Heddy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Alle vet jo han sa nei hvis hu brått går rundt med nye silkehansker hele tida da. Så teit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Kan jo være at hun har vært på opphørssalg på Hanskemagasinet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Kult. Da skal jeg gå i stalkermodus i morra, finne Ewan McGregor, og fri i vei! Jeg er tilgjengelig i tilfelle du ikke finner fyren. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg er tilgjengelig i tilfelle du ikke finner fyren. Men du snakker ikke skotsk, og har ikke trening i å sloss med lyssabere Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg har skotsk blod i årene og har fektet med kårder, teller det? Jeg kan også stille meg til disposisjon. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg går bare for de som snakket flytende skotsk. Billy Boyd eller Henry Ian Cusick funker også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Men du snakker ikke skotsk, og har ikke trening i å sloss med lyssabere It's clear ye dinnae kin mah skills! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Gælisk er mye kulere enn skotsk. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg ser ut som McGregor som jedi. Bare sånn til opplysning. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg ser ut som McGregor som jedi. Bare sånn til opplysning. Kan ikke si sånt uten å poste bilde. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg liker ikke bilder, beklager. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 McGregor er kul som alt annet enn jedi Kule de programmene der han kjører motorsykkel da, selv om det virket litt hardt for dem selv med supportcrew til tider Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Kule de programmene der han kjører motorsykkel da, selv om det virket litt hardt for dem selv med supportcrew til tider Elsker de programmene Og poenget med de var jo ikke at de skulle leve så jækla hardt, bare at de skulle kjøre rundt på motorsykkel. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Nåja, det skulle da vært en utfordring og en opplevelse. Rutene de valgte er ikke av de letteste og mest tilgjengelige akkurat. Det er ikke så mange vanskligre veier, noen som går igjennom nord i India, en beryktet vei i Russland, Road of Bones, laget av streffearbeidere under kommunismen som ikke blitt gjort noe med siden 80-tallet. Noen andre ruter i Afrika er nok en del vanskligre enn den de valgt også. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Nåja, det skulle da vært en utfordring og en opplevelse. Rutene de valgte er ikke av de letteste og mest tilgjengelige akkurat. Det er ikke så mange vanskligre veier, noen som går igjennom nord i India, en beryktet vei i Russland, Road of Bones, laget av streffearbeidere under kommunismen som ikke blitt gjort noe med siden 80-tallet. Noen andre ruter i Afrika er nok en del vanskligre enn den de valgt også. Ja, selvfølgelig skulle det være hardt. Mente bare at jeg synes ikke det er no gæli av dem å ha med et crew, for det var ikke om å ha det jævligst mulig Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 hellu everybody. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Heihei. Meh. Vil ha pepsi. Og det gir meg en unnskyldning for en gåtur ut og. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Heihei. Meh. Vil ha pepsi. Og det gir meg en unnskyldning for en gåtur ut og. Pepsi = wannabe Cola. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jaja. Pepsi har finere farger enn Cola på merkene Hvis man først skal diskutere sånne teite ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg