Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det å ligge hardt er greit, men det som virker er og gå slik at du får bevegelse i systemet slik at muskulatur og blir myket opp

Ja, jeg vet, men jeg får ikke lov til å gå for mye, bare litt rundt om i huset så jeg får bevegelse i kroppen.

Og det gjør jeg, men føler jeg tok meg for mye ut da jeg gikk til butikken for brød og pålegg.

Det gjorde så vondt at jeg nesten begynte å grine.

I morgen tror jeg jeg skal prøve Voltaren i stedet for Brexidol og Paracet.

Sigh... jeg har på meg morgenkåpa mi da!!

Ooh, jeg har også morgenkåpe. Et sted. I silke. Den er digg, men rimelig kald, så den blir bare brukt på varme dager når jeg sitter ute og drikker morgenpils og chiller.

Legg deg oppå et bord, eller på gulvet. Å ligge mykt i en sofa, seng o.l vil gjøre det verre. ;)

Tro meg, den sofaen er ikke mye myk.

Og jeg kommer meg ikke oppå noen av bordene våre. De er enten høye eller veldig skjøre.

Vet ikke om jeg kommer meg opp igjen om jeg legger meg på gulvet. Oddsen er stor for at jeg blir liggende til i morgen en gang.

Lenke til kommentar

Ooh, jeg har også morgenkåpe. Et sted. I silke. Den er digg, men rimelig kald, så den blir bare brukt på varme dager når jeg sitter ute og drikker morgenpils og chiller.

Min er kjempevarm, tjukk og myk :love: Og for en gangs skyld var det bare bra at pappa kjøpte noe som var mange størrelser for stor.

Lenke til kommentar

Det å ligge hardt er greit, men det som virker er og gå slik at du får bevegelse i systemet slik at muskulatur og blir myket opp

Ja, jeg vet, men jeg får ikke lov til å gå for mye, bare litt rundt om i huset så jeg får bevegelse i kroppen.

Og det gjør jeg, men føler jeg tok meg for mye ut da jeg gikk til butikken for brød og pålegg.

Det gjorde så vondt at jeg nesten begynte å grine.

I morgen tror jeg jeg skal prøve Voltaren i stedet for Brexidol og Paracet.

Kjent problem! Spiser dagelig voltaren for å i det heletatt klare og gå selv, skremmende nok når ryggen låser seg HELT er det eneste som virker å drikke seg god og full slik at du ikke kjenner ryggen og gå en lang tur da løser det seg for meg.

Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir motivert til å sitte rett i stolen av alle disse postene om ryggproblemer. Jeg sitter liksom halvveis nedi stolen med ryggen i bue. :whistle:

Jeg har sånn fin, ikke så veldig myk, støttepute på stolen som tvinger meg til å sitte rett. Det er ganske greit.

Hvis du med "det siste" mener de siste 24 årene, så tror jeg det er korrekt.

Ikke vær frekk mot Slimda :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...