Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det var fullt mulig å ha shady nett i 2011, og det er like fullt mulig nå som vi er i 2012.

Farmor f.eks. Hun har 8/4 elns. Det eneste stedet det er stabilt, er rett ved routeren. Noen meter unna, sliter det allerede. Gudene vet hvor mange kronasjer vi har spytta i i routere og slikt for henne, men det suger fortsatt eselpikk.

haha wtf.

Den bakgrunnen var jo dritkul da! Hva søkte du på Google for å få den? :p

"lsd trip spacing trippin'"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OJM1z.png

Dine tar kanskje opp mer plass, men jeg tror jeg vinner på antall. ;)

Og alt i alt er det rimelig få som har under 192 kbps. De fleste ligger på 256 kbps, med 320 kbps på en sterk andreplass.

FLAC ligger selvfølgelig på en annen disk med bedre plass, sammen med de andre lossless-filene.

Har bare favorittalbummene i FLAC vel og merke.

Ang. nettet, vi har greit nett nå. 70/10, men jeg tenker på andre, seh. Ikke alle bryr seg om å ha raskt / stabilt nett (ja, jeg vet det høres helt kreisi ut, men sånn er det. To av naboene mine har fortsatt kun 1mbit!).

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Har bestilt kort med Dette motivet.

Har lenge hatt interesse for psy wallpapers tbh, ganske stilige or what?

OJM1z.png

Og alt i alt er det rimelig få som har under 192 kbps. De fleste ligger på 256 kbps, med 320 kbps på en sterk andreplass.

FLAC ligger selvfølgelig på en annen disk med bedre plass, sammen med de andre lossless-filene.

Ang. nettet, vi har greit nett nå. 70/10, men jeg tenker på andre, seh. Ikke alle bryr seg om å ha raskt / stabilt nett (ja, jeg vet det høres helt kreisi ut, men sånn er det. To av naboene mine har fortsatt kun 1mbit!).

De aller fleste sangene jeg har er konverterte flac filer, 320kbps, 192kbps, og noen shady quality ones.

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar

Har bestilt kort med Dette motivet.

Har lenge hatt interesse for psy wallpapers tbh, ganske stilige or what?

OJM1z.png

De aller fleste sangene jeg har er konverterte flac filer, 320kbps, 192kbps, og noen shady quality ones.

De aller fleste sangene jeg har er rippet fra CD eller vinyl. :p

Mange ble rippa før 2002, da hadde jeg ikke plass til å rippe noe i god kvalitet, så da ble det rippa mye i 128 - 192.

Lenke til kommentar

Jo takk, jeg vet alt om det.

Jeg har betalt Reconsult AS for å gjenopprette en disk allerede. :p Skulle egentlig bruke IBAS, men de var for dyre for min smak.

Siden lærte jeg meg å gjenopprette de selv.

Trenger et sted på nett hvor jeg kan få en 10 TB lagringsplass, i alle fall frem til jeg får råd til å kjøpe meg egne disker for backup / får plass til serveren min.

Lenke til kommentar

Jo takk, jeg vet alt om det.

Jeg har betalt Reconsult AS for å gjenopprette en disk allerede. :p Skulle egentlig bruke IBAS, men de var for dyre for min smak.

Siden lærte jeg meg å gjenopprette de selv.

Trenger et sted på nett hvor jeg kan få en 10 TB lagringsplass, i alle fall frem til jeg får råd til å kjøpe meg egne disker for backup / får plass til serveren min.

En kompis kjøpte 20 2TB disker like før flommen i thailand gjorde prisene til det tredobbelte. Det er en god deal kan man si. Han sparte vel 30k ift å kjøpe dem etter flommen når fabrikkene gikk ned.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...