Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes du burde lese artiklene du legger ved som bevis mot noe jeg sier. Det er snakk om selektiv framtvingning av ønskelige trekk i en hund. Hadde menneskets egne gener vært mer stabile og forutsigbare kunne vi nok ha klart å lage dvergbabyer av dvergmennesker (dvergers sjanse for å få dverger er tross alt en del prosent høyere enn "vanlige" folks, på samme måte som to kjemper ville hatt større sjanse for å få kjempebarn sett at de var i stand til å reprodusere seg på normalt vis).

Jeg har lest de, og forstår hva det er snakk om ja. Jeg mener fortsatt at man burde seperere både hunder og tildels mennesker inn i flere kategorier. Det at de kan reprodusere mellom hverandre er ikke akkurat et kriterie, da det finnes mange andre beslektede raser som kan få avkom.

Så lenge det ikke er flere horrible gameshows, så ...

Tror du ville likt denne:

http://www.youtube.com/watch?v=1q6CEHAIT2U

Lenke til kommentar

Jeg har lest de, og forstår hva det er snakk om ja. Jeg mener fortsatt at man burde seperere både hunder og tildels mennesker inn i flere kategorier. Det at de kan reprodusere mellom hverandre er ikke akkurat et kriterie, da det finnes mange andre beslektede raser som kan få avkom.

Ikke når de store størrelsesforskjellene du legger til grunn for inndeling kan skrives til ett enkelt gen (mest sannsynlig). Da bør man ikke separere. Spørsmålet er forsåvidt om AVKOMMET deres kan reprodusere seg, ikke om det kan produseres avkom. Mulhester og muldyr er begge sterile, selv om det er fullt mulig for hester og esler å reprodusere seg. Et annet eksempel er ligere og tigoner. "Som hos tigoner er hannligere alltid sterile, men en hunnliger derimot kan få unger med en hanntiger (ti-liger) eller med en hannløve (li-liger). Disse derimot kan ikke utvikle seg videre."
Lenke til kommentar

Samt at jeg synes de synger "Underneath my skin there's a negro" og vet med meg selv at det er feil, men klarer ikke la være å høre det.

Jeg hører den også sånn :p

Venninna mi hører "meatball", ganske artig.

Glad jeg ikke er alene om det. :p

Tøft. Nå er det IRL GTA-tilstander i Norge også. Buss ranet med kniv i vestfold og av alle ting busskapring i Skien.

I all verden. GTA: Østlandet, fuck yeah!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...