Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har også hendt meg i Trondheim og Stavanger. Samt én gang i Oslo. I Oslo ble jeg overtalt sånn til å betale Kirkens Nødhjelp 250 kr i måneden.

Er merkelig hvordan de der fungerer. Ble overtalt en gang til å bestille sånne omega 3 kapsler. Ble helt satt ut i etterkant på hvorfor jeg skrev under.

Derfor begynte jeg å lese meg opp på salgsteknikker og sånt som de bruker. Spennende saker. :D

Lenke til kommentar

Har også hendt meg i Trondheim og Stavanger. Samt én gang i Oslo. I Oslo ble jeg overtalt sånn til å betale Kirkens Nødhjelp 250 kr i måneden.

Er merkelig hvordan de der fungerer. Ble overtalt en gang til å bestille sånne omega 3 kapsler. Ble helt satt ut i etterkant på hvorfor jeg skrev under.

Derfor begynte jeg å lese meg opp på salgsteknikker og sånt som de bruker. Spennende saker. :D

Jeg ble oppringt av en gladkristen sørlending på skolen i forfjor. Det hele endte med at jeg betalte for krill i månedsvis til jeg endelig fikk stoppa det.

Siden jeg kronisk glemte å ta de, har jeg fortsatt flere esker igjen. :p

Lenke til kommentar

Jeg liker i grunn ingen byer i Norge spesielt godt; alle er for små og har for lite valgmuligheter. Oslo er den jeg misliker minst, men det er kun fordi den er størst og minner så smått om en middels europeisk storby.

Joda, jeg forstår at folk flest ikke bryr seg om legalisering. - Men det faktum at folk i gaten i Oslo (I alle fall om dagen) er som dådyr, når man plutselig slår an en prat, får de svære øyne, og sniker seg unna.

Ja, jeg prater ikke med tilfeldige på gaten med mindre jeg kjenner dem. Delvis fordi jeg alltid er på vei noe sted; enten det er jobben, bussen eller en butikk, og delvis fordi folk i Oslo som ikke er på vei noe sted men slentrer rundt og prater til tilfeldige enten er tiggere eller gærne.

Når det er sagt så har jeg snakket med tilfeldige i Oslo ved noen få anledninger, og kommet utfor alt fra en fyr som ville fortelle meg hvor stor idiot jeg var, til en dame som ville slå meg med en pose, en fyr som lagde fuglelyder og en som foreslo at vi tok en gangbang på den ene jenta som var med oss. Så ja, ha litt forståelse for at jeg ikke vil snakke med tilfeldige på gaten. :whistle:

Lenke til kommentar

Ja, jeg prater ikke med tilfeldige på gaten med mindre jeg kjenner dem. Delvis fordi jeg alltid er på vei noe sted; enten det er jobben, bussen eller en butikk, og delvis fordi folk i Oslo som ikke er på vei noe sted men slentrer rundt og prater til tilfeldige enten er tiggere eller gærne.

Når det er sagt så har jeg snakket med tilfeldige i Oslo ved noen få anledninger, og kommet utfor alt fra en fyr som ville fortelle meg hvor stor idiot jeg var, til en dame som ville slå meg med en pose, en fyr som lagde fuglelyder og en som foreslo at vi tok en gangbang på den ene jenta som var med oss. Så ja, ha litt forståelse for at jeg ikke vil snakke med tilfeldige på gaten. :whistle:

Jeg har litt forståelse for at du ikke kaster deg med på en gangbang i Oslos gater, men ha litt forståelse for at alle som prøver å slå an en prat ikke nødvendigvis er ute etter en gangbang :tease:

Kan jo være en fra diskusjon, for alt man vet.

Lenke til kommentar

Nei vettu hva. Nå hopper jeg i sengs og leser litt manga som ville fått de fleste her til å si "wtf?!!?". Og nei, det er ikke hentai, og tentakler er ikke en del av det heller.

Yaoi?

De er jo de verste! :p

"Hei, Datasmurfen jo! Stilig! Ta et bilde med meg da!"

Så står du der clueless og lurer på hvem faen det er, men smiler tomt og prøver å stikke av så fort som mulig. :p

Det skal du få lov til.

Hva slags kule apps bør jeg ha?

Android, Windows Phone, Symbian, iOS eller Meego? :p

Lenke til kommentar

Så står du der clueless og lurer på hvem faen det er, men smiler tomt og prøver å stikke av så fort som mulig. :p

Tror ikke du hadde stukket av fra et bilde med meg i cannabisdrakt. :w00t:

Lenke til kommentar

Tror ikke du hadde stukket av fra et bilde med meg i cannabisdrakt. :w00t:

Nåh, skeptisk. Jeg har stikki av fra mindre sære folk om jeg ikke har den ringeste anelse om hvem de er.

Android, Windows Phone, Symbian, iOS eller Meego? :p

iPhone

Isj. Can't help you.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...