Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sier du at håret mitt ikke er fluffy?

Stemmer det :) Ifølge bildet er det mer glatt.

Har hedvig samme frisyre som en hund? Tror du må slutte å bestille dop og bark fra internett..det er ikke bra for deg.

Jau, han har blitt et dophue nå.

LSD inspirert avatar, rare quotes og replies.. Huff, ta deg sammen Lithium.

Dere må lære dere å lese :tease:

Mine svar og tilbakemeldinger er ikke rare da.

"Jeg beztiller drugza mine på internett azz, slepper å deale med dealere azz. Hakke peiling på hva jeg dytter i meg, men det gir jeg faaaaaaaan i"

Hva tror du at du er? Jeg bestilte bare bark. herregud.

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar

Og du vet at det er en grunn til at narkiser fortsatt går til dealern borti gata istedet for å shoppe anonymt på internett. Da vet de hva de får, istedet for å gjette på om det er rottegift eller kalktabletter du putter i kroppen.

Haha, VG, dagblad og politi-propaganda.

Kan stole like mye på en dealer som man kan på en nettside. :ph34r:

Lenke til kommentar

Gode nyheter, jeg har visst ikke en personlighetsforstyrrelse av noe slag. Dårlige nyheter, jeg er så langt unna personlighetsforstyrrelse at det er kjedelig. Og hva fader betyr histrionic?

Paranoid: Low

Schizoid: Low

Schizotypal: Low

Antisocial: Low

Borderline: Low

Histrionic: Moderate

Narcissistic: Low

Avoidant: Low

Dependent: Low

Obsessive-Compulsive: Low

Lenke til kommentar

Gode nyheter, jeg har visst ikke en personlighetsforstyrrelse av noe slag. Dårlige nyheter, jeg er så langt unna personlighetsforstyrrelse at det er kjedelig. Og hva fader betyr histrionic?

Histrionic: Moderate

Det betyr at du er ei jente som poster mye på et webforum hvor hoveddelen av brukerene er menn. Stort sett.

Lenke til kommentar

Det betyr at du er ei jente som poster mye på et webforum hvor hoveddelen av brukerene er menn. Stort sett.

People with histrionic personality disorder are constant attention seekers. They need to be the center of attention all the time, often interrupting others in order to dominate the conversation. They use grandiose language to discribe everyday events and seek constant praise. They may dress provacatively or exaggerate illnesses in order to gain attention. Histrionics also tend to exaggerate friendships and relationships, believing that everyone loves them. They are often manipulative.

Fikk nå heldigvis bare moderate :p

Er jeg male eller female? Jeg kjenner ikke min egen identitet.

En fin blanding vil jeg tro.

Sånne tester er så ledende at du kan stort sett velge selv hva du vil bli. De gode testene tar sånn en time å fullføre, og inneholder ikke bare ledende spørsmål. Det er de som stemmer best også.

Veldig teit at det bare gikk an å svare ja/nei. Sånn som spørsmålet "trives du best i ditt eget selskap". Der ville jeg likt å rangere, for av og til er det kjempedeilig å være flere dager alene, men liker jo kjempegodt å være med venner også.

Lenke til kommentar

Ikke sant, du er en pen jente på en mannsdominert forum, da liker du oppmerksomhet og får mye av det :) Det stemmer vel litt, da.

Moderate stemmer ganske så godt vil jeg tro. Burde egentlig fått moderate på obsessive-compulsive og.

Hvor tok du denne testen? Jeg er interessert.

Her.

Men prøver å finne en bedre en nå :p

Lenke til kommentar

Paranoid: Low

Schizoid: Low

Schizotypal: Low

Antisocial: Low

Borderline: Low

Histrionic: Low

Narcissistic: Low

Avoidant: Low

Dependent: Low

Obsessive-Compulsive: Low

Jeg var dønn ærlig.

Hedvig er egentlig en mann i 50 årene, det finnes ingen jenter på internetz.

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...