Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh, jeg har en Christina-gif for hver eneste anledning :love: Eneste dama jeg ville gått lesbisk for.

Likte henne best i starten. Og så ble hun veldig tøsete. Og nå er jeg usikker på hva hun er.

Gud så oppstyr det blir når en 16-åring poster bilder av puppa sine i Den Brystfagre Tråden.

Dere trenger ikke sjekke, det er fjernet.

Hva må til for at den fjernede kopien på harddisken din havner i innboksen min? :whistle:

Lenke til kommentar

Hva må til for at den fjernede kopien på harddisken din havner i innboksen min? :whistle:

Det som må til er at jeg skal finne den nå skjulte posten og lagre den for så å bestemme meg for å bryte loven for noe så unødvendig. Mao. det kommer ikke til å skje med mindre du gjør meg til en meget velstående mann.

Pupper er artig

Indeed. Jeg liker å ta tak i dem og riste litt sånn at det blir puppeskejlv. Puppeskjelv er fascinerende.
Lenke til kommentar

Jeg kan tilby en hel mengde Internets? Ikke nok? :(

Indeed. Jeg liker å ta tak i dem og riste litt sånn at det blir puppeskejlv. Puppeskjelv er fascinerende.

Speaking of puppeskjelv, der er noen absolutt fantastiske bidrag i GIF-tråden nylig, om puppeskjelving og lignende. :love:

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Likte henne best i starten. Og så ble hun veldig tøsete. Og nå er jeg usikker på hva hun er.

innocent.gif

Den perioden er jo over for lengst ^^ Nå er hun bare rå.

Edit: jeg kan se pupper når jeg vil jeg. Go me.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

Skal innrømme at Aguilera-kunnskapen min er svært laber, da hun figurerer på spillelistene mine like ofte som George Michael.

Dvs, aldri.

Meh. Hun er undervurdert, fordi folk tror hun er som andre popjenter og faktisk ikke har hørt så mye av henne. Og tror hun bare oversynger.

Post dem. Du er gammel nok.

dele?

Vi kan godt ta en titt for å se om de er godkjente for forumet. Honest.

Jeg tror ikke jeg har nådd det nivået av oppmerksomhetsyk ennå.

Lenke til kommentar

Meh. Hun er undervurdert, fordi folk tror hun er som andre popjenter og faktisk ikke har hørt så mye av henne. Og tror hun bare oversynger.

Nei absolutt, jeg har hørt en god del av sangene hennes. Det er ikke min stil, men hun kan virkelig å synge. Jeg har respekt for henne som sangerinne og slikt, men det er ikke helt min stil, derav ikke avspilt.

Jeg tror ikke jeg har nådd det nivået av oppmerksomhetsyk ennå.

Legg merke til følgende ord gutter:

ennå

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...