Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hva er laire? :p

Retta, pirkeper :p

Jeg er ekstrem på det der. Til alle rundt megs store irritasjon.

Vatikanet er også verdens mest kriminelle land.

Bundy passer jo perfekt.

Han kan bli katolsk prest og ha seg med så mange smågutter han vil. Og det er lovlig. Og så kan han bli pave.

Pave Bundy den første. Jeg ser det for meg. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke? Kunne du utdypet?

Veel, jeg mener at det kan være en grunn til vold, jeg tror heller ikke at en person kan endre seg vesentlig pga. en annen... eller... når jeg tenker meg om kan iallfall ikke alle det...

Hedvig går for Frankenstein utgaven...

Lenke til kommentar

Lidenskapelig ja? Snakker vi Barry White på stereoen, levende lys og rødvin til maten?

Vi snakker absolutt ikke Barry White. Huff.

Hva er galt med Barry? :>

Hadde ikke forundra meg om han hadde gjort det :p

Men anyways, driver å planlegge kollektiv med noen venner, men vi trenger flere folk.

Kaninkollektiv?

Lenke til kommentar

Vi snakker absolutt ikke Barry White. Huff.

Hahahaha.

Jeg skal innrømme at jeg har ingen erfaring med Barry White. Bare siterer fra minnet.

Hva er det du ville satt på på en lidenskapelig kveld da?

Veel, jeg mener at det kan være en grunn til vold, jeg tror heller ikke at en person kan endre seg vesentlig pga. en annen... eller... når jeg tenker meg om kan iallfall ikke alle det...

Er litt usikker hva du mener nå. Det er snakk om å "oppdra" en person fra han/hun er liten, slik at de blir slik du ønsker. Ikke ulikt hva man allerede gjør med barn, bare med et annet mål.

Lenke til kommentar

Jeg bodde i kollektiv med folk jeg kjente fra før av, samt en drøss med jenter jeg ikke kjente.

Erfaringene mine er at stua alltid var proppfull av random folk, og at kjøkkenkroken og badet alltid var okkupert. Verste året i mitt liv. Takke meg til hybelleilighet og leilighet. Mye bedre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...