Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Dumt hun ikke fikk høyere. Hadde sikkert vært flere nude pics da! Disorder | Rating Paranoid: High Schizoid: High Schizotypal: Very High Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: High Avoidant: Very High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Low Oida! Flere? Har du funnet noen? Heida, spenstigere resultat enn meg. Hedvig er egentlig en mann i 50 årene, det finnes ingen jenter på internetz. Shhhh!! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Flere? Har du funnet noen? Heida, spenstigere resultat enn meg. Jeg går bare ut i fra at de finnes der ute. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvor fant du dem? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg går bare ut i fra at de finnes der ute. Man vet jo aldri. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Du vet det, for det var du som publiserte dem i fylla. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvor tok du denne testen? Jeg er interessert. Her. Men prøver å finne en bedre en nå Heh, tror jeg lar være å poste resultatene mine. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg biter ikke så ofte. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Paranoid: Low Schizoid: High Schizotypal: High Antisocial: Low Borderline: Moderate Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: High Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Du vet det, for det var du som publiserte dem i fylla. Akkurat som jeg klarer å laste opp bilder i grisefylla Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Blir gal av kvinnfolket oppkalt etter en ugle i H.P. Derfor tar jeg meg en luftetur, viktig med frisk luft. Er tilbake om 15-20 min, vær søte i mellomtiden. Ja hedvig, du klarer det umulige. Endret 27. februar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Går det ann å bli så gal at man blir normal? Som i en sirkel? Og ugla er oppkalt etter meg, fordi jeg er awesome Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Gode nyheter, jeg har visst ikke en personlighetsforstyrrelse av noe slag. Dårlige nyheter, jeg er så langt unna personlighetsforstyrrelse at det er kjedelig. Og hva fader betyr histrionic? Hmm, usikker hva jeg skal si. Paranoid: Moderate Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: High Avoidant: Moderate Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Moderate *edit* Hva faen, paranoid? Huh... Endret 27. februar 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hmm, usikker hva jeg skal si. Paranoid: Moderate Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: High Avoidant: Moderate Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Moderate *edit* Hva faen, paranoid? Huh... Moderat paranoid er jo bare greit. Jeg var low, altså naiv -.- Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Problemet er vel kanskje narcissistic, men det er jo fordi folk generelt er tullinger. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Tok en annen test nå, og fikk: Your score places you closest to Schizoid Personality Disorder, a disorder marked by detachment from personal relationships and a dull, narrow range of displayed emotions. These individuals have few or no friends outside of immediate relatives and may seem uninterested in even family relationships; they also express little or no interest in sex. They do not take part in many or any activities or hobbies (displaying a lack of motivation known as avolition) and show little response to the praise or criticism of others. Schizoid Personality Disorder is often found among relatives of individuals with Schizophrenia and is sometimes present in an individual before the onset of Schizophrenia. It is classified as a Cluster A "Odd/Eccentric" disorder. Tror det må være noe galt med testen, for dette er nesten så langt unna meg som er mulig. Har mange gode venner, sex er bra, har og viser følelser, liker å drive på med ting og responderer til både ros og kritikk Problemet er vel kanskje narcissistic, men det er jo fordi folk generelt er tullinger. Det er jo sant Fikk spørsmål på en annen test "Honestly, I feel that I am better than many people around me.". Ja ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Ikke ta livet av deg pga resultatet i en internett-test, hvertfall Eller scientologitest for såvidt. Endret 27. februar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Det er jo sant Fikk spørsmål på en annen test "Honestly, I feel that I am better than many people around me.". Ja ^^ Er det rart jeg føler slik, når jeg jobber i Support? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Alltid husk lenke! http://www.okcupid.com/quizzy/take Nå skal det sies at dette er i regi av en datingside, så vil ta resultatet med en stor klype salt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Vi må også huske at sånne "lidelser" som ADHD, aspergers, narcissisme etc er det trente psykologer som skal vurdere OM deg, du kan ikke diagnosere deg selv med å ta masse tester et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg