Bruker-33331 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Slimda er faktisk en karakter i The IT-crowd. Han er Moss, visste du det? Har ikke sett IT-Crowd, så kan ikke besvare denne påstanden. Likheten er slående. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Har da mase lesestoff jeg, glemmer aldri det. Og man kan jo ikke akkurat velge hvilken flyplass man skal på utifra hvor gode stoler de har. Jeg bare synes at alle flyplasser jeg har vært på har hatt gode stoler. Til og med den lille flyplassen på Røros. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Det er nettopp det jeg gjør når jeg skal velge flyplass. Det forklarer hvorfor du aldri har kommet lenger enn Kristiansand... Hvordan kan du vite det? Du kjenner meg ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Fatter ikke hvorfor jenter alltid tror jeg prøver meg på dem når jeg bare er vennlig. o_O Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Fordi du er creepy og begynner å jokke på leggen deres når du er "vennlig"... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg er ikke creepy og jeg begynner ikke å jokke på leggene deres. Jeg bare prater, så lite som mulig om meg selv og dem, siden jeg ser på smalltalk som det verste i verden og helst bare prater om ting jeg liker og interesserer meg for. Hovedsaklig film, musikk, bøker og UE. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg spyr snart C++kode, sitti på skolen fra jeg står opp til jeg legger meg siden torsdag og mangler fortsatt en god del av en oblig Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Urban Exploring? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg trenger massasje. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Det hadde vært godt her i gården og. Fader, merker jeg er i skikkelig dårlig humør i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Fett! Jeg har fått kink i ryggen, glidning i et eller annet ledd med merkelig navn. Det forklarer hvorfor det gjør vondt å være våken og smertestillende ikke fungerer. Jeg får ikke lov til å gå til jobbintervjuet mitt i morgen (må med andre ord ta taxi, da ingen kan kjøre meg) og jeg får ikke måke sne, så jeg må betale en nabo for å gjøre det. Fantastisk. Å ligge gjør jævlig vondt, å sitte gjør vondt, å gå gjør vondt og å bøye meg på noen som helst måte gjør usaklig vondt og tårene spretter. Akkurat det jeg hadde håpt skulle skje dagen før et jobbintervju. >< Jeg spyr snart C++kode, sitti på skolen fra jeg står opp til jeg legger meg siden torsdag og mangler fortsatt en god del av en oblig I know your pain. Bare ikke med C++, men php og databaser som ikke vil samarbeide. Og JavaScript som ikke vil oppføre seg som det skal. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg liker at jeg ikke er den eneste som klager her i hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg liker at jeg ikke er den eneste som klager her i hvertfall. :D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg liker at jeg ikke er den eneste som klager her i hvertfall. Jeg er vel den som alltid klager, bare at nå har jeg en gyldig grunn, skjønt, jeg kan allerede tenke meg hva hipsterne og de andre kidsa som henger her har å si til det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Beats by Kattekols Lyrics by Hansmeister World-tour inc. 2 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Se hva jeg har laget! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Beats by Kattekols Lyrics by Hansmeister World-tour inc. Hadde du ikke presset inn det jævla Barney Stinson-sitatet skulle jeg gitt deg en klapp på skulderen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Beats by Kattekols Lyrics by Hansmeister World-tour inc. Hadde du ikke presset inn det jævla Barney Stinson-sitatet skulle jeg gitt deg en klapp på skulderen. Dude, jeg forventet det der. Derfor jeg roper "DREP DÆ SELV, JÆVLA FITTE!!" mens han sier det. Jeg hater alle som sier det. Dette er en dyp samfunnskritisk tekst i genren "dokumentarmusikk". En litt utdøende sjanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg