Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ikke vært å forakte det, nei. :p

Egentlig vil jeg bare komme meg vekk fra sykehjemmet :p Men det er så få andre steder som trenger sommervikarer, de fleste vil jo ha folk som kan jobbe helger året rundt.. Drømmer er bokhandel, men alle stedene jeg har spurt trenger ingen ekstra om sommeren :(

Spurt på Wangsmo? Da kan du være i Trondheim også. =D Mye bedre enn Østlandet. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har klare meninger om dagens norske velferdsstat. Så da blir det jo litt gøy å skrive om.

Ut fra det forstår jeg at du er negativ til den, og i så fall vet du definitivt ikke hva du skriver om.

Om jeg ikke husker feil stemmer han Høyre / er medlem av Unge Høyre, og de er ikke negative til velferdsstaten. Da ville det vært rart om han var negativ til den.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Vel, om det fortsatt er ønskelig kan jeg sikkert sjekke opp noe? ;)

Grunnen til at jeg ikke vil fortsette i Ski er at pappa har flytta derfra nå, så hvis jeg skal fortsette å jobbe der må jeg være til mora til søstra mi hele sommern. Koselig det og, men vil helst være til mamma eller pappa. Men takk for tilbudet :D

Lenke til kommentar

Jeg har klare meninger om dagens norske velferdsstat. Så da blir det jo litt gøy å skrive om.

Ut fra det forstår jeg at du er negativ til den, og i så fall vet du definitivt ikke hva du skriver om.

Jeg er positiv til en norsk velferdsstat, men ikke dagens velferdsstat. Er for mange hull og feil, og enkelte mangler.

Lenke til kommentar

Spurt på Wangsmo? Da kan du være i Trondheim også. =D Mye bedre enn Østlandet. ;)

Feriene er jo da jeg har mulighet til å være med familien, så må nok bli Østlandet, helt til mamma flytter hit igjen.

Ah, ser den.

Om man ser bort fra DDE, så kan jeg absolutt si at liker fyrens musikksmak.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...