Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Mens grunnen til at jeg slutta å trene er fordi jeg ble deprimert når jeg var ferdig med en totimers treningsøkt. Til slutt ble det så ille at jeg bare slutta. Og ble mindre deprimert. Merkelig nok er det ingen som tror meg, siden det tydeligvis er fakta at trening forhindrer depresjon. Bør ikke begynne rett på en totimers treningsøkt da Hva har skjedd med de gode gamle halvtimene? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Chubby girls = sexy! Dropp treninga! Trening motvirker depresjon, Smurfelurfen. Kanskje du burde finne en treningsform du liker bedre enn det du gjorde? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Chubby girls = sexy! Sannhet med modifikasjoner. Jeg tror jeg kan telle på en hånd antallet jenter jeg har møtt som ikke har hatt en eneste egenskap jeg har kunnet falle for. Alle har noe. Man må bare se på de rette stedene. Endret 29. februar 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hva lukter verst : din egen avføring andres avføring 2 uker gammel møkk under din egen forhud Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 *Sensurert Gå vekk til ekling! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hvem kan egentlig svare på et sånt spørsmål? Det må være en veldig urenslig person. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Sannhet med modifikasjoner. Jeg tror jeg kan telle på en hånd antallet jenter jeg har møtt som ikke har hatt en eneste egenskap jeg har kunnet falle for. Alle har noe. Man må bare se på de rette stedene. Selv om jeg er enig i det du sier vil jeg fortsatt påstå at noen kg ekstra er ganske sexy. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hvem kan egentlig svare på et sånt spørsmål? Det må være en veldig urenslig person. Det er ikke et lurespørsmål , i promise Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hva lukter verst : din egen avføring andres avføring 2 uker gammel møkk under din egen forhud Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Og Hedvigs reign of gifterror vil ingen ende ta Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 På ene fanen sitter jeg å leser etter sjokoladeglasur, og her sitter jeg å leser om dritt å faenskap. Yum yum. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Og Hedvigs reign of gifterror vil ingen ende ta Nope ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Begynte med en halvtime, eskalerte til totimersøkter med treningspartneren min. Han ble forøvrig lei og slutta å trene lenge før meg, jeg holdt ut 3/4 år med å trene på utstilling. Aldri igjen, sier jeg. :| Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Muffins med bringebær-, pasjonsfrukt- og limetopping var egentlig rimelig sweet. Også fikk vi inn månedens kake for Mars, som er luksus-oreokake. Utsetter planene om sunnere lunsj til april, jeg. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Chubby girls = sexy! Dropp treninga! Trening motvirker depresjon, Smurfelurfen. Kanskje du burde finne en treningsform du liker bedre enn det du gjorde? Vel, nå lærte jeg på et livsstilskurs like etter jul at å gjøre husarbeid og andre ting i hjemmet er like god mosjon som en halvtime på treningssenter, så nå holder jeg meg til det og blir ikke deppa. Og om jeg på død og liv vil, har jeg tilgang til en spinningsykkel, en standard ergometersykkel, stepmaskin, manualer, balanseballer, treningsmatter, romaskin, TV-shop-treningsmaskiner reklamert for av Chuck Norris og Suzanne Sommers, samt Kinect + treningsprogram, Wii + treningsprogram og PS2 med dansematte og treningsprogram. Og jeg bor midt i et fantastisk turterreng. Skulle jeg noen sinne føle for annen mosjon enn å daffe naken rundt i huset med musikk på øra mens jeg rydder og vasker, så har jeg altså muligheten til det. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Muffins med bringebær-, pasjonsfrukt- og limetopping var egentlig rimelig sweet. Også fikk vi inn månedens kake for Mars, som er luksus-oreokake. Utsetter planene om sunnere lunsj til april, jeg. :/ Jeg vil også ha. Jeg trenger noe sykemat. Hva er bra sykemiddag egentlig? Skulle jeg noen sinne føle for annen mosjon enn å daffe naken rundt i huset med musikk på øra Bor ikke du med familien din? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hvem kan egentlig svare på et sånt spørsmål? Det må være en veldig urenslig person. Jepp, dusjer hver dag jeg. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Da var det jobben fram til 11, da. Dere får ha en riktig så god kveld framover dere som har fri i kveld, og bruk kvelden deres godt! Ingen lever evig, så man må nesten bare bruke tiden sin godt. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Så akkurat første episode av NRK-serien Erobreren og lurer på hva som var så veldig krise ved den? Ser den blir slakta på twitter, i media etc. Ja, dialogen var litt flau til tider, men jeg fikk ikke akkurat kreft og aids av å se den. Synes det var helt greit egentlig. Det er ikke akkurat sånn at nivået er så veldig høyt på norske tv-serier at denne utmerket seg veldig, i negativ retning. Gir den en halvslapp treer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg