Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil flytte inn i et bedre kollektiv, med folk jeg kjenner :(

Men det er så billig her..

Flytt med oss! Vi er bra folk, og vi skal finne noe billig

Om dere har et fungerende kollektiv når jeg endelig gir opp og må til Oslo for å ta bibliotekarutdanningen ved HiOA, så kan jeg flytte med dere. :p

Lenke til kommentar

Ja, folk bor i seilbåt i kanalene i Trondheim også. Funker fett om vinteren også.

Og jeg leste en historie på Something Awful om en fyr som studerte journalistikk på HiV og bodde i en båt i marinaen i Ørsta. Året rundt, uten problemer.

Gir opp og flytt til Oslo, Datasmurf! Byen trenger flere særinger, blir for kjedelig om bare jeg er her.

Først skal jeg ha arbeidspraksisen min her! :p

Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig å bli lei av Oslo?

For å være ærlig husker jeg ingenting da, siden vi flytta derfra da jeg var 3. Men aldri vært noe særlig glad i Oslo. Har jo vært mye der siden pappa bodde der før han flytta til Ski. Og Sarpsborg er jo også i nærheten.

Lenke til kommentar

Og i tillegg være glad i Trondhjem, en by som er så lite grønn som man kan få det.

Oslo har i det minste parker og slikt i sentrum, det nærmeste Trondhjem kommer det, er Studenterlunden og Marinen, som irriterende nok er fylt med studenter og fulle folk.

Er jo parker på Lade og Ila da, men jeg regner ingen av de som sentrum sånn sett. :p

Lenke til kommentar

For å være ærlig husker jeg ingenting da, siden vi flytta derfra da jeg var 3. Men aldri vært noe særlig glad i Oslo. Har jo vært mye der siden pappa bodde der før han flytta til Ski. Og Sarpsborg er jo også i nærheten.

Haha, der ja! Sannhetens time er inne!

Men skulle likt å besøkt Trondheim litt mer. Har vært der én gang, og da var jeg på to hoteller og en egon-restaurant ca hele tiden.

Rimelig kyniske folk i gatene i Oslo. Husker sist jeg var der borte, er jo helt umulig å slå an en prat med folk på gaten.

Hva er så spennende med folk på gata da? :hmm:

Lenke til kommentar

Hvordan er Ilaparken ikke sentrum? :p Og Marinen er jo herlig :love:

Da jeg var lita pleide jeg og mamma og pakke med oss god mat, og spise lunsj nede på Marinen nesten hver dag om sommeren. Og så gikk vi innom biblioteket hver lørdag for å dele en gigantisk kanelbolle. Og hver søndag var det frokost på Palmen.

Herregud jeg er så glad for at jeg flytta tilbake :love:

Lenke til kommentar

Rimelig kyniske folk i gatene i Oslo. Husker sist jeg var der borte, er jo helt umulig å slå an en prat med folk på gaten.

Hva er så spennende med folk på gata da? :hmm:

Når man er en cannabis aktivist, er det viktig å kunne prate med folk.

Folk i Oslo blir skremt når man snakker med dem, skjer ikke til samme grad andre steder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...