Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å bli krimforfatter. Tenker at det skal handle om en politi som har problemer hjemme med familien og/eller alkohol. Inners inne elsker han familien sin. Kan ha en datter som har dødd i en ulykke. Han skal ha en jovial og ung makker.

Den eldre litt bitre politimannen er ganske krazzy og villig til å bryte regler for å få løst saken, mens han unge er litt mer reservert og ny i gamet.

varg veum

glem det, leste feil ;)

NRK super er litt søtt.

Endret av Tsjuden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer å bli krimforfatter. Tenker at det skal handle om en politi som har problemer hjemme med familien og/eller alkohol. Inners inne elsker han familien sin. Kan ha en datter som har dødd i en ulykke. Han skal ha en jovial og ung makker.

Den eldre litt bitre politimannen er ganske krazzy og villig til å bryte regler for å få løst saken, mens han unge er litt mer reservert og ny i gamet.

Jeg tror den vil slå an. Det er sjelden jeg har sett et såpass originalt konsept.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg kjøper alt de gir ut, men har merkelig nok ikke klart å komme meg på en eneste konsert med dem. Som er litt merkelig, de er det eneste norske band jeg har virkelig lyst til å se live, som jeg aldri har sett. Ikke Lars Lillo solo engang, selv om han spilte i nabokommunen i forrige uke elns.

Kanskje fordi du vet innerst inne at du hadde klikka og skutt alle sammen pga. nervesammenbrudd i det du hørte "musikken" skjære gjennom ørene dine? :D Ingen burde utsettes for slikt.

Lenke til kommentar

Du posta shitty musikk, han posta mindre shitty musikk. Han vant.

Jeg kjøper alt de gir ut, men har merkelig nok ikke klart å komme meg på en eneste konsert med dem. Som er litt merkelig, de er det eneste norske band jeg har virkelig lyst til å se live, som jeg aldri har sett. Ikke Lars Lillo solo engang, selv om han spilte i nabokommunen i forrige uke elns.

Kanskje fordi du vet innerst inne at du hadde klikka og skutt alle sammen pga. nervesammenbrudd i det du hørte "musikken" skjære gjennom ørene dine? :D Ingen burde utsettes for slikt.

Du er rar.

:tease:

Jeg liker stemmen hans. Den minner om min egen, bare penere.

Og så har de så mange bra sanger, jeg blir alltid så glad når jeg hører på de, får en følelse av vår og sommer. Svært viktig å ha når man bor i Trøndelag, hvor det er høst / vinter året rundt. :p

Lenke til kommentar

Du må gjøre leksene dine. Utover det er det ingenting du må. :tease:

Vel, jeg har nettopp ditchet snemåkingen for å bli ferdig med leksene (2/3 oppgaver ferdige, alltid enkelt å være ferdig med en av oppgavene, siden det er å kommentere på andres blogger), og får dermed ikke middag, men det går greit, siden jeg hadde planlagt en helaften med Big One og øl uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg liker stemmen hans. Den minner om min egen, bare penere.

Og så har de så mange bra sanger, jeg blir alltid så glad når jeg hører på de, får en følelse av vår og sommer. Svært viktig å ha når man bor i Trøndelag, hvor det er høst / vinter året rundt. :p

Jeg får heller vinterdepresjon og dør enn å høre på den ekle stemmen hans. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...