multisync Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Noen forslag for hvorfor jeg har ekstremt høy ping? Sitter og åpner sider, og det tar jo evigheter før ting skjer Var ikke sånn før jeg dro på hytta Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Var ikke sånn før jeg dro på hytta Dere ungdommer har det enkelt med mobilt bredbånd på hytta. Før i tida måtte vi gå hele veien ned til DSLAMen og hente nettverkspakkene selv. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Hjemme nå da... Men du sier noe, kjekt med trådløst bredbånd. Var faktisk bedre med trådløst bredbånd på hytta enn det er her hjemme nå Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Vi måtte lage vårt eget internett vi! Edit: He, det skal jeg si til praksiselevene mine neste periode. Endret 26. februar 2012 av HedvigR 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Bah, jeg synes det er ille nok med strøm og innlagt vann på hytta. Vil ikke engang tenke på de som har nett på hytta. o_O 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Husker den 300km2 uberhytta på Kvitfjell med boblebad og hele pakka. Syke greier. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Meh, mor er selvstendig næringsdrivende, og må ha tilgang på mail 24/7. Gjør ikke meg noe at det er moderne, jeg har bare tid til å være der et par dager av gangen, og det å bruke et par timer bare for å tømme bilen er ikke min greie. Kan heller bruke den tiden på å gå innover på fjellet på ski med melkesjokolade og appelsin i lomma. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Storkoser meg med Lilyhammer, det eneste minuset jeg kan tenke meg at jeg blir innvendig kvalm når jeg ser de hestetenna til Anne Krigsvoll som ser helt brune og fæle ut. Huff, så fælt. ( Det er hun som spiller lensmann, forresten. ) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Lensmann, for et diskriminerende ord. La oss heller si lensperson. Og førsteperson. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Lensmann, for et diskriminerende ord. La oss heller si lensperson. Og førsteperson. Jeg går bare etter hva serien kaller henne. Kanskje de valgte en kvinnelig skuespiller for å kalle henne lensmann, eller motsatt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Romis du Rosin. Opp om noen timer Natta Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Romis du Rosin. Opp om noen timer Natta Er jeg en rosin? Natta, da! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Husker den 300km2 uberhytta på Kvitfjell med boblebad og hele pakka. Syke greier. Tsk. Jeg synes det er ille nok at farmor og farfar hadde hytte med to etasjer, bidet, dusj, badekar, TV, telefon og generelt sett var et fungerende hus. Liker hytta til mormor og morfar bedre. Lafta tømmerhytte med torvtak, utedo og vann må hentes fra bekken. Sånn skal ei hytte være. Uten mulighet til å kjøre dit eller noe. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Bah, jeg synes det er ille nok med strøm og innlagt vann på hytta. Vil ikke engang tenke på de som har nett på hytta. o_O Enn meg som bor i en hytte? Burde ikke jeg å kunne legge ut bilder på Facebook der jeg sitter å driter på et vanlig dass?? Endret 26. februar 2012 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Det er k-k-kaldt på hybelen min nå Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Start folding@home da, eller sett på varmen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Det er k-k-kaldt på hybelen min nå Er du hjemme i Trondheim ennå? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Da stikker jeg og legger meg, god natt folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg