Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Kom på besøk, Slimda! Jeg lover å ikke daterape deg, men jeg kan love å mikse drinker til deg til vi finner noen du ikke kjenner spritsmaken på. Får ta det en gang når jeg har ferie. Har lyst å besøke byene og bli litt bedre kjent rundt om kring. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hehey, Simpsons-spill på mobilen. Håper det er artig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvis Slimda kommer på besøk vil jeg også møte dere. Og møte to stk er ikke så skummelt som å møte en. Jeg er jo kjempeufarlig å møte alene! Tenk, når vi er to stk er det mye enklere å bære deg b... Nei vent, det hjelper ikke å snakke om sånt... Når man er en cannabis aktivist, er det viktig å kunne prate med folk. Folk i Oslo blir skremt når man snakker med dem, skjer ikke til samme grad andre steder. Folk flest bryr seg ikke om Cannabis og lignende. De som er intelligente har allerede lest seg opp, og sloss imot resten av folket som stemmer etter hva de tror og ikke etter hva man burde vite. 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Joda, jeg forstår at folk flest ikke bryr seg om legalisering. - Men det faktum at folk i gaten i Oslo (I alle fall om dagen) er som dådyr, når man plutselig slår an en prat, får de svære øyne, og sniker seg unna. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Har jeg aldri opplevd. Kanskje du har et utseende som trigger det? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Joda, jeg forstår at folk flest ikke bryr seg om legalisering. - Men det faktum at folk i gaten i Oslo (I alle fall om dagen) er som dådyr, når man plutselig slår an en prat, får de svære øyne, og sniker seg unna. Jeg trodde egentlig dette gjaldt store deler av den norske befolkningen. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Folk i Oslo er skremt av gateselgere og innpåslitne tiggere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvordan er Ilaparken ikke sentrum? Og Marinen er jo herlig Da jeg var lita pleide jeg og mamma og pakke med oss god mat, og spise lunsj nede på Marinen nesten hver dag om sommeren. Og så gikk vi innom biblioteket hver lørdag for å dele en gigantisk kanelbolle. Og hver søndag var det frokost på Palmen. Herregud jeg er så glad for at jeg flytta tilbake For meg slutter sentrum der Sandgata begynner, og like etter Solsiden også, med andre ord, for min del er verken Ila eller Lade i sentrum, men rett ved. Går vi sørover, stopper det også rett etter Øya, så jeg regner altså hele Øya som en del av sentrum. Jeg er litt merkelig sånn sett. Dog, jeg ser på Ila som en del av Midtbyen om ikke annet. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Joda, jeg forstår at folk flest ikke bryr seg om legalisering. - Men det faktum at folk i gaten i Oslo (I alle fall om dagen) er som dådyr, når man plutselig slår an en prat, får de svære øyne, og sniker seg unna. Jeg synes det er koselig når folk begynner å snakke med meg, så lenge det ikke er gærninger på bussen som beskylder meg for å være illegal innvandrer, skryter over hvor gode venner de er med kongefamilien, så begynner å gråte, og brått tar av seg parykken sin. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hello, boys. Hello, boy. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Folk i Oslo er skremt av gateselgere og innpåslitne tiggere. Eeey! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hei, pjokk. Jeg prøver febrilsk å unngå folk som stopper meg på gaten for å snakke om slike ting. Veldig ofte er det ei jente som prøver å få meg med i en eller annen veldedig organisasjon. De lokker meg ved å være pene, rope navnet mitt, presse utringninga si opp i ansiktet mitt og kysse meg og før jeg vet ordet av det, betaler jeg 200 kr per måned til hva det skal være. Derfor har jeg lært meg til å ignorere permbærere og andre skumle mennesker. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hjelp! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1419401 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Folk i Oslo er skremt av gateselgere og innpåslitne tiggere. Eeey! Tror jeg formulerte meg litt feil. Mente at de er skremt av de, så de tør ikke snakke med noen lenger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 De lokker meg ved å være pene, rope navnet mitt, presse utringninga si opp i ansiktet mitt og kysse meg Hvor var det du bodde, sa du? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Gateselgere bør bli offentlig hengt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 De lokker meg ved å være pene, rope navnet mitt, presse utringninga si opp i ansiktet mitt og kysse meg Hvor var det du bodde, sa du? Det skjedde meg da jeg bodde på Steinkjer hele tiden, og det var alltid folk jeg ikke visste hvem var. Har også hendt meg i Trondheim og Stavanger. Samt én gang i Oslo. I Oslo ble jeg overtalt sånn til å betale Kirkens Nødhjelp 250 kr i måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg