Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fett! Jeg har fått kink i ryggen, glidning i et eller annet ledd med merkelig navn. Det forklarer hvorfor det gjør vondt å være våken og smertestillende ikke fungerer.

Jeg får ikke lov til å gå til jobbintervjuet mitt i morgen (må med andre ord ta taxi, da ingen kan kjøre meg) og jeg får ikke måke sne, så jeg må betale en nabo for å gjøre det. Fantastisk.

Å ligge gjør jævlig vondt, å sitte gjør vondt, å gå gjør vondt og å bøye meg på noen som helst måte gjør usaklig vondt og tårene spretter.

Akkurat det jeg hadde håpt skulle skje dagen før et jobbintervju. ><

Jeg spyr snart C++kode, sitti på skolen fra jeg står opp til jeg legger meg siden torsdag og mangler fortsatt en god del av en oblig

I know your pain.

Bare ikke med C++, men php og databaser som ikke vil samarbeide. Og JavaScript som ikke vil oppføre seg som det skal.

Lenke til kommentar

Beats by Kattekols

Lyrics by Hansmeister

World-tour inc.

Hadde du ikke presset inn det jævla Barney Stinson-sitatet skulle jeg gitt deg en klapp på skulderen.

Dude, jeg forventet det der. Derfor jeg roper "DREP DÆ SELV, JÆVLA FITTE!!" mens han sier det. Jeg hater alle som sier det.

Dette er en dyp samfunnskritisk tekst i genren "dokumentarmusikk". En litt utdøende sjanger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...