Sexylubb1 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Går det ann å bli så gal at man blir normal? Som i en sirkel? Og ugla er oppkalt etter meg, fordi jeg er awesome Nei, jeg tror nok at når du blir gal nok så ender du opp med at du dør, alternativt så ute av stand til å klare deg selv at du kan sammenlignes med en grønnsak. Men jeg tror nok en kan bli for normal. Så normal at en tilter andre veien... Og dette er nok et dumt spørsmål: Heter du Hedvig? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Er nok bare for moro skyld, Bytex. Tar slike tester med en klype salt, på lik linje med mensatesten på nettet som sier jeg har over 140 iq. http://www.okcupid.com/quizzy/take Nå skal det sies at dette er i regi av en datingside, så vil ta resultatet med en stor klype salt Det der er jo selvlagde quizzer, ala start.no. Usj! Og dette er nok et dumt spørsmål: Heter du Hedvig? Ja, hun gjør det. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Vi må også huske at sånne "lidelser" som ADHD, aspergers, narcissisme etc er det trente psykologer som skal vurdere OM deg, du kan ikke diagnosere deg selv med å ta masse tester et sted. Heldigvis fullt klar over det, er bare for moro skyld Og dette er nok et dumt spørsmål: Heter du Hedvig? Hehe, ja jeg gjør det Dog ikke oppkalt etter noen ugle, da jeg kan skryte av at jeg kom før Harry Potter. Er nok bare for moro skyld, Bytex. Tar slike tester med en klype salt, på lik linje med mensatesten på nettet som sier jeg har over 140 iq. IQ-tester på nettet har jeg positiv erfaring med, så jeg bestemmer at de er helt pålitelige Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Søtt navn da, Hedvig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Aww. Vel, du er ikke den eneste som sitter og jobber med C++. FERDIG! Bare fylle inn random informasjon i programmet så det lager en fil jeg må printe ut og levere i tilegg Grats! Jeg tok også den testen. Har en følelse av å ha tatt den før noen ganger da. Disorder | Rating Paranoid: Moderate Schizoid: Low Schizotypal: High Antisocial: Moderate Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Moderate Dependent: High Obsessive-Compulsive: Moderate Kan se for meg at den stemmer sånn halvveis, om vi ser overfladisk på ting. Jeg er ikke så "dependent" av meg, og tror jeg er mer enn moderat paranoid og OCD-ish. http://www.okcupid.com/quizzy/take Nå skal det sies at dette er i regi av en datingside, så vil ta resultatet med en stor klype salt OKC er ei fantastisk side, både for dating og quiz. OKC er win! Selv om jeg har til gode å finne noen chicks som faktisk vil møte meg der. Vel, kanskje et par forumbrukere, men de bor da så langt unna. Bergen og Oslo er skumle steder. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Harry Potter fantes også før Harry Potter. I den elendige c-filmen Troll 1 fra slutten av 80-tallet heter hovedpersonen Harry Potter. Sikkert ikke en tilfeldighet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 *bilde* Små hunder skal løpe og være hunder de og. Åå, det var et fantastisk bilde Okei, noen små hunder er faktisk ganske søte. Så lenge de ikke er gneldrete eller har fått teite frisyrer. Liker dette bedre: Og dette. Du tror vel hun er "sånn derre sattanist" også, da? 666, yaw. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Bytex er rarere enn rar. Det er ikke nødvendigvis en dårlig ting. Endret 27. februar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Bytex er en erfaren raring. Dette har han blitt etter mange års rarskap, som har personifisert seg til en skikkelig og erfaren raring. Men nå er jo forumet her stappfullt av raringer, så kan umulig være negativt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Rar ftw! Bedre enn zip. (I just had to. ) Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) *bilde* Små hunder skal løpe og være hunder de og. Okei, noen små hunder er faktisk ganske søte. Så lenge de ikke er gneldrete eller har fått teite frisyrer. Indeed. Her er det bilde av min Endret 27. februar 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Rar ftw! Bedre enn zip. (I just had to. ) Jesus Jeg vil ha en ugle. Endret 27. februar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Rar er kjempebra. Jeg er ganske urar av meg, litt kjipt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvor "bor" du i dag, kanin33? "bor" hjemme hos min kjære mor i Oslo, men har ikke så lyst til det lenger. Så trenger et sted i Oslo/Akershus der jeg også kan ha kaniner. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Mens jeg er allergisk mot midden i pels og fjær, og er ikke så overbegeistra for nakehunder (selv om Pånni er søt ), og egentlig aller helst vil ha en korthåret dachs eller en søt, liten jævel. Som Chinese Crested Powder Puff (nakenhund med pels), Bolognese eller Coton de Tulear. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg vil ha en ugle. Hei Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Rar ftw! Bedre enn zip. (I just had to. ) Jesus Jeg vil ha en ugle. Don't we all. Og ei fjellgeit og en drage. Samt en dropbear, for å skremme vettet av folk. Hadde vært fett med en jackalope også. Rar er kjempebra. Jeg er ganske urar av meg, litt kjipt. Ingen fare, du blir nok rar du også, bare heng nok her, så preller det nok av oss. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Mens jeg er allergisk mot midden i pels og fjær, og er ikke så overbegeistra for nakehunder (selv om Pånni er søt ), og egentlig aller helst vil ha en korthåret dachs eller en søt, liten jævel. Som Chinese Crested Powder Puff (nakenhund med pels), Bolognese eller Coton de Tulear. CC:PP er allergivennlig, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg