Sirslask Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 God morgen! Første dag på skolen etter ferie! Deilig!... eh, nei. Ikke akkurat. Misunner de av dere som kan ligge under dyna og sove nå. Noen har i allefall hatt ferie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvordan gikk obligen? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Virket ikke som om tollerne brydde seg om at jeg hadde røykt i Nederland, da jeg fortalte dem dette ved norskegrensen. Hvorfor skulle de bry seg om det? Fordi det faktisk er ulovlig å bryte norsk lov i utlandet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Virket ikke som om tollerne brydde seg om at jeg hadde røykt i Nederland, da jeg fortalte dem dette ved norskegrensen.Hvorfor skulle de bry seg om det? Fordi det faktisk er ulovlig å bryte norsk lov i utlandet. Det er heldigvis ikke alle lover som blir håndhevet for norske borgere så lenge handlingen de gjør er lovlig i landet de oppholder seg i.Dessuten så kan man f.eks. få cannabis utskrevet av nederlandsk lege i Nederland og dermed er det lov i henhold til EØS-avtalen. Man kan tilogmed ta med seg en måneds forbruk hjem med loven i hånd. Man må regne med å få det beslaglagt på grensen og måtte gjennom en papirmølle av milde helvete for å få det tilbake, men det er faktisk lov. Så lenge det er foreskrevet fra lege i et EØS-land. 1 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Fordi det faktisk er ulovlig å bryte norsk lov i utlandet. De bryr seg nok ikke så mye likevel. Og hvorfor fortalte du det i det hele tatt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 På tide å oppdatere signaturen sin, lille kanin? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Oops, takk for påminnelse Gjort nå Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvordan gikk obligen? Ikke ferdig, sitter fortsatt og jobber med den, maa sette opp hvordan fila skal skrives ut Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Fordi det faktisk er ulovlig å bryte norsk lov i utlandet. De bryr seg nok ikke så mye likevel. Og hvorfor fortalte du det i det hele tatt? Bilen stinka pot, og de lurte på hvorfor. :!: Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Du kan spørre Bård Hoksrud. (ekstrem sak - men han fikk vel bot for noe han gjorde i Latvia som faktisk er avkriminalisert der, men ulovlig i Norge.) Riktignok henger nok ikke VG i hælene på de fleste av dere på tur da. Forhåpentligvis. TV2 som må ta på seg skylda for den der. Det ville uansett vært ulovlig å skygge en privatperson på samme måte, og det var mye diskusjon om det var forsvarlig praksis i Hoksurds tilfelle selv om han er en politiker. Det er fint lite norsk politi får gjort i de tilfellene der det man gjør faktisk er lovlig i landet det gjelder, så man kan trygt forholde seg utelukkende til lovverket i landet man oppholder seg i. Det betyr imidlertid ingen horer i Thailand, hvor prostitusjon er forbudt. :!: Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Akkurat ferdig med gymmen, har to veldig kjedelige teoritimer i dette forferdelige trøtte og varme rommet som gjør at jeg dør litt innvendig hver dag jeg er i det. Huff. Blir bare trøtt og sliten av å sitte her, og jeg får ingenting ut av timene. Jaja. Gleder meg til jeg kommer hjem. Jeg har en avtale med Fallout 3. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Har ikke noe mat i heimen, det er litt kjipt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Lite som skjer her, gitt... Skal vi lage noe liv, piker? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvordan gikk obligen? Ikke ferdig, sitter fortsatt og jobber med den, maa sette opp hvordan fila skal skrives ut Aww. Vel, du er ikke den eneste som sitter og jobber med C++. Ei jente jeg har på Facebook sitter stadig med det også. Hu studerer robotikk eller kybernetikk eller noe sånt på NTNU. Føler meg atter berettiget til å klage. Dro på jobbintervju i taxi (får ikke lov til å gå så mye av legen), jeg går ut av taxien, taxien kjører sin vei og jeg blir oppringt og sier at intervjuet må avlyses fordi redaktøren måtte dra hjem pga. sykt barn. Jeg fikk ikke tak i en ny taxi og kunne ikke stå der og fryse så jeg måtte gå med vond rygg til nærmeste butikk for å kjøpe brød og pålegg, og så prøve å få tak i ny taxi, gi opp, ringe hjem, null svar og så til slutt kontakte en fyr jeg ikke har vært noe særlig venn med de siste 8 årene for å spørre om han ikke kunne være så snill å komme og hente meg, siden det gjorde så vondt i ryggen at jeg ikke klarte å gå mer. Nå ligger jeg i senga med fullt av puter og pledd i ryggen og prøver å finne en komfortabel stilling. Lykke. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Ah, kjipt når man drar til avtaler og det blir avlyst. Kjenner til den følelsen. Men er det ikke bedre å ligge hardt når man har vondt i ryggen? Da jeg hadde ryggproblemer gjorde det bare vondt verre da jeg lå i en myk seng med dyne under ryggen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg vet ikke, jeg prøvde å ligge på sofaen min i går. Den er ganske hard. Så hard at de aller fleste som sover på den våkner med vondt i ryggen, og de fleste klager etter å ha sittet i den i mer enn en time. Det var ikke noen forbedring for ryggen min heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg