Heddy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Haha, .gif-maraton Jeg er litt besatt. Og 90% av samlinga mi er ulike Christina-gifer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hvorfor ikke bare begynne å bruke Myfacewhen.com ? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Meh, jeg har en Christina-gif for hver eneste anledning Eneste dama jeg ville gått lesbisk for. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Gud så oppstyr det blir når en 16-åring poster bilder av puppa sine i Den Brystfagre Tråden. Dere trenger ikke sjekke, det er fjernet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Meh, jeg har en Christina-gif for hver eneste anledning Eneste dama jeg ville gått lesbisk for. Likte henne best i starten. Og så ble hun veldig tøsete. Og nå er jeg usikker på hva hun er. Gud så oppstyr det blir når en 16-åring poster bilder av puppa sine i Den Brystfagre Tråden. Dere trenger ikke sjekke, det er fjernet. Hva må til for at den fjernede kopien på harddisken din havner i innboksen min? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Gud så oppstyr det blir når en 16-åring poster bilder av puppa sine i Den Brystfagre Tråden. Dere trenger ikke sjekke, det er fjernet. Wat! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hva må til for at den fjernede kopien på harddisken din havner i innboksen min? Det som må til er at jeg skal finne den nå skjulte posten og lagre den for så å bestemme meg for å bryte loven for noe så unødvendig. Mao. det kommer ikke til å skje med mindre du gjør meg til en meget velstående mann. Pupper er artig Indeed. Jeg liker å ta tak i dem og riste litt sånn at det blir puppeskejlv. Puppeskjelv er fascinerende. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Jeg kan tilby en hel mengde Internets? Ikke nok? Indeed. Jeg liker å ta tak i dem og riste litt sånn at det blir puppeskejlv. Puppeskjelv er fascinerende. Speaking of puppeskjelv, der er noen absolutt fantastiske bidrag i GIF-tråden nylig, om puppeskjelving og lignende. Endret 28. februar 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Likte henne best i starten. Og så ble hun veldig tøsete. Og nå er jeg usikker på hva hun er. Den perioden er jo over for lengst ^^ Nå er hun bare rå. Edit: jeg kan se pupper når jeg vil jeg. Go me. Endret 28. februar 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Den perioden er jo over for lengst ^^ Nå er hun bare rå. Skal innrømme at Aguilera-kunnskapen min er svært laber, da hun figurerer på spillelistene mine like ofte som George Michael. Dvs, aldri. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Edit: jeg kan se pupper når jeg vil jeg. Go me. Post dem. Du er gammel nok. 2 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 1330467212[/url]' post='18998498'] Edit: jeg kan se pupper når jeg vil jeg. Go me. dele? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Speaking of puppeskjelv, der er noen absolutt fantastiske bidrag i GIF-tråden nylig, om puppeskjelving og lignende. Repost dem gjerne i puppetråden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Vi kan godt ta en titt for å se om de er godkjente for forumet. Honest. Speaking of puppeskjelv, der er noen absolutt fantastiske bidrag i GIF-tråden nylig, om puppeskjelving og lignende. Repost dem gjerne i puppetråden. Gledelig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Skal innrømme at Aguilera-kunnskapen min er svært laber, da hun figurerer på spillelistene mine like ofte som George Michael. Dvs, aldri. Meh. Hun er undervurdert, fordi folk tror hun er som andre popjenter og faktisk ikke har hørt så mye av henne. Og tror hun bare oversynger. http://www.youtube.com/watch?v=3ZltsUE_GhM http://www.youtube.com/watch?v=WUaoStto4hU http://www.youtube.com/watch?v=8rQ4i2QAkwk Post dem. Du er gammel nok. dele? Vi kan godt ta en titt for å se om de er godkjente for forumet. Honest. Jeg tror ikke jeg har nådd det nivået av oppmerksomhetsyk ennå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg tror ikke jeg har nådd det nivået av oppmerksomhetsyk ennå. Fort! Alle! Ignorer HedvigR fra nå av! Om alle ignorerer henne så kommer hun sikkert til å ble mer og mer oppmerksomhetsyk! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Meh. Hun er undervurdert, fordi folk tror hun er som andre popjenter og faktisk ikke har hørt så mye av henne. Og tror hun bare oversynger. Nei absolutt, jeg har hørt en god del av sangene hennes. Det er ikke min stil, men hun kan virkelig å synge. Jeg har respekt for henne som sangerinne og slikt, men det er ikke helt min stil, derav ikke avspilt. Jeg tror ikke jeg har nådd det nivået av oppmerksomhetsyk ennå. Legg merke til følgende ord gutter: ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg