evenandreas Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Yes! Dør nok av helsefarlig steikos men det er verdt det! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 du kan ha luftfilter på munnen? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hva har du fått i deg nå da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Bare litt løsemiddelskadd. En tur på byen i meget godt selskap førte til at mitt alkoholinntak ble høyere enn i utgangspunktet planlagt. Synes litt mer synd på dama som faktisk er på jobb nå da. Selv om hu kanskje ikke hadde like høyt inntak som meg så hadde hu et relativt godt inntak til hu å være. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det burde være mulig å fengsle forfattere for brutalt mord på kjære karakterer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det burde være mulig å fengsle forfattere for brutalt mord på kjære karakterer På samme måte som det burde være mulig å fengsle norsklærere for drap på sine elevers leselyst. Og for drap på en forfatters åndsverk når de krever at verkene skal dissekeres og analyseres ihjel. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 På samme måte som det burde være mulig å fengsle norsklærere for drap på sine elevers leselyst. Og for drap på en forfatters åndsverk når de krever at verkene skal dissekeres og analyseres ihjel. Hey, et av mine store prosjekter som lærer skal være å fremme leselyst ^^ Hadde en lærer som var så jækla god på det selv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det er det ! Hiver meg med på bokpraten, leser for tiden Kitchen Confidential: Adventures in the Culinary Underbelly! Er du kokk selv? Går førsteåret på Restaurant og matfag Vg1 og er kokk på Dolly Dimple's! Er man kokk når man lager pizzaer etter fast oppskrift hele tiden? Trodde kokker var sånne gordon ramsay-karer som roper til gjengen sin hele dagen.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Estelle Silvia Ewa Mary - Greit, det ble litt i overkant. Men er det seriøst bare jeg som ikke hater det? Du kan for faen ikke være svensk prinsesse, i et land som faktisk har overklass og hete Britta eller Anna? Det må være ekstravagant og spektakulært. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Ta det i "Jeg hater svenske prinsessebaby-snakk" tråden, da Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Estelle Silvia Ewa Mary - Greit, det ble litt i overkant. Det høres litt ut som en kjønnssykdom Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Redusert i dag, ja... no shit, jeg dreiv å skrudde på et par planker. Før jeg visste hva som foregikk dreiv jeg på og skrudde fast spy til en planke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det er skrumplevra di som sier "hallo", Bundy. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det er skrumplevra di som sier "hallo", Bundy. Regnet med det, så jeg slo han hardt til han holdt kjeft. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Bah, kjemikonferanse er faktisk usannsynlig kjedelig, hva har dere å meddele? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det hadde vært et festlig syn..en fyr som ligger og spyr og slår seg i magen samtidig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det er ganske så kjedelig å skrive jobbsøknader og. Vil ikke jobbe i Ski den her sommern og, så det må vel gjøres. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Spennende, hvor skal du søke? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Bah, kjemikonferanse er faktisk usannsynlig kjedelig. Nå synes jeg du er litt syrlig. Hva skal til for å få deg til å få en reaksjon på kjemikonferanse? Endret 24. februar 2012 av Mchansern 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg