Slimda Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 "Hvem buss skal du ta?" -Tja, Lene der borte ser jo litt ut som en buss da... Jeg tror de prøver å si "hvem SIN", så jeg svarer da selvsagt "Uh, Ruter sin buss? er det så mange andre busselskaper som kjører akkurat denne strekningen?" Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hvordan jobber du er lovlig å spørre, eller Hva slags jobb. Om du spør meg hvordan jeg jobber. Så svarer jeg "Joda, jobber hardt." bra" Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Working hard or hardly working? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Fapping hard or hardly fapping? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hvordan jobber du er lovlig å spørre, eller Hva slags jobb. Om du spør meg hvordan jeg jobber. Så svarer jeg "Joda, jobber hardt." bra" Ja? óg? Det er fortsatt et legitimt spørsmål, selv om det er meningsløst. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Satser på å bli fridd til helt random i morra. Woop. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Satser på å bli fridd til helt random i morra. Woop. Det kan jeg arrangere. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Oo, det er sant, vi skal kunne fri til gutta i morra. Hmmm.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Ikke enda en facebookgruppe vel? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 29. februar er etter gammel kristen skikk (elns, helt tåpelig iaf), den eneste dagen hvor kvinnene har lov til å fri, og mennene kan ikke si nei. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Oo, det er sant, vi skal kunne fri til gutta i morra. Hmmm.. Hæ? Hva har jeg gått glipp av nå? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Edit: explained ^^ Endret 28. februar 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 29. februar er etter gammel kristen skikk (elns, helt tåpelig iaf), den eneste dagen hvor kvinnene har lov til å fri, og mennene kan ikke si nei. Hva om menn frir til menn? Må mannen svare ja? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 29. februar er etter gammel kristen skikk (elns, helt tåpelig iaf), den eneste dagen hvor kvinnene har lov til å fri, og mennene kan ikke si nei. De kan da si nei vel? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Føler meg som en alkoholiker måten jeg drikker opp resten av alkoholet mitt nå. På en hverdag. Huff. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) 29. februar er etter gammel kristen skikk (elns, helt tåpelig iaf), den eneste dagen hvor kvinnene har lov til å fri, og mennene kan ikke si nei. Hva om menn frir til menn? Må mannen svare ja? Aner ikke. Kanskje? 29. februar er etter gammel kristen skikk (elns, helt tåpelig iaf), den eneste dagen hvor kvinnene har lov til å fri, og mennene kan ikke si nei. De kan da si nei vel? Jeg tror de må si ja ifg. tradisjonen, men aldri si aldri. e: Mannen kan si nei, men må da betale en bot. Endret 28. februar 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hva om personen blir fridd til av to kvinner? Første kvinne til mølla, eller loddtrekning? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg tror de må si ja ifg. tradisjonen, men aldri si aldri. Kult. Da skal jeg gå i stalkermodus i morra, finne Ewan McGregor, og fri i vei! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Boten mannen må betale, ser ut til å være 12 par silkehansker, slik at kvinnen kan skjule at mannen sa nei. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 29. februar er etter gammel kristen skikk (elns, helt tåpelig iaf), den eneste dagen hvor kvinnene har lov til å fri, og mennene kan ikke si nei. De kan da si nei vel? Jeg tror de må si ja ifg. tradisjonen, men aldri si aldri. e: Mannen kan si nei, men må da betale en bot. Så uansett hvordan man vrir og vender på det, må mannen punge ut med halvparten av formuen sin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg