Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker som den vil spise meg til middag hver gang jeg går forbi. Eller bare skremme livskiten ut av meg, ved å gjemme seg bak et hjørne og bjeffe opp i trynet mitt når jeg kommer.

Du må vise dominans, og få hunden til å innse at du er i rangstigen over hunden. Det er du som er sjef, ikke han.

Lenke til kommentar

Du må vise dominans, og få hunden til å innse at du er i rangstigen over hunden. Det er du som er sjef, ikke han.

Jeg er flink med hunder, og har ikke noe problem med de som regel.

Er bare veldig lettskremt, så hvis hva som helst gjemmer seg rundt et hjørne, for å så lage masse lyd når jeg runder det, skvetter jeg no inn i helvete.

Lenke til kommentar

Hadde jeg visst om jeg skulle være student eller ikke om et halvt/et år skulle jeg gjerne hatt en liten hund. Tror jeg ønsker å jobbe for deretter å ta masteren senere.

Er jo snart "byggingeniør" - men vil ikke jobbe med bygg... :s

Jeg har lett desperat etter hunder her nordpå. Men finner bare 'rottehunder'.

Fant noen alaska huskier, da. Men er enda langt unna.

Hva er en rottehund? - tenker rottweiler jeg... ?

Lenke til kommentar

Aha. Jeg også pleier å skvette på hunder, men det er for å vise den hvem som er sjefen.

Neida. Er flink med hunder selv, og er fryktelig glad i skikkelige bikkjer. Er lite glad i sånne... rottehunder...

:dremel:

Har en pakke fra USA som har ankommet, fikk et brev i posten som bestod av et bilde av pakken og " Verdi- rekommandert postsending". Står at den må hentes innen 14 dager, og ikke noe mer.

Er det normalt? Aldri opplevd det før, har pleid å få den direkte i posten. Kan nevne at den overstiger tollgrensen og var inne for fortolling, men har ikke blitt åpnet ser det ut som på bildet. :grin:

Lenke til kommentar

Har en pakke fra USA som har ankommet, fikk et brev i posten som bestod av et bilde av pakken og " Verdi- rekommandert postsending". Står at den må hentes innen 14 dager, og ikke noe mer.

Er det normalt? Aldri opplevd det før, har pleid å få den direkte i posten. Kan nevne at den overstiger tollgrensen og var inne for fortolling, men har ikke blitt åpnet ser det ut som på bildet. :grin:

Det er iallfall helt vanlig når pakkene sendes rekommandert (du må ta med ID for å kunne få ut pakken...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...