Coa Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hadde en traumatisk opplevelse med en naken person med downs syndrom i garderoben på gymmet i går. Vet ikke om jeg skal bearbeide eller fortrenge det. Noe av det verste jeg har opplevd. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Du må bare fortelle oss, slipp løs dine problemer som skaper vonde tanker hos deg, og kanskje hjelper det. Lørenskog er en rimelig lame plass da. Endret 25. februar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg skjønner ikke at verden godtar at folk går utenfor huset sitt med Fedoraer. Hvor er FNs barnekonvensjon, amnesty og lignende? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Du må bare fortelle oss, slipp løs dine problemer som skaper vonde tanker hos deg, og kanskje hjelper det. Lørenskog er en rimelig lame plass da. tull og tøys. jeg kommer egentlig fra rælingen da men ligger rett ved sidenav hverandre. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Lykke til videre i livet, går sikkert bra med dere også! YMCA Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Red Alert!!! Admin inspeksjon på gang. Rent og ryddig i kafen vår? ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg skjønner ikke at verden godtar at folk går utenfor huset sitt med Fedoraer. Hvor er FNs barnekonvensjon, amnesty og lignende? Fedora er dessverre for deg et kult hodeplagg. Fedoraen har vært kult nå i sikkert 60-70 år. Da holder det ikke at du synes det er ukult. Red Alert!!! Admin inspeksjon på gang. Rent og ryddig i kafen vår? ^^ Jeg er på grensen til å bli kastet ut for fyll. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Red Alert!!! Admin inspeksjon på gang. Rent og ryddig i kafen vår? ^^ Ryddig helt til du kom Hehe, neida alt går bra her, hatt en flott dag? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Åååååå, nå fikk jeg lyst på burn... Eller Pure Rush. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Ta deg et glass iskaldt vann, enda bedre. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Red Alert!!! Admin inspeksjon på gang. Rent og ryddig i kafen vår? ^^ Ryddig helt til du kom Hehe, neida alt går bra her, hatt en flott dag? Yes, bare bra med meg.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Ta deg et glass iskaldt vann, enda bedre. Har det, men vil ha noe annet med litt smak... Som sprudler. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Lagde du den selv zeromac? Må innrømme at jeg digger dine "Nothing to do here" bilder og gifs! Det er bra at alle har det bra, sammen skaper vi en bedre verden right? Om du vil ha noe som sprudler kake så kan du alltids skaffe deg en liten brusmaskin og lage egen brus? Endret 25. februar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hva som helst herfra? Think I just fell in love Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Lagde du den selv zeromac? Må innrømme at jeg digger dine "Nothing to do here" bilder og gifs! Nei, nei. Google is almighty. Jeg merker at jeg liker å svare med bilder i stedet for tekst.... Gjør det kanskje litt for mye. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Red Alert!!! Admin inspeksjon på gang. Rent og ryddig i kafen vår? ^^ Jeg blir seksuelt trakkasert Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Du liker det egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Umulig å få for mye Åge eller Kaizers! :o Nei, men så fant vi vel ut tidligere at vi har ganske ulik musikksmak, så det kom ikke som en bombe Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Dere kommer ikke til å bli gift med andre ord? Hører gjennom sanger i det lille biblioteket mitt, og har kommet fram til en konklusjon som sier at " Jeg synes at de beste sangene er lagd i 2001 i dette årtusenet". Endret 25. februar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg