Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare pedofil? :p

Øy, det var frivillig! Vi satt og tegnet på en slik pad. Rosa bløtkake med grønne lys på. :D

Tipper Slimda liker Family Guy.

Neh. Er større fan av Monty Python, QI og lignende. Family Guy føler jeg bare blir en kjip kopi av Simpsons.

Slimda er faktisk en karakter i The IT-crowd. Han er Moss, visste du det?

Har ikke sett IT-Crowd, så kan ikke besvare denne påstanden.

Lenke til kommentar

Null problemer med å drikke uten å bli bakfull, i alle fall når man er student og har dårlig råd.

Det er mildt sagt umulig å bli bakfull på å drikke øl. Eller noe særlig berusa uansett.

Man blir i form, og man blir pissetrengt, men jeg er rimelig sikker på at førstnevnte bare er psykisk.

Savner dog tiden hvor man drakk tre-fire ganger i uka fremfor nå hvor det hender seg at jeg tar et glass vin til middagen på fredager / lørdager, og ellers pleier å ta en pils på kvelden mens jeg gamer.

Kjedelig å bli voksen.

Also, Hedvig, hva er galt med flyplasser?

Lenke til kommentar

Vet av flere flyplasser med gode stoler, og det er en grunn til at det er kiosker og bokhandler der. Har du glemt lesestoff, kan du kjøpe nytt.

For min del er det rimelig vanskelig å glemme lesestoff, da jeg pleier å pakke med meg 2-3 bøker, selv om jeg skal på en ferie hvor jeg er rimelig sikker på at jeg ikke får tid til å lese annet enn på flyet. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...