Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bundy, hvorfor har du et tollbilde som avatar? :)

Apros tollerne faen ta dem. " grunnet mangel på resept/bevis sendes gjenstanden tilbake til sender, eller destrueres".

Dangem

Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret

24.02.2012 14:09, 0024 OSLO

Hvis behov, vil Posten kontakte mottaker

:(

Kommer ikke til å klå på den pakken.

Slutt å bestille dop fra internett. Du aner ikke hva du får i posten. Piller som består av bare sukker, eller giftigere ting.

Man kan kjøpe alt av drugs på internett, har jeg hørt.

Lenke til kommentar

Det er det ! :D

Hiver meg med på bokpraten, leser for tiden Kitchen Confidential: Adventures in the Culinary Underbelly!

Er du kokk selv? :)

Går førsteåret på Restaurant og matfag Vg1 og er kokk på Dolly Dimple's!

Selv går jeg andreåret og jobber på en ordentlig restaurant. Du jobber ikke som kokk på dolly dimples btw.

Jeg jobber for øyeblikket på Dolly Dimple's som kokk (Kontrakt og stilling) og setter meg på flyet om 1 uke for å jobbe 1 uke på en Italiensk gourmet restaurant i Oslo.

Er også utplassert på restaurant i Bodø.

Jobber meg oppover sakte men sikkert.

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar
Jeg jobber for øyeblikket på Dolly Dimple's som kokk (Kontrakt og stilling) og setter meg på flyet om 1 uke for å jobbe 1 uke på en Italienske gourmet restaurant i Oslo.

Er også utplassert på restaurant i Bodø.

Jobber meg oppover sakte men sikkert.

Stillingen tilsier faktisk "kokk"? Er det ikke bare å slenge på noe ost og saus på en ferdiglaget bunn, og wham, bam, ferdig?

Samme som å si "Hey, jeg er kokk på McDonalds."

Lenke til kommentar

Ja du har helt riktig, det er simpelt men det er jobben min for øyeblikket og ja jeg er ansatt som kokk. Kan ikke gå inn på hva kontrakt og sånt sier men det er det stillingen sier.

Det blir ikke det samme som å si at man er kokk på Mcdonalds for Dolly Dimple's er ikke en fast food kjede, det er en Restaurant kjede.

Lenke til kommentar

Ja du har helt riktig, det er simpelt men det er jobben min for øyeblikket og ja jeg er ansatt som kokk. Kan ikke gå inn på hva kontrakt og sånt sier men det er det stillingen sier.

Det blir ikke det samme som å si at man er kokk på Mcdonalds for Dolly Dimple's er ikke en fast food kjede, det er en Restaurant kjede.

Whatever helps you sleep at night.

Lenke til kommentar

Føler meg nesten litt trakasert pga jobben min.. :hmm:

Nesten litt skuffende å delta i en prat på Forumkafèen når det skal være sånn at man ikke skal kunne få være seg selv uten at man skal få høre dritt om det. Trodde vi hadde kommet lengre i dagens samfunn. Hvertfall her.

Selfølgelig kan du det! :)

Men å si at du jobber som kokk når du serverer ferdig pizzabunner? Nei, absolutt ikke. Det er som å si at du jobber som politi når du er vekter, det er bare lekepoliti, ikke ordentlig politi.

Lenke til kommentar

Kan jeg ikke si at jeg er kokk når jeg baker pizza bunnene om morgenen og stæsjer den med godsaker om kvelden?

En italiensk pizza kokk lager bunnene om morgnen og dekorerer den med saus, ost og annet garnityr rett før den går inn i stenovn. Samme konsept bare enklere.

Nå skal det sies at dette er en jobb for å få inn litt penger for det er noe jeg trenger, ikke en jobb som jeg kommer til å ha i mange år fremover.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...