Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Isj. Can't help you.

Jeg lasta ned instagram, siden alle snakker om det, men må jeg innrømme at jeg ikke helt skjønner poenget..

Treigingen. :p

Akkurat som med Wordfeud. :p

Lenke til kommentar

Papegøyer er så jævla støyende. En nabo av oss hadde det når jeg var liten, vi orka nesten ikke dra på besøk til dem fordi ara-papegøyen både beit og satt og vrælte hele tiden. De små grå bråker også veldig.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jupp :whistle: Og nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal legge til flere venner der..

Jeg antar at det er som på Android og at du trykker på plusstegnet oppe i høyre hjørne og velger "Invite a friend" og så igjen "Add friend".

Nåh, skeptisk. Jeg har stikki av fra mindre sære folk om jeg ikke har den ringeste anelse om hvem de er.

Nå må du ikke være en pingle, jeg hadde nok prøvd å lure deg med i en cannabis-drakt du óg.

Lev livet, broder.

Jeg har levd livet. Fire år på Steinkjer omgitt av hasj, marijuana, LSD, flein og diverse. Og alltid hasj å få tak i når jeg er hjemme i Stavanger. Snorta kokain en gang, men det holdt. Jeg tror jeg holder meg til organiske rusmidler og holder meg unna de syntetiske. Om jeg da ikke drar på rave og noen gir meg en pille med et smilefjes. Da kan jeg i det minste få placeboeffekt.

Isj. Can't help you.

Jeg lasta ned instagram, siden alle snakker om det, men må jeg innrømme at jeg ikke helt skjønner poenget..

Jeg vet ikke noe om disse hispterappsa til iOS, så kan i alle fall ikke hjelpe deg med det.

Jeg foretrekker friheten jeg får ved å bruke Android. Nærmeste jeg kommer Linux. :p

Det er litt befriende å sitte kliss naken i stolen, merker jeg.

Det er fantastisk.

Lenke til kommentar

Papegøyer er så jævla støyende. En nabo av oss hadde det når jeg var liten, vi orka nesten ikke dra på besøk til dem fordi ara-papegøyen både beit og satt og vrælte hele tiden. De små grå bråker også veldig.

Har en far som har drevet oppdrett av papegøyer, alt fra araer til Rosellaer så jeg vet hva jeg begir meg ut på.

At araen biter har litt med hvordan eieren har behandlet og temmet den å gjøre også..

Lenke til kommentar

Jeg har levd livet. Fire år på Steinkjer omgitt av hasj, marijuana, LSD, flein og diverse. Og alltid hasj å få tak i når jeg er hjemme i Stavanger. Snorta kokain en gang, men det holdt. Jeg tror jeg holder meg til organiske rusmidler og holder meg unna de syntetiske. Om jeg da ikke drar på rave og noen gir meg en pille med et smilefjes. Da kan jeg i det minste få placeboeffekt.

Du har erfaring med rusmidler ja, men har du levd livet da? Må bli en ja-mann, du, datasmurf.

Lenke til kommentar

Jupp :whistle: Og nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal legge til flere venner der..

Jeg antar at det er som på Android og at du trykker på plusstegnet oppe i høyre hjørne og velger "Invite a friend" og så igjen "Add friend".

Nåh, skeptisk. Jeg har stikki av fra mindre sære folk om jeg ikke har den ringeste anelse om hvem de er.

Nå må du ikke være en pingle, jeg hadde nok prøvd å lure deg med i en cannabis-drakt du óg.

Lev livet, broder.

Isj. Can't help you.

Jeg vet ikke noe om disse hispterappsa til iOS, så kan i alle fall ikke hjelpe deg med det.

Jeg foretrekker friheten jeg får ved å bruke Android. Nærmeste jeg kommer Linux. :p

Det er litt befriende å sitte kliss naken i stolen, merker jeg.

Det er fantastisk.

Rart at alle nevner standard drugs ( nå er ikke god lsd så lett å få tak i her), men ingen nevner de mer unormale. hmm :hmm:

Lenke til kommentar

Du har erfaring med rusmidler ja, men har du levd livet da? Må bli en ja-mann, du, datasmurf.

Jeg er en ja-mann, i alle fall når det kommer til legalisering.

Og jeg har levd livet slik jeg mener det er verdt å leve det.

Med gode venner, god underholdning, god mat, gode dager og fantastiske netter, digge fester, god drikke og god hasj.

Tilbragt mang en dag sittende i en stol på verandaen, med en sixpack pils i skyggen, musikk på øra, kroppen innsmurt i solkrem, en stabel med bøker og en 20pack Lucky.

Nå og da kom det venner på besøk, og da la jeg bort bøkene og musikken og vi bare chilla og hadde det fett.

Samtidig hadde jeg godt innsyn til alle bengsene som passerte i små klesplagg.

Bare gode minner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...