Itek Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 For stor del av markedet? Det driter jeg i. Vi som enkeltindivid får ikke gjort en dritt mot statlig monopol uansett. Alle kan ikke tenke sånn, men om du liker norvegia best gjør det ingen forskjell.. Lurer jeg også på, egentlig. Og Synnøve Findens hvitost er for myk. Den "revner" hele tiden når jeg skjærer den med ostehøvel. Sant, en av ulempene... hjelper med en skarp ostehøvel som er justerbar og der du kan øke tykkelsen.. Nei, takke meg til Tines ost, yoghurt, melk og hva annet de produserer. I det minste har de laktosefrie produkter, i motsetning til f.eks. Q-melk. Og Tines sjokomelk er mye bedre enn Q-meieriene. Jeg burde vite. Har testet nok. Dog, Q-meierienes sjokomelk har kulere boks. Renlettmelk klarer jeg ikke å smake forskjell på Q og Tine, noen her som gjør det?? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvor får du kjøpt slike ostehøvler, og fungerer de på f.eks. Port Salut og andre halvmyke oster? Jeg er lei av å legge matpapir i ostehøvelen for å skjære passe tynne skiver. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 som hund så eier (var det ikke sånn?). Folk som bor i byen er sikkert latere enn de som bor lengre ut på landet.. På ingen måte. Flest tjukkaser på landet. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Alle ostehøvler som er av metall kan man justere tykkelse med...! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Dårlig resultat? Ble plutselig veldig bevisst på alt jeg gjør, sier, tenker og.. Ja alt. Vet ikke om jeg har ledig plass i så fall. ?? Anyways, bor du i Oslo? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Gurimalla, ost er kjedelig det! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Alle ostehøvler som er av metall kan man justere tykkelse med...! Tror ikke det er noen enkel måte å gjøre det på de vi har, uten bruk av matpapir i alle fall. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg spiser ikke ost. Tragisk. Og Tines sjokomelk er mye bedre enn Q-meieriene. Jeg burde vite. Har testet nok. Dog, Q-meierienes sjokomelk har kulere boks. Helt enig. Skrev faktisk et lengre facebookinnlegg om forskjellene mellom Q-melk og Tine-melks sjokoladevarianter. Sant, en av ulempene... hjelper med en skarp ostehøvel som er justerbar og der du kan øke tykkelsen.. Tjukke osteskiver Renlettmelk klarer jeg ikke å smake forskjell på Q og Tine, noen her som gjør det?? Ja? Gurimalla, ost er kjedelig det! Næhæi! Ost er kjempegodt. Om du en gang i fremtiden tør å komme på besøk, kan jeg sikkert by på kjeks og ost. nam! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 som hund så eier (var det ikke sånn?). Folk som bor i byen er sikkert latere enn de som bor lengre ut på landet.. På ingen måte. Flest tjukkaser på landet. Ok, antok feil.. ser at det har med "Iversen trekker fram kulturelle mønstre, inntekt og utdanning som noe av årsakene til at bygdefolk er tjukkere." å gjøre.. trend? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Anyways, bor du i Oslo? Irrelevant. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Gurimalla, ost er kjedelig det! Kjedelig? Hvordan kan noe som skaper så mye debatt og drama være kjedelig? Jeg går fortsatt for teorien min om at jo verre de lukter, jo bedre smaker de. Eneste unntaket er gammelost. Det klarer jeg ikke å få i meg uansett hvor mye jeg prøver. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Anyways, bor du i Oslo? Irrelevant. Jo, jeg trenger et sted å bo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Anyways, bor du i Oslo? Irrelevant. Jo, jeg trenger et sted å bo Jeg også. Ta med deg kaninene og flytt til Trondhjem, onkel. Vi vil få det fantastisk sammen. =D Lenke til kommentar
Itek Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Gurimalla, ost er kjedelig det! Kjedelig? neppe.. finnes mange former for ost! Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Anyways, bor du i Oslo? Irrelevant. Jo, jeg trenger et sted å bo Bor i Bergen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Kjedelig? neppe.. finnes mange former for ost! Den eneste formen som er til en viss grad spennende er kukost. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Flytt til Oslo, så starter vi chill kollektiv. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Anyways, bor du i Oslo? Irrelevant. Jo, jeg trenger et sted å bo Finn noen som vanligvis ikke er hjemme og bo hos dem.. Rybak? Da kan du herje leiligheten på aker brygge - forumfest!?! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Flytt til Oslo, så starter vi chill kollektiv. Hvem vil flytte til Oslo? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Flytt til Oslo, så starter vi chill kollektiv. Frister! Endret 27. februar 2012 av Notelitten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg