Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Små gneldrebikkjer er søte nok de óg, men jeg vil aldri kategorisere dem som en ekte hund. De er en av-art. Canis Lupus Familiaris er dagens hundenavn. Jeg vil gjerne legge til Canis Lupus Familiaris Handbagus. Dette for å klassifisere bikkjene som veskehunder og ikke vanlige hunder. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Jeg vil ha denne: Eller Eller Eller http://www.youtube.com/watch?v=3h4_LayjoHY&feature=related Can't Choice which. Endret 27. februar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Ja, en venninne av mamma hadde en sånn. Den var egentlig litt "ekkel" å ta på. Pelsen var veldig tynn så man tok rett på huden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Rar er kjempebra. Jeg er ganske urar av meg, litt kjipt. Jeg kan tilby undervisning i "rarhet" om du ønsker. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Ingen fare, du blir nok rar du også, bare heng nok her, så preller det nok av oss. Jippi! Prøver å bestemme meg for hvilke George Harrison-sanger jeg skal ha med i blogginnlegget mitt i dag.. choices, choices... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Små gneldrebikkjer er søte nok de óg, men jeg vil aldri kategorisere dem som en ekte hund. De er en av-art. Canis Lupus Familiaris er dagens hundenavn. Jeg vil gjerne legge til Canis Lupus Familiaris Handbagus. Dette for å klassifisere bikkjene som veskehunder og ikke vanlige hunder. Så bra at du har en mening om det. Du tar selvsagt fullstendig feil, men hei, det er bra at du mener noe i det hele tatt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg vil ha denne: Mamma redda en søt liten perleugle som var blitt skada i trafikken en gang, og tok den med til veterinæren. Har bilde, den var kjempesøt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Det er litt synd du har så rolig musikksmak i forhold til meg, ellers kunne vi kranglet om musikk opp og ned i mente. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg har så rolig musikksmak? Fordi jeg ikke liker dårlig gitarrunking? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Mens jeg er allergisk mot midden i pels og fjær, og er ikke så overbegeistra for nakehunder (selv om Pånni er søt ), og egentlig aller helst vil ha en korthåret dachs eller en søt, liten jævel. Som Chinese Crested Powder Puff (nakenhund med pels), Bolognese eller Coton de Tulear. CC:PP er allergivennlig, da. Ja, jeg har lest det på nett, men har ikke testa, da jeg ikke kjenner noen som har en. Lite vits i å kjøpe seg en allergivennlig hund hvis det viser seg at jeg reagerer likevel. Og jeg har uansett ikke råd til å ha en hund. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg vil ha denne: Mamma redda en søt liten perleugle som var blitt skada i trafikken en gang, og tok den med til veterinæren. Har bilde, den var kjempesøt Har så evig lyst på ei ugle, men synd de er ikke lovlige i Norge som kjæledyr. Har også sykt lyst på et ekorn som kan fly vilt i huset, og en hyacint ara som kan snakke Et saltvannsakvarie på 4000 liter også. jeg burde starte en privat dyrepark. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Ingen fare, du blir nok rar du også, bare heng nok her, så preller det nok av oss. Jippi! Prøver å bestemme meg for hvilke George Harrison-sanger jeg skal ha med i blogginnlegget mitt i dag.. choices, choices... Vel, der kan jeg ikke hjelpe deg. Den eneste solokarrieren jeg har fulgt er Pauls. Men du har jo selvfølgelig "Bangla Desh" og "While My Guitar Gently Weeps". <3 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Har så evig lyst på ei ugle, men synd de er ikke lovlige i Norge som kjæledyr. Har også sykt lyst på et ekorn som kan fly vilt i huset, og en hyacint ara som kan snakke Et saltvannsakvarie på 4000 liter også. jeg burde starte en privat dyrepark. Jeg har lyst å få sommerjobb i Kristiansand Dyrepark Blir bare liiitt lang pendlevei. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg har så rolig musikksmak? Fordi jeg ikke liker dårlig gitarrunking? Tenkte mest på Hedvigs musikksmak i dette tilfellet. Kjenner ikke til din musikksmak i det hele tatt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Vel, der kan jeg ikke hjelpe deg. Den eneste solokarrieren jeg har fulgt er Pauls. Men du har jo selvfølgelig "Bangla Desh" og "While My Guitar Gently Weeps". <3 Fikk valgt ^^ Paul har alltid vært den jeg har likt minst av The Beatles, men det går mest på personligheten han fremstiller. Selv om jeg synes solokarrieren hans etterpå for det meste er ganske uinterresant og. George er favoritten! Tenkte mest på Hedvigs musikksmak i dette tilfellet. Kjenner ikke til din musikksmak i det hele tatt. Jeg liker da masse musikk med futt i og Edit: Hvordan går det forresten med sangene jeg sendte til deg? Høres det noe mere på dem? Endret 27. februar 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Beccafe har awesome musikksmak. I alle fall sist jeg sjekket. Hu tipsa meg om masse herlig rock i sin tid. ^^ Som The Cure, Sisters of Mercy, Bauhaus og noen til jeg ikke kommer på i farten. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Og du vet at det er en grunn til at narkiser fortsatt går til dealern borti gata istedet for å shoppe anonymt på internett. Da vet de hva de får, istedet for å gjette på om det er rottegift eller kalktabletter du putter i kroppen. :!: Som om ikke dårlige dealere blander rottegift og blodfortynnende i ting de selger? Jeg kan tilby undervisning i "rarhet" om du ønsker. HAHAHA. Du er så normal som det går ann å bli. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Så bra at du har en mening om det. Du tar selvsagt fullstendig feil, men hei, det er bra at du mener noe i det hele tatt. Virker som du tar deg ekstremt nært av det jeg sier. Pytt pytt. Hunder er den eneste arten på Jorda som ikke har blitt delt opp i flere "arter/raser" på tross av de vidt forskjellige typene man får tak i. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Bytex har også awesome musikksmak. Har brukt timesvis på musikkvideoer han har sendt meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg har alltid likt Paul best, og ikke bare fordi han var pappas favoritt og pappa møtte Linda og ham på et hotell i Oslo og fikk tatt bilder og fikk autograf og pratet med dem og sånn. Det har også en god del med sangen (og musikkvideoen til) "We All Stand Together", som sammen med Madonnas "Dear Jessie" er to utrolig kjære barndomsminner som jeg fortsatt har på VHS et sted. Lurer på om Madonna har "Dear Jessie" på DVD, slik Paul har "We All Stand Together". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg