Kakeshoma Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Virker som om LithiumS er konstant høy. Er vel ganske vanlig å være konstant høy, om man først er høy. Med mindre har amputert beina og har sånne DYI-ben du kan ta av og på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Akevitt it is! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Virker som om LithiumS er konstant høy. Er vel ganske vanlig å være konstant høy, om man først er høy. Med mindre har amputert beina og har sånne DYI-ben du kan ta av og på. jeg sitter, kan jeg regnes som low da? Hell yea Anfall! Første slurken smaker ikke så godt, men blir jo bedre jo mer man drikker av det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Er ikke du? Jeg er høy på livet jeg. Se alltid lyst på livet sa mor og far til meg. Tro alltid at det beste bare hender deg. Og barnetro er viktig, ellers blir det trist. Så jeg gjetter kryssord med kulepenn, og er stadig optimist. Endret 25. februar 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg er bare høy på meg selv jeg ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Tro alltid at det beste bare hender deg.bare hender deg.bare hender deg.bare hender deg.bare hender deg.bare hender deg.bare hender deg.bare hender deg.bare hender deg.bare hender deg.bare hender deg.bare hender deg.bare hender deg.bare hender deg.bare hender deg.bare hender deg.bare hender deg.bare hender deg.bare hender deg.bare hender deg.bare hender deg.bare hender deg.bare hender deg. Og der beviste du at du har fått nok vin for i kveld! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Da får han også gå over til akevitten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Og der beviste du at du har fått nok vin for i kveld! Det er et kvart glass igjen så hold smella på deg, kvinnfolk! 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hva? Kom til admin, baby. Jeg skal se på saken litt nærmere.. ^^ Dette oser ikke skumle hensikter, så nå er jeg trygg Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Og der beviste du at du har fått nok vin for i kveld! Det er et kvart glass igjen så hold smella på deg, kvinnfolk! skal jeg ringe 113, eller klarer du noen glass til? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Dette oser ikke skumle hensikter, så nå er jeg trygg Ikke la deg lure. Først så sier han at han skal passe på deg. Så inviterer han deg inn i badstua. Så finner han frem vodkaen. Og det neste du husker er at du våkner opp med vondt i rumpa og merker på håndledda. Snakker av erfaring. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Ikke la deg lure. Først så sier han at han skal passe på deg. Så inviterer han deg inn i badstua. Så finner han frem vodkaen. Og det neste du husker er at du våkner opp med vondt i rumpa og merker på håndledda. Snakker av erfaring. Er ikke det en vanlig måte å bryte inn nye moderatorer på? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 skal jeg ringe 113, eller klarer du noen glass til? Jeg har en følelse av at jeg kommer til å huske hele kvelden og jeg klarer fortsatt å lage nogenlunde gramatisk korrekte innlegg så du kan vente. Dessverre er det tomt for alkohol her. Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Blæh, driver å koder en bevegelses gjenkjennings algoritme for et raytracer kamera i gmod, men får det ikke til å virke... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) If he says it's all going to be alright.... @Leif.ross Prøv heller å skriv en bevegelsesgjenkjenningsalgoritme, så går nok alt mye bedre. Endret 25. februar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 skal jeg ringe 113, eller klarer du noen glass til? Nei, ring. Han kommer til å trenge det når jeg er ferdig med han Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) If he says it's all going to be alright.... Call 113. skal jeg ringe 113, eller klarer du noen glass til? Nei, ring. Han kommer til å trenge det når jeg er ferdig med han Ikke ta ham så hardt da, han kan risikere at strengen ryker. oh noes.. Endret 25. februar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 If he says it's all going to be alright.... Everything in its right place Ikke ta ham så hardt da, han kan risikere at strengen ryker. oh noes.. Den røyk eksen, men jeg gjorde meg ferdig likevel. Lik ein sjef. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Vackert. I never meant to make you cry Noen sanger skaper sterke følelser for meg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Youtube er ganske sjukt da. Jeg bare "gi meg noe funny ass videoer asap zulu" og youtube bare "værsågod!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg