MrBjoern Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 GAH! Hater når jeg skjærer meg under barbering*banne* jaja, *dopapir i trynet* Nå ser jeg smart ut Si meg... hvordan får du det til? Jeg er full av kviser for tiden, og har fremdeles til gode å skjære meg såppas oO Vel ja... jeg laller jeg... Dette jomfru preiket gjorde meg trøtt xD Natta folkens Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 GAH! Hater når jeg skjærer meg under barbering*banne* jaja, *dopapir i trynet* Nå ser jeg smart ut Si meg... hvordan får du det til? Jeg er full av kviser for tiden, og har fremdeles til gode å skjære meg såppas oO Tror dette var en kombinasjon av lite skum og gammelt blad Første gang på mange måneder jeg skjærer meg og. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kos å ha warn =( ? Ja, litt warn er det koselig å ha *gomle pizza og legge inn bilder fra kamera* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Prøver bare ut en ny avatar jeg lagde raskt av en tidligere tegning Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ingen som bryr seg om at jeg laller? =/ Jaja... tusle ensom til sengs... Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er vel ingen som er jomfru her eller er det det? joda, er det. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 God natt, mrbjoern! No ligg eg i senga òg. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 laller senga nå jeg... Natta folkens Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 God natt, nå set eg på «Howl's Moving Castle». Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Laller etter "Bullshit!" jeg. ... Som er veldig snart egentlig... Lenke til kommentar
.sere Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Prøver bare ut en ny avatar jeg lagde raskt av en tidligere tegning Haha, likte den, jeg. ^^ Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Til vanlig er jeg glad og blid og blir jeg sur er det fordi at strømpen på mitt ene ben bestandig glir mot skoen ned Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er vel ingen som er jomfru her eller er det det? Joda. ... *rekke opp hånda* Eg er ein ung, rein jomfru! :w00t: Jo, er nok det joda, er det.Kibs. Dette er det foregående, og du reagerer på at folk legger seg? Voldsomt til jomfruer. Jeg er overrasket. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 DAMN! Jeg må også legge meg =/ . Lang dag på skolen i morgen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg er jomfru jeg også. just a different kind of virgin Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kibs. Dette er det foregående, og du reagerer på at folk legger seg? Voldsomt til jomfruer. Jeg er overrasket. Okei, kanskje ikke. Syntes liksom de spratt opp fra alle små kroker. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Til vanlig er jeg glad og blidog blir jeg sur er det fordi at strømpen på mitt ene ben bestandig glir mot skoen ned Fistel og negerbass. JA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg