Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg har lyst til å flytte til en større leilighet, men har ikke kapital til å flytte ennå. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Ost i seg selv er greit. Men det er kjedelig å diskutere ost. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvem vil flytte til Oslo? De som har lyst til å bo i Norges beste by? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Ost i seg selv er greit. Men det er kjedelig å diskutere ost. Enig punktum! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Bare ikke noen begynner å krangle om navnet nåda. Alle burde vite at det er hvitost som er betegnelsen. 1 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Flytt til Oslo, så starter vi chill kollektiv. Frister! Serr, hadde vært dritgøy Lenke til kommentar
Itek Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Flytt til Oslo, så starter vi chill kollektiv. Hvem vil flytte til Oslo? Ikke byen, men i utkanten! eller kanskje litt lengre sørvest? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Finn noen som vanligvis ikke er hjemme og bo hos dem.. Rybak? Da kan du herje leiligheten på aker brygge - forumfest!?! Rybak er en stor drittsekk... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Han er egentlig ikke så stor... Men hvorfor drittsekk? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Finn noen som vanligvis ikke er hjemme og bo hos dem.. Rybak? Da kan du herje leiligheten på aker brygge - forumfest!?! Rybak er en stor drittsekk... Eneste jeg kom på som bodde lagelig til i Oslo.. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Han er egentlig ikke så stor... Men hvorfor drittsekk? Litt forstyrrende det intervjuet der han sa at potensielle kjærester burde være så unge som mulig så han kunne forme dem til å bli som han ville. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Ikke byen, men i utkanten! eller kanskje litt lengre sørøst? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Litt forstyrrende det intervjuet der han sa at potensielle kjærester burde være så unge som mulig så han kunne forme dem til å bli som han ville. Kan det fungere? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Flytt til Oslo, så starter vi chill kollektiv. Hvem vil flytte til Oslo? Nettopp. Jeg har ingen interesse av det. Det holder med ei langhelg, men that's it. Drar uansett kun til Oslo for å møte slekt, venner og sære forumfolk. Hvem vil flytte til Oslo? De som har lyst til å bo i Norges beste by? De flytter til Stavanger. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Han er egentlig ikke så stor... Men hvorfor drittsekk? Dere snakker om aleksander, sant? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Litt forstyrrende det intervjuet der han sa at potensielle kjærester burde være så unge som mulig så han kunne forme dem til å bli som han ville. Det har jeg faktisk ikke fått med meg. Litt sykt. Han er egentlig ikke så stor... Men hvorfor drittsekk? Dere snakker om aleksander, sant? Det var jo snakk om Rybak, var det ikke? Mr. Fairytale? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Litt forstyrrende det intervjuet der han sa at potensielle kjærester burde være så unge som mulig så han kunne forme dem til å bli som han ville. Det har jeg faktisk ikke fått med meg. Litt sykt. Han er egentlig ikke så stor... Men hvorfor drittsekk? Dere snakker om aleksander, sant? Det var jo snakk om Rybak, var det ikke? Mr. Fairytale? Du vet hvem jeg snakker om.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Flytt til Oslo, så starter vi chill kollektiv. Hvem vil flytte til Oslo? Ikke byen, men i utkanten! eller kanskje litt lengre sørvest? Det nærmeste jeg kunne tenkt meg å bo Oslo, er Hvaler eller Fredrikstad, men det stopper meg ikke fra å en gang - når jeg får nok penger å sløse bort - kjøpe hus, eller i verste fall leilighet, på Frogner. Siden det blir helt feil å leie bopel der. Eie eller nothing, det har jeg lært av Alexia Bohwim (som gjerne kan gi ut ei ny bok snart). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Du vet hvem jeg snakker om.. Ja, men det var vel hovedsaklig Rybak-duden, Fairytale, det var snakk om i hovedpunkt. Ikke Mr. Hipster. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Flytt til Oslo, så starter vi chill kollektiv. Hvem vil flytte til Oslo? Ikke byen, men i utkanten! eller kanskje litt lengre sørvest? Det nærmeste jeg kunne tenkt meg å bo Oslo, er Hvaler eller Fredrikstad, men det stopper meg ikke fra å en gang - når jeg får nok penger å sløse bort - kjøpe hus, eller i verste fall leilighet, på Frogner. Siden det blir helt feil å leie bopel der. Eie eller nothing, det har jeg lært av Alexia Bohwim (som gjerne kan gi ut ei ny bok snart). Eie eller telt da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg