Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg liker da masse musikk med futt i og Edit: Hvordan går det forresten med sangene jeg sendte til deg? Høres det noe mere på dem? Få eksempler på musikk med futt i da vel. Blues-sangene høres det på. Ikke super-ofte, men de spilles noen ganger i uka. Du er så normal som det går ann å bli. Du har hverken møtt eller jobbet med meg, og kan dermed ikke uttale deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Uvant å se deg skrive bokmål igjen, Rebecca. What gives? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Nakenhund... med pels? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Få eksempler på musikk med futt i da vel. Ååå, orker ikke nå Men føler jo spillelista mi er en god blanding av rolig og.. ikke-rolig? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 dvs en hund. Ååå, orker ikke nå Men føler jo spillelista mi er en god blanding av rolig og.. ikke-rolig? Jeg har spilt igjennom store deler av den "random mix"-lista di. Det er mye godt der, men det er fryktelig... rolig... Iallefall til noe av det jeg setter på. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg vil ha denne: Mamma redda en søt liten perleugle som var blitt skada i trafikken en gang, og tok den med til veterinæren. Har bilde, den var kjempesøt Har så evig lyst på ei ugle, men synd de er ikke lovlige i Norge som kjæledyr. Har også sykt lyst på et ekorn som kan fly vilt i huset, og en hyacint ara som kan snakke Et saltvannsakvarie på 4000 liter også. jeg burde starte en privat dyrepark. Du kan jo bli ugleforsker , eller du kan starte et uglemottak , der du tar imot ugler som er skadet , er ikke så veldig lenge siden jeg så et innslag på nrk om en fyr som drev på med dette. Perfekt måte og dyrke noe man elsker uten at du bryter loven Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Virker som du tar deg ekstremt nært av det jeg sier. Pytt pytt. Hunder er den eneste arten på Jorda som ikke har blitt delt opp i flere "arter/raser" på tross av de vidt forskjellige typene man får tak i. Mnei, jeg har ikke liten hund selv, så det er ikke så mye jeg kan personlig ta til meg, men jeg synes det er latterlig kunnskapsløst om både genetikk og raseinndeling å si at hunder er den eneste arten bla bla. Svarte mennesker og asiater er også Homo sapiens sapiens. Katteraser deles heller ikke inn i forskjellige genuser selv om en korat og en maine coon er vidt forskjellige. En shetlandsponni er samme genus som en islandshest, som er samme genus som en shirehest. Det har ikke så mye med at du fornærmer meg å gjøre, det har med at du tar feil å gjøre. (For the record, min hund er 25 kg med pels, og mange kaller ham "Lassie" første gang de treffer ham. ) Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg har spilt igjennom store deler av den "random mix"-lista di. Det er mye godt der, men det er fryktelig... rolig... Iallefall til noe av det jeg setter på. Haha Ja, det kommer vel an på hva man sammenligner med. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 men jeg synes det er latterlig kunnskapsløst om både genetikk og raseinndeling å si at hunder er den eneste arten bla bla. *kremt* "Dogs are highly unusual in their variation..." Dogs are the only animal with such a wide variation in appearance without speciation, "from the Chihuahua to the Great Dane". Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Du kan jo bli ugleforsker , eller du kan starte et uglemottak , der du tar imot ugler som er skadet :ohmy: Nå kjenner jeg at jeg angrer på avgjørelsen om å bli lærer! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Nakenhund... med pels? Nakenhunden de fleste kjenner til heter Chinese Crested, eller kinesisk nakenhund. De nakne bærer på et nakengen (N) som er dominant, og et pelsgen (p) som er resessivt gen. Dvs. de har en heterogen oppbygging av arvelige gen. Når to nakenhunder parrer seg vil inndelingen føre til at så og så mange prosent av avkommet vil ende opp homogent pelset, og de pelsede kan kun få pelsede avkom. Å parre en pelset nakenhund med en naken ville ført til flere pelsede avkom, men fremdeles en viss sjanse for nakent avkom. PHEW. Smurfen: Bare tar meg en pause fra nynorsken. Kjem nok att etterkvart. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Haha Ja, det kommer vel an på hva man sammenligner med. Hehe, ja. Når jeg tenker på sanger med futt, tenker jeg på noe ala de her: Volbeat Dream Theater Machinae Supremacy :ohmy: Nå kjenner jeg at jeg angrer på avgjørelsen om å bli lærer! Sett denne? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg bare tenker på forskjellen mellom mushis Ponni og Juliess' Mona. Så langt den minste og den største hunden jeg har møtt. Mona var veldig leken da jeg kom inn i leiligheta med Juliess og Neppe. Holdt på puffe meg ned trappa. Good times ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Bytex har også awesome musikksmak. Har brukt timesvis på musikkvideoer han har sendt meg. Ja, jeg har sløvet ned litt med det Hører mest bare på musikk jeg har hørt før nå. Nå chiller jeg foran PC'n på jobb og fant en youtube-kanal med bare fullengde-plater på. http://www.youtube.com/watch?v=DbQbtCgwK-o&feature=related Endret 27. februar 2012 av Bytex 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Nakenhund... med pels? Nakenhunden de fleste kjenner til heter Chinese Crested, eller kinesisk nakenhund. De nakne bærer på et nakengen (N) som er dominant, og et pelsgen (p) som er resessivt gen. Dvs. de har en heterogen oppbygging av arvelige gen. Når to nakenhunder parrer seg vil inndelingen føre til at så og så mange prosent av avkommet vil ende opp homogent pelset, og de pelsede kan kun få pelsede avkom. Å parre en pelset nakenhund med en naken ville ført til flere pelsede avkom, men fremdeles en viss sjanse for nakent avkom. PHEW. Smurfen: Bare tar meg en pause fra nynorsken. Kjem nok att etterkvart. Woo! Flink Becca. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Sett denne? video Så sinnsykt stilig! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 *kremt* "Dogs are highly unusual in their variation..." Dogs are the only animal with such a wide variation in appearance without speciation, "from the Chihuahua to the Great Dane". Begge er fullvoksne. Den ene er liten for rasen. Ikke den du tror. "The key is that the sequence must vary greatly among species but not vary much within species." "But among dogs, which are well known for their hybrid (or mongrel) varieties, different breeds can mate and have viable offspring, so they are all found under the umbrella of a single species, Canis familiaris." "(Recently, body size was found to be largely explained by differences in a single gene among dog breeds.) Darwin realized that man can force selection by picking particular individuals for breeding who show a particular characteristic that we want to see in our pets." Synes du burde lese artiklene du legger ved som bevis mot noe jeg sier. Det er snakk om selektiv framtvingning av ønskelige trekk i en hund. Hadde menneskets egne gener vært mer stabile og forutsigbare kunne vi nok ha klart å lage dvergbabyer av dvergmennesker (dvergers sjanse for å få dverger er tross alt en del prosent høyere enn "vanlige" folks, på samme måte som to kjemper ville hatt større sjanse for å få kjempebarn sett at de var i stand til å reprodusere seg på normalt vis). 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Ansiktsuttrykkene til de som har sett denne videoen er alltid like morsomme. Forresten, Japan har mange morsomme TV-programmer vi absolutt burde kopiere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg skulle aldri sett på "Hver gang vi møtes" på TV2 på lørdag. Nå har jeg fått sangen i den jævla Cubus-reklamen på hjernen og har en låt av Donkeyboy på repeat. :| Samt at jeg synes de synger "Underneath my skin there's a negro" og vet med meg selv at det er feil, men klarer ikke la være å høre det. Ansiktsuttrykkene til de som har sett denne videoen er alltid like morsomme. Forresten, Japan har mange morsomme TV-programmer vi absolutt burde kopiere. Så lenge det ikke er flere horrible gameshows, så ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg