Anonym259235 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Fuck det, 3 timers soving er bare bortkastet. Oscar på TV og kaffe. Det er min plan for kvelden også Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Noen her som vet hvordan man gir folding@home clienten mere prosessorkraft? Den vil ikke ta mere en 13%, og det tar jo en halv evighet å bli ferdig da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Du har sikkert gjort noe feil med å sette Core Priority til noe galt. Kjør config en gang til. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Den står på 100%, og klikket av for slighty higher. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Zzzzzzzz...... Gleder meg til påskeferien kjenner jeg. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 God morgen! Første dag på skolen etter ferie! Deilig!... eh, nei. Ikke akkurat. Misunner de av dere som kan ligge under dyna og sove nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg sov 7 timer, og prøvde å tvinge meg selv til å sove lenger, men gav opp. Trodde også ryggen var bedre, men det var helt til jeg prøvde å sette meg opp for å finne brillene og mobilen ... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Vel, du sier noe, men med tanke på at man kommer fra Amsterdam og har ikke brutt reglene i landet man røyket i, Du vet at norske lover gjelder i Nederland for nordmenn, ikkesant? Dette gjelder bare Nederland, eller alle land? Alle land selvfølgelig. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Virket ikke som om tollerne brydde seg om at jeg hadde røykt i Nederland, da jeg fortalte dem dette ved norskegrensen. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Følte meg litt dum da jeg fant ut svaret. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Vel, du sier noe, men med tanke på at man kommer fra Amsterdam og har ikke brutt reglene i landet man røyket i, Du vet at norske lover gjelder i Nederland for nordmenn, ikkesant? Dette gjelder bare Nederland, eller alle land? Alle land selvfølgelig. Nå er det uansett ingen grunn til å forholde seg til lover som ikke kan håndheves, så man kan trygt ignorere hva norsk lov måtte mene om hasj i Amsterdam. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Følte meg litt dum da jeg fant ut svaret. Hva var svaret? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Antall sirkler på tallene. Heh. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Nå er det uansett ingen grunn til å forholde seg til lover som ikke kan håndheves, så man kan trygt ignorere hva norsk lov måtte mene om hasj i Amsterdam. Jeg sa på ingen måte at det håndheves, men det er verdt å notere seg før man går kamikaze-bonanza i utlandet. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 På hvilken måte kan det være nyttig? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 På hvilken måte kan det være nyttig? Du kan spørre Bård Hoksrud. (ekstrem sak - men han fikk vel bot for noe han gjorde i Latvia som faktisk er avkriminalisert der, men ulovlig i Norge.) Riktignok henger nok ikke VG i hælene på de fleste av dere på tur da. Forhåpentligvis. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Virket ikke som om tollerne brydde seg om at jeg hadde røykt i Nederland, da jeg fortalte dem dette ved norskegrensen. Hvorfor skulle de bry seg om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg