Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart at alle nevner standard drugs ( nå er ikke god lsd så lett å få tak i her), men ingen nevner de mer unormale. hmm :hmm:

Sannsynligvis fordi det er de som er lettest å få tak i, og det er de man stort sett tenker på.

Vi røyka hovedsaklig for å roe nervene og for å kose oss.

Samt for å kverke fyllesjuka.

Lenke til kommentar

Jeg er en ja-mann, i alle fall når det kommer til legalisering.

Og jeg har levd livet slik jeg mener det er verdt å leve det.

Med gode venner, god underholdning, god mat, gode dager og fantastiske netter, digge fester, god drikke og god hasj.

Tilbragt mang en dag sittende i en stol på verandaen, med en sixpack pils i skyggen, musikk på øra, kroppen innsmurt i solkrem, en stabel med bøker og en 20pack Lucky.

Nå og da kom det venner på besøk, og da la jeg bort bøkene og musikken og vi bare chilla og hadde det fett.

Samtidig hadde jeg godt innsyn til alle bengsene som passerte i små klesplagg.

Bare gode minner.

Spennende, kjøper med en ekstra cannabis-drakt neste gang jeg møter deg, regner med at du blir med på noen timer rundgang i byen.

Får sikkert med en flokk fra diskusjon.

Lenke til kommentar

Det var fullt mulig å ha shady nett i 2011, og det er like fullt mulig nå som vi er i 2012.

Farmor f.eks. Hun har 8/4 elns. Det eneste stedet det er stabilt, er rett ved routeren. Noen meter unna, sliter det allerede. Gudene vet hvor mange kronasjer vi har spytta i i routere og slikt for henne, men det suger fortsatt eselpikk.

Lenke til kommentar

Damnu, Skal konvertere FLAC filene til mp3 i morgen, overskrider biblioteket ditt lett regner jeg med.

Indeed Bbundeh, Kanskje Trøndelag har vært kjipe på oppgraderinger og kjører derfor fortsatt coax?

Må være jævla slitsomt å ha den bakgrunnen..

Min? I så fall synes jeg den er fin og fascinerende.

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...