Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seriøst? bør bestille legetime jeg :(

Det kan smitte om man klemmer noen og, eller tar i noe som noen har tatt i før også. Har jeg hørt oO

Så nå går jeg alltid med engangshansker, og bytter de regelmessig. I tilleg så klemmer jeg ALDRI på folk, og unngår alle former for kropslig kontakt med mennesker!

Lenke til kommentar
Seriøst? bør bestille legetime jeg :(

Det kan smitte om man klemmer noen og, eller tar i noe som noen har tatt i før også. Har jeg hørt oO

Så nå går jeg alltid med engangshansker, og bytter de regelmessig. I tilleg så klemmer jeg ALDRI på folk, og unngår alle former for kropslig kontakt med mennesker!

jeg skal aldri gå ut av rommet igjen!!!!

Altså folkens... Kyssing BURDE være ekkelt. Det er mer bakterier i en menneskemunn en i en hundemunn. Likevel så har jeg mer lyst til å kline med Angelina Jolie enn Scooby Doo
kan jeg godt forstå... han er en tegneseriefigur :p
Lenke til kommentar
Deg? :w00t:

Neida. Men han kan da alltids få seg en ny bf. Kjærester er bare til for å utnyttes uansett. :yes: Hei NgZ. *vinke*

Haha xD NgZ, jeg ville vært litt obs, om jeg var deg =P

en kant, to kanter, trekant(er) =D

Takk, jeg kan telle =P Dog ikke noen stor fan av alle disse kantene =/

Lenke til kommentar
Når jeg sier det ordet mener jeg alt om det som sikter litt til det. ER DET så vanskelig å forstå da?

Dere nevte baller og testikler. Litt harde ord å si blandt masse folk mener jeg. But's your call people. Jeg kan ikke bestemme hva dere skal snakke om eller ikke.

Jeg har hengt her i over ett år. Kan ikke si at det har hatt noe annet enn positiv virkning på meg :D

Lenke til kommentar
Når jeg sier det ordet mener jeg alt om det som sikter litt til det. ER DET så vanskelig å forstå da?

Dere nevte baller og testikler. Litt harde ord å si blandt masse folk mener jeg. But's your call people. Jeg kan ikke bestemme hva dere skal snakke om eller ikke.

:dontgetit:

Penis? Noen som ropte?

Jeg kommer aldri til å komme over det nicket ditt, aids. Og.. kommer til å kalle deg aids eller Ida forevah. Hehe.

Lenke til kommentar

så lenge det ikke er snakk om erotiske noveller som blir slengt ut med bilder, så burde det gå bra vell?

Det er vel ingen som er jomfru her eller er det det?
Addan?
Lenke til kommentar

Jeg sier alltid "baller, altså" eller "testikler, altså" når jeg er skuffet eller oppgitt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...