Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting å si huff for, vel? :p

Jeg har prøvd å roe ned postinga her for at Lars skulle ta meg igjen. Flere ganger, men neida. :p

e:

Jeg gikk på en vegg fordi jeg ble distrahert av en søt fyr en gang. Fantastisk sjekketriks....

Jeg har gått på mang en dør og lyktestolper av samme grunn.

Og kræsja i en buss.

Vel, ikke pga. en fyr, men pga. damer.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Noen gode forslag til sanger som omhandler gråting/tårer? Har lista mi ganske klar, men hvis noen brått skulle ha en super sang jeg ikke har tenkt på vil jeg ha den med :p

Gråter/tårer? Må det handle om selve gråtingen, eller kan det være en sang som får frem tårer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg er forholdsvis langt oppe på lista enda jeg også til tross for tilnærmet fravær av aktivitet de to siste årene. Kanskje begynne å delta med meningsløst vissvass igjen? :hmm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Gråter/tårer? Må det handle om selve gråtingen, eller kan det være en sang som får frem tårer?

Ikke en hvilken som helst trist sang, må handle om gråting, eller ha noe om det i tittelen. Har egentlig laga en bra liste nå da, men hvis noen skulle ha noen forslag jeg liker vil jeg ta med det og :D

Lenke til kommentar

Noen gode forslag til sanger som omhandler gråting/tårer? Har lista mi ganske klar, men hvis noen brått skulle ha en super sang jeg ikke har tenkt på vil jeg ha den med :p

Colin Stetson - Lord I Just Can't Keep from Crying Sometimes

http://soundcloud.com/constellation-records/lord-i-just-cant-keep-from-crying-sometimes

http://www.youtube.com/watch?v=vktyEV1yrCk

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Colin Stetson - Lord I Just Can't Keep from Crying Sometimes

Du er en besserwisser, men musikksmaken din kan ingen ta deg på. Nyeste Colin Stetson albumet er noe av det bedre jeg har hørt på lenge.

Endret av Coa
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...