Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

For stor del av markedet? Det driter jeg i. Vi som enkeltindivid får ikke gjort en dritt mot statlig monopol uansett.

Alle kan ikke tenke sånn, men om du liker norvegia best gjør det ingen forskjell..

Lurer jeg også på, egentlig. Og Synnøve Findens hvitost er for myk. Den "revner" hele tiden når jeg skjærer den med ostehøvel.

Sant, en av ulempene... hjelper med en skarp ostehøvel som er justerbar og der du kan øke tykkelsen..

Nei, takke meg til Tines ost, yoghurt, melk og hva annet de produserer. I det minste har de laktosefrie produkter, i motsetning til f.eks. Q-melk. Og Tines sjokomelk er mye bedre enn Q-meieriene. Jeg burde vite. Har testet nok. :p

Dog, Q-meierienes sjokomelk har kulere boks.

Renlettmelk klarer jeg ikke å smake forskjell på Q og Tine, noen her som gjør det??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiser ikke ost.

Tragisk.

Og Tines sjokomelk er mye bedre enn Q-meieriene. Jeg burde vite. Har testet nok. :p Dog, Q-meierienes sjokomelk har kulere boks.

Helt enig. Skrev faktisk et lengre facebookinnlegg om forskjellene mellom Q-melk og Tine-melks sjokoladevarianter.

Sant, en av ulempene... hjelper med en skarp ostehøvel som er justerbar og der du kan øke tykkelsen..

Tjukke osteskiver :love:

Renlettmelk klarer jeg ikke å smake forskjell på Q og Tine, noen her som gjør det??

Ja?

Gurimalla, ost er kjedelig det!

Næhæi! Ost er kjempegodt. Om du en gang i fremtiden tør å komme på besøk, kan jeg sikkert by på kjeks og ost. nam! :love:

Lenke til kommentar

som hund så eier (var det ikke sånn?). Folk som bor i byen er sikkert latere enn de som bor lengre ut på landet..

På ingen måte. Flest tjukkaser på landet.

Ok, antok feil.. ser at det har med

"Iversen trekker fram kulturelle mønstre, inntekt og utdanning som noe av årsakene til at bygdefolk er tjukkere."

å gjøre.. trend?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...