Anvlaibar Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Folk som ikke forstår ironi er undermennesker på lik linje med jøder. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg gikk på en vegg fordi jeg ble distrahert av en søt fyr en gang. Fantastisk sjekketriks.... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Ganske sykt at med min labre aktivitet her inne det siste året, så er jeg fortsatt på topp 10 av postere i tråden. Hvordan er det man ser det, igjen? Here you go! Huff, har noen innlegg her jeg og Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Ingenting å si huff for, vel? Jeg har prøvd å roe ned postinga her for at Lars skulle ta meg igjen. Flere ganger, men neida. e: Jeg gikk på en vegg fordi jeg ble distrahert av en søt fyr en gang. Fantastisk sjekketriks.... Jeg har gått på mang en dør og lyktestolper av samme grunn. Og kræsja i en buss. Vel, ikke pga. en fyr, men pga. damer. Endret 28. februar 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Here you go! Yay, tredjeplass! Pass deg Smurf, jeg haler innpå! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Noen gode forslag til sanger som omhandler gråting/tårer? Har lista mi ganske klar, men hvis noen brått skulle ha en super sang jeg ikke har tenkt på vil jeg ha den med Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Noen gode forslag til sanger som omhandler gråting/tårer? Har lista mi ganske klar, men hvis noen brått skulle ha en super sang jeg ikke har tenkt på vil jeg ha den med Gråter/tårer? Må det handle om selve gråtingen, eller kan det være en sang som får frem tårer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Here you go! Jeg er forholdsvis langt oppe på lista enda jeg også til tross for tilnærmet fravær av aktivitet de to siste årene. Kanskje begynne å delta med meningsløst vissvass igjen? Endret 28. februar 2012 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Gråter/tårer? Må det handle om selve gråtingen, eller kan det være en sang som får frem tårer? Ikke en hvilken som helst trist sang, må handle om gråting, eller ha noe om det i tittelen. Har egentlig laga en bra liste nå da, men hvis noen skulle ha noen forslag jeg liker vil jeg ta med det og Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Ryan Adams - Cry On Demand eller kanskje ikke helt det du mente? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Here you go! Jeg er forholdsvis langt oppe på lista enda jeg også til tross for tilnærmet fravær av aktivitet de to siste årene. Kanskje begynne å delta med meningsløst vissvass igjen? Har vurdert det samme selv faktisk. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg elsker min nye HTC! For en overgang det var fra iPhone.. Hællemåne. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Noen gode forslag til sanger som omhandler gråting/tårer? Har lista mi ganske klar, men hvis noen brått skulle ha en super sang jeg ikke har tenkt på vil jeg ha den med Colin Stetson - Lord I Just Can't Keep from Crying Sometimes http://soundcloud.com/constellation-records/lord-i-just-cant-keep-from-crying-sometimes http://www.youtube.com/watch?v=vktyEV1yrCk Endret 28. februar 2012 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Ryan Adams - Cry On Demand eller kanskje ikke helt det du mente? Den var jo helt grei egentlig ... Dette likte jeg Kult! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Nå skal jeg bli en sånn tøffing på internett som hater alt av Apple. Siden jeg har HTC. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Colin Stetson - Lord I Just Can't Keep from Crying Sometimes Du er en besserwisser, men musikksmaken din kan ingen ta deg på. Nyeste Colin Stetson albumet er noe av det bedre jeg har hørt på lenge. Endret 28. februar 2012 av Coa Lenke til kommentar
Itek Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Nå skal jeg bli en sånn tøffing på internett som hater alt av Apple. Siden jeg har HTC. Haha, lykke til. Applefans er ofte sta og blir lett usaklige. Har Google/HTC sjæl. Skal vi gi apple et par tre år til? - eller bare ett? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Apple kommer nok til å bli stående i en hel årrekke til, så ikke hold pusten. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 En liten tirsdagsøl gjør susen... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Øl, pizza og Simpons. Grei etterjobbkos det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg