Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit nok, men det hadde vært fett å se nye Hunter-artikler om Bush vs Obama eller situasjonen ellers i verden.

Eller sende ham ut som valgkampkommentator i dagens valgkamp som på 70-tallet.

Hvis du hadde sett dokumentaren så hadde du også hørt at han ikke har skrevet stort på laaaaang tid. Så i såfall så måtte du hentet Hunter med tidsmaskin fra 70-tallet for å få noen bra artikler.

Dokumentaren ligger på nrk nettv for de som er interressert. Med Johnny Depp som narrator :thumbup:

Lenke eller navn på dokumentaren hadde vært nifty.

Gonzo: The Life and Work of Dr. Hunter S. Thompson

Lenke til kommentar

Aww. Jeg hadde heldigvis null problemer med å få sove da jeg la meg. Til tross for at jeg duppa 1,5 timer i går ettermiddag. Skulle bare finne en komfortabel stilling, ha-ha.

Og nå skal jeg på intervju om 2 timer og 45 minutter. I mens får jeg barbere meg, dusje og finne ut hvor mor og far har Voltaren hen. Og hive i meg mer mat. Pølse hadde vært digg.

Lenke til kommentar

Aww. Jeg hadde heldigvis null problemer med å få sove da jeg la meg. Til tross for at jeg duppa 1,5 timer i går ettermiddag. Skulle bare finne en komfortabel stilling, ha-ha.

Og nå skal jeg på intervju om 2 timer og 45 minutter. I mens får jeg barbere meg, dusje og finne ut hvor mor og far har Voltaren hen. Og hive i meg mer mat. Pølse hadde vært digg.

Jobbintervju? Lykke til! Går nok strålandes :)

Lenke til kommentar

Jobbintervju? Lykke til! Går nok strålandes :)

Satser på det. Har ikke forberedt meg for fem flate, og har heller ingen planer om å gjøre det. Da blir jeg bare enda mer nervøs. Det enkleste er å ikke tenke på det i det hele tatt. :p

Slimda: Yuri, seinen eller ecchi da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...