Underpants Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Eg er ein ung, rein jomfru! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er vel ingen som er jomfru her eller er det det? Jo, er nok det Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jøss, jeg er ikke alene altså. Grunnen meg er at jeg ikke har vært ute å truffet folk. Mye sykdomm med Schizofreni og flytting. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) så lenge det ikke er snakk om erotiske noveller som blir slengt ut med bilder, så burde det gå bra vell? Erotiske noveller blir da slengt ut av og til, blir det ikke? Jamen herregud, da. "Alle" ble jo jomfru på 1-2-3, virker det som. xD Endret 5. mars 2008 av Kibs Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg kommer aldri til å komme over det nicket ditt, aids. Og.. kommer til å kalle deg aids eller Ida forevah. Hehe. Jeg foretrekker Aids. Evnt Ida, ida2, kake, kaka o.l. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Erotiske noveller blir da slengt ut av og til, blir det ikke? Ikke her inne vell? de er vel helst i andre deler om pm ikke sant? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg foretrekker Aids. Evnt Ida, ida2, kake, kaka o.l. Aids med liten a funker ikke? Eller..? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jøss, jeg er ikke alene altså. Grunnen meg er at jeg ikke har vært ute å truffet folk. Mye sykdomm med Schizofreni og flytting.Er da ingen grunn til å unnskylde det å være jomfru. Med mindre man er 30, kanskje. ^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg foretrekker Aids-Ida. Men clvn mener det er greit da. Så det er greit. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ikke her inne vell? de er vel helst i andre deler om pm ikke sant? Aha, ja. Mulig du har rett. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ikke her inne vell? de er vel helst i andre deler om pm ikke sant? Å neida, kom ut en link her for ikke så veldig lenge siden. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Erotiske noveller blir da slengt ut av og til, blir det ikke? Jeg kan godt slenge ut noen softcore noen? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg foretrekker Aids. Evnt Ida, ida2, kake, kaka o.l. Aids med liten a funker ikke? Eller..? Et fett. Jeg foretrekker Aids-Ida. Men clvn mener det er greit da. Så det er greit. Korn flakes-Lars. LOL. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ikke her inne vell? de er vel helst i andre deler om pm ikke sant? Å neida, kom ut en link her for ikke så veldig lenge siden. pokker da... alltid går jeg glipp av slikt Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Et fett. Yay. Tør jeg spørre om historien bak det nicket? Oo Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Eg liker namnet Penis Trygve med orddeling. Det vert så fint å uttale. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jomfru-snakk på gang? Damn. Sist jeg var her var DNFK strengt. Puh, jeg er lettet. Ellers hadde jeg vel hatt 10% med warn by now. Ikke si at det er lite! Jeg vil ikke bli skitten på potene...at all. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jomfru-snakk på gang? Damn. Sist jeg var her var DNFK strengt. Puh, jeg er lettet. Ellers hadde jeg vel hatt 10% med warn by now. Ikke si at det er lite! Jeg vil ikke bli skitten på potene...at all. Det er bare kos, skal jeg fortelle deg. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 GAH! Hater når jeg skjærer meg under barbering*banne* jaja, *dopapir i trynet* Nå ser jeg smart ut Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Korn flakes-Lars. LOL.Skilt også, takk. Kek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg