Need44speed Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 sodd er faktisk veldig godt Sodd er best. Det vi hadde i konfirmasjonen min, dåpen, alle bursdager, begravelser.. Det jeg vil ha i eventuelt bryllup. Ikke boksesodd da selvfølgelig. sånn spann er det eneste jeg har smakt, telles det? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 sånn spann er det eneste jeg har smakt, telles det? Ja, absolutt! Inderøysodd er den beste, men Innherred er godt det og. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Nå har jeg sett ferdig den norske serien "Taxi". Var veldig bra faktisk 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 supert! da må jeg nok teste Inderøysodd også. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Vært å rægga og spredd frykt i byn. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ble pizza til middag i dag... Mett, ja. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ble pizza til middag i dag... Mett, ja. Hater å spare penger... Har ikke spist pizza på en uke. Får sikkert pizzamangelsykdommer nå. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg har sikkert halvert forbruket på mat da jeg handler på kiwi og leter etter produkter som snart går ut på dato... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg spiste spansk gryte med kylling i til middag, og har nettopp satt til livs tre ostepølser og en pils som kveldsmat. Digg. ;D Lenke til kommentar
Itek Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Pølse er nammnamm, kanskje det er hva jeg skal spise i morgen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg har sikkert halvert forbruket på mat da jeg handler på kiwi og leter etter produkter som snart går ut på dato... Har prøvd å leite på Kiwien her, men de er alt for flinke til å rydde tydeligvis. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg har sikkert halvert forbruket på mat da jeg handler på kiwi og leter etter produkter som snart går ut på dato... Har prøvd å leite på Kiwien her, men de er alt for flinke til å rydde tydeligvis. De er ganske flinke ja, men man må ha øynene oppe.. Mye kjøtt går raskt ut på dato dersom det er kjølevare. Dersom man "kjøper" det og fryser det ned har man plutselig utsatt siste forbruksdag lenge... Jeg er ikke kresen på hva det er som snart går ut på dato, så da blir middagene varierte... : ) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 I følge lokalavisa er hasj svært skadelig og avhengighetsskapende. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Er vel ikke spesielt sunt å puste inn CO2? Er en grunn til at det er det vi puster ut. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg har sikkert halvert forbruket på mat da jeg handler på kiwi og leter etter produkter som snart går ut på dato... Har prøvd å leite på Kiwien her, men de er alt for flinke til å rydde tydeligvis. De har en egen taskforce enhet som kommer stormende inn i butikken kledd i dress et par ganger i uka. Frekke som f... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Holy shit, litt ille å innrømme, men første gang jeg har tatt noen ordentlige squats. Kjentes helt greit ut, ble litt sliten bare. Så gikk jeg bort til trappen og man skulle tro jeg akkurat var blitt vodtatt. Var helt jævelig å gå ned trappen Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Å gå ned trapper etter en skikkelig beinøkt er en ting, men det er 20 ganger verre de påfølgende dagene. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Å gå ned trapper etter en skikkelig beinøkt er en ting, men det er 20 ganger verre de påfølgende dagene. Det er lett på førsteplass over den verste følelsen i verden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Prøver å finne en dag der en venninne og kjæresten hennes har tid og ork til å komme på middag. Egentlig vil jeg bare ha en skikkelig unnskyldning til å lage hjemmelagde burgere med hjemmelaget ... alt. Pommes frites, ketchup, brød. You name it, I make it. Tenkte å lage double-bacon-cheddar-burgerne mine. Hater timeplaner som kræsjer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det hørtes jo dritgodt ut. Hvorfor må du ha en unnskyldning for å lage det? :< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg