Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Er det? Jeg må innrømme at det skal litt mer til for å tenne meg enn å bare vite at det sitter en jente et eller annet sted og taster på datamaskinen naken, selv om HedvigR skulle være deilig som bare det. Jeg ser dessuten særdeles usexy ut i en oversiza morgenkåpe, bustehår, gammel sminke og morratryne. Ja, morratrynet mitt holder seg fint til kl. 3. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 I morgen tror jeg jeg skal prøve Voltaren i stedet for Brexidol og Paracet. Det finnes jo alternativ medisin med mindre bieffekter enn voltaren eller Brexidol. Spessielt for å slappe av i musklaturen. Yeah, men jeg røyka min hittil siste joint i mai i fjor, og har ikke noen kontakter her så jeg får ikke kjøpt hasj engang. Ikke det at jeg hadde fått røykt det uten å gå inn i skogen uansett, hele familien min er sterkt i mot det og vet hvordan det lukter og hvordan man gjenkjenner folk som har røykt det. Ooh, jeg har også morgenkåpe. Et sted. I silke. Den er digg, men rimelig kald, så den blir bare brukt på varme dager når jeg sitter ute og drikker morgenpils og chiller. Min er kjempevarm, tjukk og myk Og for en gangs skyld var det bare bra at pappa kjøpte noe som var mange størrelser for stor. Jeg hadde en sånn, men jeg liker ikke varme, tykke klesplagg noe særlig. Synes joggebuksene mine er varme nok. Onepiecen bruker jeg aldri. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Akam folka liker virkelig å uttrykke seg med farget tekst. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Kjent problem! Spiser dagelig voltaren for å i det heletatt klare og gå selv, skremmende nok når ryggen låser seg HELT er det eneste som virker å drikke seg god og full slik at du ikke kjenner ryggen og gå en lang tur da løser det seg for meg. Lovende. Tror jeg skal prøve å legge meg på sida, det burde gå greit. Har satt på en finfin playlist med Solefald og Faanefjell nå, så chiller jeg litt før jeg skal opp og steke pølser til middag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Akam folka liker virkelig å uttrykke seg med farget tekst. Digit-folka. Eller rettere sagt et par av dem. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Akam folka liker virkelig å uttrykke seg med farget tekst. Digit-folka. Eller rettere sagt et par av dem. Hmm, jaja, stemmer nok. Er nå litt opp i alderen, så får tilgi de. Det blør fortsatt ut av øynene mine tho. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Blitt lite action i det siste, Slimda? Tja, satt med ei 6-årig jente på fanget i helga. Teller det? Ikke vær frekk mot Slimda Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Blitt lite action i det siste, Slimda? Tja, satt med ei 6-årig jente på fanget i helga. Teller det? Ikke med mindre vi snakker om en reverse cowgirl her. Endret 27. februar 2012 av Spartapus Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Satt på fanget med ryggen vendt mot meg ja, så er vel teknisk sett en reverse cowgirl. Hun var mer opptatt i padden som hun tegnet på da, enn meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Satt på fanget med ryggen vendt mot meg ja, så er vel teknisk sett en reverse cowgirl. Hun var mer opptatt i padden som hun tegnet på da, enn meg. Bare pedofile spøker om pedofili. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvis noen kjenner noen som kjenner noen som har et sted jeg kan bo, så er det bare å si ifra.. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvor "bor" du i dag, kanin33? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Satt på fanget med ryggen vendt mot meg ja, så er vel teknisk sett en reverse cowgirl. Hun var mer opptatt i padden som hun tegnet på da, enn meg. Bare pedofile spøker om pedofili. Om det er slik at man er det man spøker om, ligger vel du strengt talt tynt ann? 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvis noen kjenner noen som kjenner noen som har et sted jeg kan bo, så er det bare å si ifra.. Du kan bo i nord norge med meg, men du må betale. Ikke med penger, da.. Satt på fanget med ryggen vendt mot meg ja, så er vel teknisk sett en reverse cowgirl. Hun var mer opptatt i padden som hun tegnet på da, enn meg. Bare pedofile spøker om pedofili. Om det er slik at man er det man spøker om, ligger vel du strengt talt tynt ann? Jeg spøker bare om homofili, nice try, tho. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvis noen kjenner noen som kjenner noen som har et sted jeg kan bo, så er det bare å si ifra.. To ledige hybler i kollektivet mitt Men det er jo i Trondheim. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Er vel ikke plass til kaniner der, Hedvig? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvis noen kjenner noen som kjenner noen som har et sted jeg kan bo, så er det bare å si ifra.. Kan sikkert låne sofaen en dag eller to. Hjelper det? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Kom til meg, jeg skal behandle deg pent. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg spøker bare om homofili, nice try, tho. Skeptisk... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Er vel ikke plass til kaniner der, Hedvig? Alltid plass til søte og koselige kaniner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg