Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Romis: Gidd? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det blir jo det samme som å si at en Sushi kokk ikke er en kokk fordi han legger fyll i ''Tang''. Pff. Sushikokk er jo en annen utdannelse og helt separat fra vanlig kokk! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Nei, jeg har en tanke i hodet mitt som jeg skriver ned på innlegget, jeg pleier ikke å lese det jeg har skrevet om igjen før jeg poster. Vel, jeg tenkte at setningen kanskje var det usannsynlig resultatet av epileptiske spasmer, for det ville vært en mye mer rimelig forklaring enn at du faktisk kan mene noe så idiotisk. 2 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det blir jo det samme som å si at en Sushi kokk ikke er en kokk fordi han legger fyll i ''Tang''. Pff. Sushikokk er jo en annen utdannelse og helt separat fra vanlig kokk! Hehe true that Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det er ikke snakk om å være en hater, men jeg er sterkt uenig påstanden om at man er kokk hvis man putter på fyll på pizzabunner på en kjede. Det er ikke en påstand, det er ren fakta. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Det blir jo det samme som å si at en Sushi kokk ikke er en kokk fordi han legger fyll i ''Tang''. For det første: En sushi kokk er ikke en kokk. Han er en ''Itamae'' hvis jeg ikke husker helt feil. Forskjellen mellom en sushi kokk og en ansatt på dolly dimples er at han har en ordentlig tittel. Men nei, han er ikke en kokk. For det andre: Sushi Kokker legger ikke fyll i tang, det finnes masse forskjellige måter å servere sushi på: Uru-Maki, Maki, Sashimi, Tera-Maki, forskjellige varianter i USA som f.eks Californian Roll, Alaska Roll, osv. Det du referer til er sushi som blir servert med Nori (Sjøtang), dette kalles 1. Uru-Maki: Tang i en sirkel i midten av sushien, eller 2. Maki: Tang på utsiden. Romis: Gidd? Ikke ødelegg, jeg vinner diskusjonen. Endret 24. februar 2012 av Romis 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Litt av en bedrøvelig diskusjon! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Faen til kverulering på dere i kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Her var det koselig. Er det noe servering å få? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Det blir jo det samme som å si at en Sushi kokk ikke er en kokk fordi han legger fyll i ''Tang''. For det første: En sushi kokk er ikke en kokk. Han er en ''Itamae'' hvis jeg ikke husker helt feil. Forskjellen mellom en sushi kokk og en ansatt på dolly dimples er at han har en ordentlig tittel. Men nei, han er ikke en kokk. For det andre: Sushi Kokker legger ikke fyll i tang, det finnes masse forskjellige måter å servere sushi på: Uru-Maki, Maki, Sashimi, Tera-Maki, forskjellige varianter i USA som f.eks Californian Roll, Alaska Roll, osv. Det du referer til er sushi som blir servert med Nori (Sjøtang), dette kalles 1. Uru-Maki: Tang i en sirkel i midten av sushien, eller 2. Maki: Tang på utsiden. Romis: Gidd? Ikke ødelegg, jeg vinner diskusjonen. Forstår godt hva du sier, prøver bare å skape et poeng. Jeg er kokk ferdig med det. Takk for infoen om Sushien da! Endret 24. februar 2012 av evenandreas Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Her var det koselig. Er det noe servering å få? Hva ønsker herren? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Faen til kverulering på dere i kveld. Prøver bare å få folk til å forstå at en person som hiver fyll på en pizzabunn ikke er en kokk, men en person ansatt for å lage pizzaer til kunder. Ikke noe mer enn det, egentlig. Det blir jo det samme som å si at en Sushi kokk ikke er en kokk fordi han legger fyll i ''Tang''. For det første: En sushi kokk er ikke en kokk. Han er en ''Itamae'' hvis jeg ikke husker helt feil. Forskjellen mellom en sushi kokk og en ansatt på dolly dimples er at han har en ordentlig tittel. Men nei, han er ikke en kokk. For det andre: Sushi Kokker legger ikke fyll i tang, det finnes masse forskjellige måter å servere sushi på: Uru-Maki, Maki, Sashimi, Tera-Maki, forskjellige varianter i USA som f.eks Californian Roll, Alaska Roll, osv. Det du referer til er sushi som blir servert med Nori (Sjøtang), dette kalles 1. Uru-Maki: Tang i en sirkel i midten av sushien, eller 2. Maki: Tang på utsiden. Romis: Gidd? Ikke ødelegg, jeg vinner diskusjonen. Beklager, går bare i første. Det er virkelig ikke ment som personangrep, altså. Det kunne likesågodt hvert en annen person. Endret 24. februar 2012 av Romis 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Ikke ødelegg, jeg vinner diskusjonen. +1 You go, girl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Her var det koselig. Er det noe servering å få? Hva ønsker herren? Jeg tar gjerne litt Sushi Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Her var det koselig. Er det noe servering å få? Hva ønsker herren? Jeg tar gjerne litt Sushi All denne sushi praten gjør meg sulten. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 https://dolly.easycruit.com/vacancy/690505/12544?iso=no 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Ser at Rødt Nytt er blitt dumpet i magasinhyllen på jobb -> Papirgjennvinning. Bli noe nyttig denne gangen. Høy fem! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Dolly Dimples er ikke en restaurant. Det er en kjede. ( Pst! McDonalds og Burgerking er restauranter! ) En person som putter fyll på pizzaer er ikke en kokk. Han/hun er en person som er ansatt for å lage pizzaer og putte fyll på de. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Skal vi gi oss nå eller? Hva er egentlig poenget med denne diskusjonen, bortsett fra å disse hva folk jobber med? Skal det komme noe konstruktivt ut av den? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Dilemma, satans vondt i ryggen, men pillene som skal fikse dette, gir meg løs mage. What to do? (Akurat nå, tør jeg ikke fise en gang) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg