å lage hjemmelagde burgere med hjemmelaget ... alt. Pommes frites, ketchup, brød. You name it, I make it. Tenkte å lage double-bacon-cheddar-burgerne mine. Hater timeplaner som kræsjer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...