Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Oh, føtter Mine små føtter er nusselige så det så. RPP? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neida, jeg har gjort dette før, fordi jeg er Kristian Espedal. Jeg går under falsk nevn på nett Han jeg har posta med i RPP er en random nettby-kid. Så du har 1000 bilder av en random nettby kis? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvis vi tilfedligvis møtes bak kirka, så skal jeg binde deg fast, og torturere deg i 6 timer, for deretter å samle opp masse blod i en kopp og true deg med at du skal drikke det ellers gjør jeg det selv! edit: I Has a more postcount tahn y00!1 Du kommer ikke så langt som å binde meg fast en gang. Dessuten har det der noe med psykopati å gjøre, ikke ondskapsfullhet. Å oppføre seg ondskapsfullt har lite med å fysisk skade noen å gjøre. Det er mer holdninger, oppførsel og generell fremtreden enn å være "megatr00" og drikke blod. Bullshit. Eg e ond Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke quote bilder da! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei Har det skjedd noe (spennende) den siste timen eller? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neida, jeg har gjort dette før, fordi jeg er Kristian Espedal. Jeg går under falsk nevn på nett Han jeg har posta med i RPP er en random nettby-kid. Så du har 1000 bilder av en random nettby kis? 214 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg har faktisk fått komplimenter for føttene mine :S Endret 9. januar 2008 av Snobjorn Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Bullshit. Eg e ond Hva FAEN?! Gjør du NARR av dialekten min og nå? :-| UNNI! :-| Hvis vi skal på HW-treff i Oslo og denne kødden kommer.. You know the drill. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei Har det skjedd noe (spennende) den siste timen eller? Ja... jeg har skremt Nie med bilder av ekle føtter Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har fortsatt de lydklippene av deg som stønner. Ja, jeg vet du hører på de når du føler deg aleine Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei Har det skjedd noe (spennende) den siste timen eller? Japp. Jeg skal legge ut bilder av føttene mine i RPP dedikert til Aalton. Og Sirslask sender lydklipp til folk, der han stønner. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei Har det skjedd noe (spennende) den siste timen eller? Nei. Skjer aldri noe spennende her. Bare kjedelige ting Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har fortsatt de lydklippene av deg som stønner. Ja, jeg vet du hører på de når du føler deg aleine Ikke bare hun som gjør det Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 De var ekle Meninga det Til ære for Nie: Den der burde vært i spoiler til å begynne med, din ekle jævel. o_O Jeg vet du er glad i meg så Akkurat nå tror jeg at jeg hater deg litt. o_O Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Bullshit. Eg e ond Hva FAEN?! Gjør du NARR av dialekten min og nå? :-| UNNI! :-| Hvis vi skal på HW-treff i Oslo og denne kødden kommer.. You know the drill. Jeg bor i en hytte i fjellet i Bergen. Jeg hater sosial aktivitet. Rødvin pwns Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neida, jeg har gjort dette før, fordi jeg er Kristian Espedal. Jeg går under falsk nevn på nett Han jeg har posta med i RPP er en random nettby-kid. Så du har 1000 bilder av en random nettby kis? 214 Så det er vanlig å ha 214 bilder hvor man har samme ***** (husker ikke ordet) på alle. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei Har det skjedd noe (spennende) den siste timen eller? Japp. Jeg skal legge ut bilder av føttene mine i RPP dedikert til Aalton. Det høres koselig ut, da blir jeg glad vettu Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei. Skjer aldri noe spennende her. Bare kjedelige ting Du er for sent ute. Gikk glipp av et fint trekantdrama. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Akkurat nå tror jeg at jeg hater deg litt. o_O Neida... det klarer du ikke Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neida, jeg har gjort dette før, fordi jeg er Kristian Espedal. Jeg går under falsk nevn på nett Han jeg har posta med i RPP er en random nettby-kid. Så du har 1000 bilder av en random nettby kis? 214 Så det er vanlig å ha 214 bilder hvor man har samme ***** (husker ikke ordet) på alle. Positur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg