LithitiumS Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Gosh, hva driver folka med i dag? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Gosh, hva driver folka med i dag? Motiverer meg selv til å blogge / gjøre skolearbeid. Bare synd det er et kjedelig tema. Og alternativene er ikke bedre, da det ene er å være pasient for søss og finne på et psykososialt problem (dama slår, ereksjonsproblemer, ensom etc) og det andre er å måke sne. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 ah endelig på stasjonære pcen min en dag. norge i morra \o/ Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Vant jeg diskusjonen i går? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Ja, du er en kuk. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Vant jeg diskusjonen i går? Jeg tror du tapte ganske grovt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Den der sleipe vestkant-oslo dialekten og den rare klangen..jeg bare takler det ikke. De må være så genierklærte som bare det, de er ikke "mitt" band og vil aldri bli det. Kunne ikke vært mer enig. Jeg gir beng i hvordan plommen er. Smaker like godt med hel som med maltraktert plomme. Nei. Det skal ikke være hel plomme. Det blir mer nasty om det er "eggesaus" overalt, SLIMDA. Må selvfølgelig alltid ha ketchup med Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Deg om det. Egg er egg, så lenge det er stekt gir jeg beng i om plommen er hel eller ei, eller om det hele er en svare røre eller en omelett. Har vel bare ketchup på ostesmørbrød, pølser og burgere i disse dager, men har en tremenning som ikke kan spise noe om det ikke er ketchup på. Så han spiser alt fra røkelaks til bløtkake med ketchup på. Sær kid. Har visst om De Lillos helt siden musikkinteressen min skjøt fart på slutten av 80-tallet. Men har ALDRI klart å like vokalstilen til Lars Lillo-stenberg. Den der sleipe vestkant-oslo dialekten og den rare klangen..jeg bare takler det ikke. De må være så genierklærte som bare det, de er ikke "mitt" band og vil aldri bli det. Deg og veldig mange andre om det. deLillos er et av mine favorittband, mye på grunn av stemmen til Lars. <3 Jeg kjøper alt de gir ut, men har merkelig nok ikke klart å komme meg på en eneste konsert med dem. Som er litt merkelig, de er det eneste norske band jeg har virkelig lyst til å se live, som jeg aldri har sett. Ikke Lars Lillo solo engang, selv om han spilte i nabokommunen i forrige uke elns. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Nei. Det skal ikke være hel plomme. Det blir mer nasty om det er "eggesaus" overalt, SLIMDA. Hæ? Eggesaus over alt? Hvordan får du til det, når man skal spise plommen hel? Jeg legger egget på brødskiva. Jeg skjærer rundt plommen. Så plopper jeg plommen og litt brød i munnen. No eggspill. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hver sin lyst. Og jeg har mest lyst til å sette meg i ørelappstolen med trip-hop-lista mi på øra og lese "Skrik i villmarksnetter", fremfor å skrive om strategier i sosiale medier. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Det har ingenting å si hva du har lyst. Fullfør leksene dine og så kan du slappe av. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Gosh, hva driver folka med i dag? Motiverer meg selv til å blogge / gjøre skolearbeid. Bare synd det er et kjedelig tema. Og alternativene er ikke bedre, da det ene er å være pasient for søss og finne på et psykososialt problem (dama slår, ereksjonsproblemer, ensom etc) og det andre er å måke sne. Måke snø? Vent til sommeren du. Selv skal jeg sette ene pcn i garasjen slik at den slipper så høye temperaturer når den folder. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hah, vente til sommeren, du. Jeg må måke sne i dag, slik at minstesøss får kjørt bilen opp i gården når hun kommer hjem fra jobb. Det har ingenting å si hva du har lyst. Fullfør leksene dine og så kan du slappe av. Jeg vet, de er bare så demotiverende å gjøre. Jeg må få spilt en del World of Tanks også, i alle fall før daily doubles resettes. Og så burde jeg brukt mer tid på Tribes: Ascend, slik at jeg kan rettferdiggjøre å bruke penger på det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Du må gjøre leksene dine. Utover det er det ingenting du må. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Du må gjøre leksene dine. Utover det er det ingenting du må. Vel, vi må alle dø... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Faens epostklient. "Add signature" my ass. Den skulle jo hente sigen fra Outlooken, men neida "Sent from my Android phone using...". Uten hilsen blir jeg sikkert tatt dritseriøst. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Du må gjøre leksene dine. Utover det er det ingenting du må. Vel, vi må alle dø... Feil. "Må" tilsier at det er en handling vi gjør. Det å dø er vanligvis noe vi ikke har kontroll over. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg vurderer å bli krimforfatter. Tenker at det skal handle om en politi som har problemer hjemme med familien og/eller alkohol. Inners inne elsker han familien sin. Kan ha en datter som har dødd i en ulykke. Han skal ha en jovial og ung makker. Den eldre litt bitre politimannen er ganske krazzy og villig til å bryte regler for å få løst saken, mens han unge er litt mer reservert og ny i gamet. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Du må gjøre leksene dine. Utover det er det ingenting du må. Vel, vi må alle dø... Feil. "Må" tilsier at det er en handling vi gjør. Det å dø er vanligvis noe vi ikke har kontroll over. Jeg brukte et uttrykk som inneholder ordet "må". Dette ble brukt som et humoristisk motargument mot din påstand om at det er ingenting han må. Argumentet mitt var på ingen måte et "korrekt" motargument i den forstand, det ble bare brukt for ordspillets skyld. Takk for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg