Snurreleif Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Nehei! Cola har smuud nye merker på sine også! 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Ganske sykt at med min labre aktivitet her inne det siste året, så er jeg fortsatt på topp 10 av postere i tråden. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Dispensercola er best Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Glass-cola og boks, uten tvil. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Ganske sykt at med min labre aktivitet her inne det siste året, så er jeg fortsatt på topp 10 av postere i tråden. Hvordan er det man ser det, igjen? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Dispensercola er best Wtf, det smaker jo vann. Glass-cola og boks, uten tvil. Forsåvidt sant. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Ganske sykt at med min labre aktivitet her inne det siste året, så er jeg fortsatt på topp 10 av postere i tråden. Hvordan er det man ser det, igjen? Here you go! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Wtf, det smaker jo vann. Hehe, digger de på McD og Ikea... Jaja, originalen er jo awesome da Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Here you go! Jeg er urovekkende høyt oppe til å være så ny synes jeg Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Bestemte meg får å tryne inn i ei glassdør i dag, bare glad ingen av båndene mine ble skadet. ..og kanskje for at jeg ikke traff noen pulsåre. Såret til venstre er vel rundt 5mm dypt, og litt breier. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Here you go! Overaskende førsteplass. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Får håpe døra blir reparert og kommer seg fort... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Dispensercola er best Det er jo ikke brus engang. Det er nasty sirup. :| Glassflaske med Coca-Cola. Ingen over, ingen ved siden. Og spesielt ikke det amerikanske skvipet kalt cola. Corn syrup er en helt forjævlig erstatning for sukker. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Glassflaske med Coca-Cola. Ingen over, ingen ved siden. Og spesielt ikke det amerikanske skvipet kalt cola. Corn syrup er en helt forjævlig erstatning for sukker. Kokka kola. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Bestemte meg får å tryne inn i ei glassdør i dag, bare glad ingen av båndene mine ble skadet. ..og kanskje for at jeg ikke traff noen pulsåre. Såret til venstre er vel rundt 5mm dypt, og litt breier. Ja, heldig med båndene, gikk det bra med døra? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Here you go! Overaskende førsteplass. Jeg satser på at du ikke var seriøs, for det er ingenting overraskende med at jeg ligger på førsteplass. Verken i denne tråden, RPP eller Hvilken sang hører du på. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg satser på at du ikke var seriøs, for det er ingenting overraskende med at jeg ligger på førsteplass. Verken i denne tråden, RPP eller Hvilken sang hører du på. Var det i denne tråden det ble diskutert hva ironi er? Dette var et skoleeksempel på ironi. Men det virker kanskje ikke så bra på nettet og/eller overfor ukjente. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Bestemte meg får å tryne inn i ei glassdør i dag, bare glad ingen av båndene mine ble skadet. ..og kanskje for at jeg ikke traff noen pulsåre. Såret til venstre er vel rundt 5mm dypt, og litt breier. http://www.youtube.com/watch?v=wqBJk_88yaU Er en av disse deg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg satser på at du ikke var seriøs, for det er ingenting overraskende med at jeg ligger på førsteplass. Verken i denne tråden, RPP eller Hvilken sang hører du på. Var det i denne tråden det ble diskutert hva ironi er? Dette var et skoleeksempel på ironi. Men det virker kanskje ikke så bra på nettet og/eller overfor ukjente. Funker dårlig i skriftlig form, selv om den der var ganske klar. Måtte bare sjekke for å være på den sikre siden. Vet aldri med folk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Søstra mi knakk nesa når hun gikk gjennom en glassdør på et kjøpesenter. De burde slutte å polere de så bra syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg